To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-04
Wykonywanie usług usuwania i holowania/przewozu pojazdów o DMC do 3,5t włącznie, pojazdów o DMC powyżej 3,5t i/lub ich części, zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (t.j. Dz. U. 2020 , poz. 110 ze zm.)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 771108-N-2020
Numer ogłoszenia: 540398349-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 47 78 11 479
faks: 47 78 11 477
e-mail: zzp@sc.policja.gov.pl
www: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonywanie usług usuwania i holowania/przewozu pojazdów o DMC do 3,5t włącznie, pojazdów o DMC powyżej 3,5t i/lub ich części, zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (t.j. Dz. U. 2020 , poz. 110 ze zm.)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZ-2380-88/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług usuwania i holowania/przewozu
pojazdów o DMC do 3,5t włącznie, pojazdów o DMC powyżej 3,5t i/lub ich części, zatrzymanych
przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art.
50a i 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (t.j. Dz. U. 2020 , poz. 110 ze zm.),z podziałem na 4 części (rozdz.XVII siwz). 2. Realizacja każdej usługi obejmuje: a) przyjęcie
zlecenia na przysłanie pojazdu holującego; b) dojazd do wskazanego miejsca w czasie: - nie dłuższym
niż 60 minut od chwili otrzymania zlecenia na holowanie/przewóz pojazdu do 3,5 t włącznie oraz - nie
dłuższym niż 90 minut od chwili otrzymania zlecenia na holowanie/przewóz pojazdu powyżej 3,5t; c)
protokolarne przejęcie pojazdu i/lub jego części od policjanta, załadunek, dojazd najkrótszą drogą do
miejsca wyładunku wskazanego przez Zamawiającego; d) należyte zabezpieczenie pojazdu i/lub jego
części przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu; e) wyładunek pojazdu i/lub
jego części w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika parkingu; f) protokolarne
przekazanie pojazdu i/lub jego części osobie upoważnionej przez właściciela parkingu, z którym
Zamawiający podpisał umowę na przechowywanie pojazdów. Parking położony jest w odległości do
35 km od siedziby jednostki zlecającej usługę. 3. Przedmiotowe usługi realizowane będą w miarę
potrzeb na podstawie odrębnych zleceń przekazywanych Wykonawcy drogą telefoniczną
(potwierdzonych drogą faksową) przez oficera dyżurnego jednostki. Wykonawca zobowiązany będzie
do świadczenia usług przez 24 godziny na dobę, każdego dnia obowiązywania wiążącej strony
Umowy. 4. Ilość usług określona w załącznikach do siwz – formularzach kalkulacji cenowej jest
wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistymi
potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w
stosunku do Zamawiającego. 5. Zaoferowana przez Wykonawcę cena ryczałtowa brutto musi
obejmować wszystkie koszty pośrednie i bezpośrednie (nakłady) niezbędne do realizacji zamówienia
w całości. Wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotowej usługi typu dojazd do miejsca
zdarzenia, załadunek, wyciąganie pojazdu spoza drogi, rozładunek, użycie dźwigu, specjalistycznego
sprzętu, zabezpieczenie pojazdu i przewóz na wskazany parking, ubezpieczenie itp. muszą zostać
uwzględnione przez Wykonawcę w cenie ofertowej. Za ustalenie ilości prac koniecznych do
wykonania przedmiotu zamówienia w całości oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie
kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada tylko i wyłącznie Wykonawca. Koszt dojazdu do
miejsca zdarzenia drogowego musi być wkalkulowany w opłatę za wykonanie jednorazowej usługi
holowania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone pojazdy od chwili
protokolarnego przyjęcia od funkcjonariusza Policji do przekazania pojazdu osobie upoważnionej
przez Zamawiającego na wskazanym parkingu. 6. Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet
wykonania zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania aktualnej, opłaconej polisy
potwierdzającej ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej związaną z przedmiotem zamówienia w trakcie całego okresu
obowiązywania umowy na kwotę nie mniejsza niż 100.000 zł. 8. Wykonawca/podwykonawca
zobowiązuje się do zatrudnienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 ze zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG,
przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem
usługi (tj. dojazd do miejsca zdarzenia pojazdem holującym, załadunek uszkodzonego pojazdu i/lub
jego części i jego transport do miejsca rozładunku i rozładunek) na cały okres realizacji zamówienia.
Powyższy wymóg nie dotyczy właściciela(i) podmiotu gospodarczego, który będzie osobiście
świadczył przedmiotowe usługi. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez
Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10. Podwykonawcy: a) Zamawiający dopuszcza
powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. b) W przypadku powierzenia realizacji
zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę (zgodnie z art. 36 b
ust. 1 uPzp) w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i
podania przez Wykonawcę firm podwykonawców i danych kontaktowych (załącznik nr 2 i 3 do siwz).
Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale V ust. 3 siwz oraz we wzorze umowy
(załącznik nr 8 do siwz). W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca
będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 50.11.81.10
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Nadzór kompetencyjny KPP Police - na obszarze całego powiatu polickiego
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W postępowaniu na tę część wszystkie oferty zostały odrzucone
NAZWA: Nadzór kompetencyjny KPP Gryfice – na obszarze całego powiatu gryfickiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 31707.32 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 41980.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 86750.00
Waluta: PLN
NAZWA: Nadzór kompetencyjny KPP Goleniów – na obszarze całego powiatu goleniowskiego z wyłączeniem gmin Nowogard i Osina
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W postępowaniu na tę część wszystkie oferty zostały odrzucone
NAZWA: Nadzór kompetencyjny KPP Pyrzyce – na obszarze całego powiatu pyrzyckiego
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W postępowaniu na tę część wszystkie oferty zostały odrzucone
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usunięcie i naprawa skarpy po uderzeniu statku GINGA OCELOT ze skarpą toru wodnego przy skarpie E Kanału Mielińskiego na pozycji 53 stopni 52'37''N, 014 stopni16'28''E
- Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej dla pracowników Policji garnizonu woj. zachodniopomorskiego i jednostek zamiejscowych KGP
- Remont pomieszczeń oraz toalet w budynku Wydziału Architektury ZUT przy ul. Żołnierskiej 50 w Szczecinie
- Wsparcie i obsługa działań w mediach społecznościowych promujących walory i potencjał gospodarczy Pomorza Zachodniego oraz ideę uczenia się przez całe życie
- Dostawa gadżetów promocyjnych (butelek termicznych) dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu o numerze 2022-1-PL01-KA131-HED-000063234
- Sukcesywna dostawa mięsa na potrzeby spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP KOŚCIERZYNA
- Świadczenie usług holowania i parkowania pojazdów, statków wodnych i powietrznych oraz ich części składowych, urządzeń i rzeczy na potrzeby jednostek Policji garnizonu warm-maz (35 zadań częściowych)
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.