eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonywanie usług usuwania i holowania/przewozu pojazdów o DMC do 3,5t włącznie, pojazdów o DMC powyżej 3,5t i/lub ich części, zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (t.j. Dz. U. 2020 , poz. 110 ze zm.)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-04

Ogłoszenie nr 510420863-N-2021 z dnia 2021-03-04 r.
Komenda Wojewódzka Policji:

Wykonywanie usług usuwania i holowania/przewozu pojazdów o DMC do 3,5t włącznie, pojazdów o DMC powyżej 3,5t i/lub ich części, zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (t.j. Dz. U. 2020 , poz. 110 ze zm.)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 771108-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540398349-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny 81090304000000, Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 47 78 11 479
faks: 47 78 11 477
e-mail: zzp@sc.policja.gov.pl
www: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług usuwania i holowania/przewozu pojazdów o DMC do 3,5t włącznie, pojazdów o DMC powyżej 3,5t i/lub ich części, zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (t.j. Dz. U. 2020 , poz. 110 ze zm.)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZ-2380-88/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług usuwania i holowania/przewozu
pojazdów o DMC do 3,5t włącznie, pojazdów o DMC powyżej 3,5t i/lub ich części, zatrzymanych
przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art.
50a i 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (t.j. Dz. U. 2020 , poz. 110 ze zm.),z podziałem na 4 części (rozdz.XVII siwz). 2. Realizacja każdej usługi obejmuje: a) przyjęcie
zlecenia na przysłanie pojazdu holującego; b) dojazd do wskazanego miejsca w czasie: - nie dłuższym
niż 60 minut od chwili otrzymania zlecenia na holowanie/przewóz pojazdu do 3,5 t włącznie oraz - nie
dłuższym niż 90 minut od chwili otrzymania zlecenia na holowanie/przewóz pojazdu powyżej 3,5t; c)
protokolarne przejęcie pojazdu i/lub jego części od policjanta, załadunek, dojazd najkrótszą drogą do
miejsca wyładunku wskazanego przez Zamawiającego; d) należyte zabezpieczenie pojazdu i/lub jego
części przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu; e) wyładunek pojazdu i/lub
jego części w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika parkingu; f) protokolarne
przekazanie pojazdu i/lub jego części osobie upoważnionej przez właściciela parkingu, z którym
Zamawiający podpisał umowę na przechowywanie pojazdów. Parking położony jest w odległości do
35 km od siedziby jednostki zlecającej usługę. 3. Przedmiotowe usługi realizowane będą w miarę
potrzeb na podstawie odrębnych zleceń przekazywanych Wykonawcy drogą telefoniczną
(potwierdzonych drogą faksową) przez oficera dyżurnego jednostki. Wykonawca zobowiązany będzie
do świadczenia usług przez 24 godziny na dobę, każdego dnia obowiązywania wiążącej strony
Umowy. 4. Ilość usług określona w załącznikach do siwz – formularzach kalkulacji cenowej jest
wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistymi
potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w
stosunku do Zamawiającego. 5. Zaoferowana przez Wykonawcę cena ryczałtowa brutto musi
obejmować wszystkie koszty pośrednie i bezpośrednie (nakłady) niezbędne do realizacji zamówienia
w całości. Wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotowej usługi typu dojazd do miejsca
zdarzenia, załadunek, wyciąganie pojazdu spoza drogi, rozładunek, użycie dźwigu, specjalistycznego
sprzętu, zabezpieczenie pojazdu i przewóz na wskazany parking, ubezpieczenie itp. muszą zostać
uwzględnione przez Wykonawcę w cenie ofertowej. Za ustalenie ilości prac koniecznych do
wykonania przedmiotu zamówienia w całości oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie
kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada tylko i wyłącznie Wykonawca. Koszt dojazdu do
miejsca zdarzenia drogowego musi być wkalkulowany w opłatę za wykonanie jednorazowej usługi
holowania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone pojazdy od chwili
protokolarnego przyjęcia od funkcjonariusza Policji do przekazania pojazdu osobie upoważnionej
przez Zamawiającego na wskazanym parkingu. 6. Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet
wykonania zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania aktualnej, opłaconej polisy
potwierdzającej ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej związaną z przedmiotem zamówienia w trakcie całego okresu
obowiązywania umowy na kwotę nie mniejsza niż 100.000 zł. 8. Wykonawca/podwykonawca
zobowiązuje się do zatrudnienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 ze zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG,
przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem
usługi (tj. dojazd do miejsca zdarzenia pojazdem holującym, załadunek uszkodzonego pojazdu i/lub
jego części i jego transport do miejsca rozładunku i rozładunek) na cały okres realizacji zamówienia.
Powyższy wymóg nie dotyczy właściciela(i) podmiotu gospodarczego, który będzie osobiście
świadczył przedmiotowe usługi. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez
Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10. Podwykonawcy: a) Zamawiający dopuszcza
powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. b) W przypadku powierzenia realizacji
zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę (zgodnie z art. 36 b
ust. 1 uPzp) w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i
podania przez Wykonawcę firm podwykonawców i danych kontaktowych (załącznik nr 2 i 3 do siwz).
Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale V ust. 3 siwz oraz we wzorze umowy
(załącznik nr 8 do siwz). W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca
będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 50.11.81.10

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Nadzór kompetencyjny KPP Police - na obszarze całego powiatu polickiego

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W postępowaniu na tę część wszystkie oferty zostały odrzucone
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Nadzór kompetencyjny KPP Gryfice – na obszarze całego powiatu gryfickiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 31707.32 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 41980.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 41980.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 86750.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Nadzór kompetencyjny KPP Goleniów – na obszarze całego powiatu goleniowskiego z wyłączeniem gmin Nowogard i Osina

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W postępowaniu na tę część wszystkie oferty zostały odrzucone
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Nadzór kompetencyjny KPP Pyrzyce – na obszarze całego powiatu pyrzyckiego

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W postępowaniu na tę część wszystkie oferty zostały odrzucone

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.