To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-04
Dostawa preparatów stosowanych w urządzeniach myjąco-dezynfekujących
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 767949-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 122 730 322
faks: 122 721 855
e-mail: dzp@szpitalmyslenice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa preparatów stosowanych w urządzeniach myjąco-dezynfekujących
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 52/PN/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa preparatów stosowanych w urządzeniach myjąco-dezynfekujących, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - opisem szczegółowym
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.63.16.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: CZęść 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 37084.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MEDIA MED Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Promienistych 7
Kod pocztowy: 31-481
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 39090.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 39090.96
Waluta: PLN
NAZWA: Część 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5790.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: 4MED Grzegorz Mazurek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powstańców 50/9
Kod pocztowy: 31-422
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2029.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2029.50
Waluta: PLN
NAZWA: Część 3
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie przetargowe w części 3 na podstawie art. 93 ust 1 pkt.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późno zm.) - nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: Część 4
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie przetargowe w części 4 na podstawie art. 93 ust 1 pkt.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późno zm.) - nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: Część 5
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie przetargowe w części 5 na podstawie art. 93 ust 1 pkt.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późno zm.) - nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: Część 6
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie przetargowe w części 6 na podstawie art. 93 ust 1 pkt.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późno zm.) - nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: Część 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 23380.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Schulke Polska Sp.z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 132
Kod pocztowy: 02-305
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22605.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22605.61
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Kompleksowa obsługa ratownictwa wodnego Krytej Pływalni "Aquarius" Myślenickiego Ośrodka Kultury i Sportu w Myślenicach przy ul. Ogrodowej 19 w okresie 1.01.2026-31.12.2026
- Zakup i dostawa samochodu służbowego dla UMiG Myślenice
- Zakup i montaż 19 sztuk kompensatorów energii biernej w placówkach oświatowych na terenie Gminy Myślenice
- Dostawy narzędzi endoskopowych
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Myślenicach
- Remont wiaty magazynowej o konstrukcji stalowej o wymiarach 17,5 x 6,5 m Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do magazynu apteki szpitalnej preparatów do dezynfekcji powierzchni, skóry, sprzętu medycznego oraz higienicznego (chirurgicznego mycia skóry).
- Dostawa gazów medycznych i preparatu do dezynfekcji
- Dostawa mobilnego zestawu do dekontaminacji wstępnej przystosowanego do transportu na przyczepie.
- TP-40/25 Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





