eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów › "Budowa ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi gminnej Nr 111152E łączącej miejscowość Zieleń z miejscowością Spycimierz wraz z przebudową istniejących zjazdów oraz budową oświetlenia w ramach projektu pn.: Spycimierski gród atrakcją turystyki kulturowej i ludowej Uzdrowiska Uniejów"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-02

Ogłoszenie nr 510420337-N-2021 z dnia 2021-03-02 r.
Gmina Uniejów:

"Budowa ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi gminnej Nr 111152E łączącej miejscowość Zieleń z miejscowością Spycimierz wraz z przebudową istniejących zjazdów oraz budową oświetlenia w ramach projektu pn.: Spycimierski gród atrakcją turystyki kulturowej i ludowej Uzdrowiska Uniejów"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: 3.32. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Oś Priorytetowa VI REWITALIZACJA I POTENCJAŁ ENDOGENICZNY REGIONU. DZIAŁANIE VI.2 ROZWÓJ GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ. PODDZIAŁANIE VI.2.1 ROZWÓJ GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 776703-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540413289-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Uniejów, krajowy numer identyfikacyjny 31101957900000, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 632 888 192
faks: 632 888 192
e-mail: urzad@uniejow.pl
www: www.uniejow.pl, www.bip.uniejow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi gminnej Nr 111152E łączącej miejscowość Zieleń z miejscowością Spycimierz wraz z przebudową istniejących zjazdów oraz budową oświetlenia w ramach projektu pn.: Spycimierski gród atrakcją turystyki kulturowej i ludowej Uzdrowiska Uniejów"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.39.2020.DT

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa ciągu pieszo – rowerowego wzdłuż drogi gminnej Nr 111152E łączącej miejscowość Zieleń z miejscowością Spycimierz wraz z przebudową istniejących zjazdów oraz budową oświetlenia w ramach projektu pn.: Spycimierski gród atrakcją turystyki kulturowej i ludowej Uzdrowiska Uniejów”. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ciągu pieszo – rowerowego wzdłuż drogi gminnej nr 111152E łączącej miejscowość Zieleń z miejscowością Spycimierz, na podstawie załączonej dokumentacji projektowej i zgodnie z opisem poniżej. 3.3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie częściowo na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów numerami 372, 1052, obręb Spycimierz, gmina Uniejów oraz na częściowo na działce nr ewid. 102, obręb Zieleń, gmina Uniejów. 3.4. Obszar, na którym zostanie zrealizowana inwestycja objęty jest częściowo miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, ponadto inwestycja położna jest częściowo w strefie „B” oraz strefie „C” ochrony uzdrowiskowej, na terenie zabytku archeologicznego AZP 62-45/75 oraz AZP 62-45/177, na terenie historycznej części miejscowości Spycimierz w gminie Uniejów. 3.5. Szczegółowy opis robót zawierają: pomocniczy przedmiar robót, dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykona¬nia i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej terenu budowy w ramach przeprowadzanego postępowania. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3.6. Zakres robót obejmuje między innymi: 3.6.1. Budowę ciagu pieszo – rowerowego wzdłuż krawędzi jezdni drogi gminnej, 3.6.2. budowę chodnika, 3.6.3. Budowę poboczy, 3.6.4. Budowę oświetlenia ulicznego, 3.6.5. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 3.6.6. Wycinkę istniejących drzew, 3.6.7. Budowę kanału technologicznego, 3.6.8. Budowę oświetlenia 3.7. W trakcie realizacji inwestycji teren wokół niej winien być wygrodzony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Teren budowy powinien być zabezpieczony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.8. Inwestycja zlokalizowana jest częściowo na stanowiskach archeologicznych ujętych w ewidencji AZP pod numerem 62-45/75, które są pozostałością osady wczesnośredniowiecznej i osady nowożytnej a także pod numerem 62-45/177 będące pozostałością osady/miasta datowanego na XIV – XX wiek. W związku z powyższym wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia wykopaliskowych badań archeologicznych wyprzedzających wzmiankowaną inwestycję oraz przeprowadzenia badań archeologicznych w postaci nadzoru. O pozwolenie na prowadzenie badań należy Wystąpić do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie badaniami archeologicznymi przez osobę posiadającą niezbędne kwalifikacje. Do przeprowadzenia wykopaliskowych badań archeologicznych oraz badań archeologicznych w postaci nadzoru, zapewnienia nadzoru archeologicznego oraz wykonania ewentualnych innych obowiązków wynikających z pozyskanej decyzji Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 3.9. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 3.9.1. ustanowienia kierownika budowy, 3.9.2. zapewnienia kierowania robotami budowlanymi przez pracowników Wykonawcy, posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane oraz kwalifikacje zawodowe, 3.9.3. uzyskania każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego zmiany kierownika budowy w stosunku do osoby wskazanej w ofercie, 3.9.4. opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – jeżeli okaże się konieczny, 3.9.5. usytuowania obiektu zgodnie z projektem zagospodarowania terenu, 3.9.6. zapewnienia geodezyjnego wytyczenia inwestycji, 3.9.7. stosowania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie przy wykonywaniu robót budowlanych, 3.9.8. zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, 3.9.9. wykonania i ustawienia tablic informacyjnych wynikających z Prawa Budowlanego, 3.9.10. oznaczenia terenu budowy, odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp, 3.9.11. umieszczenia na budowie informacji zawierającej dane zamieszczone w ogłoszeniu, o którym mowa w art. 42 ust. 2 pkt 2 ustawy prawo budowlane i przekazanie tej informacji do zamawiającego, 3.9.12. dostarczenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy, oświadczenia o podjęciu obowiązków kierownika budowy potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, kopii zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzających wpis tej osoby na listę członków odpowiedniej izby oraz potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę kopii uprawnień budowlanych, 3.9.13. uzyskania na własny koszt ubezpieczeń i zabezpieczeń należytego wykonania umowy, 3.9.14. zagospodarowania terenu budowy i zaplecza socjalnego dla potrzeb własnych – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 3.9.15. utrzymania porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji, 3.9.16. zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, 3.9.17. przeprowadzania niezbędnych badań laboratoryjnych, 3.9.18. wywozu i utylizacji odpadów i gruzu, 3.9.19. powiadomienia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łodzi o odkryciu w trakcie prowadzenia robót budowlanych znalezisk, co do których istnieje przypuszczenie, że są zabytkiem, 3.9.20. wystąpienia do właściwego organu i uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie jeśli wystąpi taka konieczność, 3.9.21. zawiadomienia zamawiającego oraz organu właściwego o zakończeniu budowy we właściwym terminie, aby możliwe było wniesienie ewentualnego sprzeciwu organu. 3.10. Zamawiający informuje, iż jego pełnomocnik wystąpił do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi o pozwolenie na przeprowadzenie badań. Na wykonawcy ciążyć będą wszelkie obowiązki wynikające z pozyskanej decyzji. 3.11. W przypadku wydobycia znalezisk w wyniku prowadzonych prac, po stronie Wykonawcy jest ich opracowanie oraz konserwacja zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.12. W dniu podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy, potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, stwierdzające sporządzenie lub brak sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przyjęcie obowiązku kierowania budową, a także kopię zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającą wpis tej osoby na listę członków odpowiedniej izby oraz potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę kopię uprawnień budowlanych. 3.13. Wykonawca zostanie upoważniony przez Zamawiającego do występowania i uzyskiwania wszystkich niezbędnych uzgodnień i decyzji niezbędnych do prawidłowej realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia. 3.14. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany na podstawie załączonej dokumentacji wraz z uzyskaniem niezbędnych ostatecznych decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu. 3.15. Po stronie Wykonawcy jest pozyskanie prawomocnych decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia, wykonania i zakończenia robót budowlanych. 3.16. Przed przystąpieniem do wyceny robót zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie. 3.17. Przedmiary załączone do postępowania należy traktować pomocniczo. 3.18. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek na terenie budowy, na bieżąco i systematycznie likwidować wszelkie zagrożenia. 3.19. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. 3.20. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone w przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3.21. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca na dzień odbioru robót przedstawi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą zarejestrowaną w państwowym zasobie geodezyjno – kartograficznym. 3.22. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przy zawiadomieniu o gotowości do odbioru robót kosztorys powykonawczy z realizacji przedsięwzięcia. Kosztorys powykonawczy stanowi załącznik do protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 3.23. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokonanie wizji lokalnej w terenie, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3.24. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub braków w dokumentacji, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. 3.25. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z użyciem materiałów i urządzeń własnych. 3.26. Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów fabrycznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia atestów i certyfikatów na każde żądanie Zamawiającego. 3.27. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp informuje, że jeżeli w SIWZ i jej załącznikach wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. mają one charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznoużytkowych przedmiotu zamówienia. 3.28. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych. Zaoferowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do zdefiniowania nowego, w kluczowych elementach niezgodnego z dokumentacją projektową, opisu zamówienia. 3.29. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.30. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w treści dokumentacji załącznikach do niego za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu. 3.31. Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi. 3.32. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Oś Priorytetowa VI REWITALIZACJA I POTENCJAŁ ENDOGENICZNY REGIONU. DZIAŁANIE VI.2 ROZWÓJ GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ. PODDZIAŁANIE VI.2.1 ROZWÓJ GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ. 3.33. Informacje na temat powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli konieczność powierzenia podwykonawcom realizacji jakiegoś elementu zamówienia wynikła w trakcie realizacji zamówienia wymaga uzyskania pisemnej zgody Zmawiającego. 3.34. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.35. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.36. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust 6 pkt 3 ustawy Pzp. 3.37. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia ofert wariantowych. 3.38. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłym Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. 3.39. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.40. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.41. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3.42. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4. 3.43. Zamawiający nie wymaga złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, jak również nie dopuszcza takiej możliwości. 3.44. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 3.45. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 3.46. Język w jakim mogą być sporządzane oferty w postępowaniu: język polski. 3.47. Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. 3.48. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3.49. Zamawiający informuje, że przed wszczęciem postępowania o zamówienie publiczne nie przeprowadzono dialogu technicznego. 3.50. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień Kody CPV: 45 10 00 00 – 8 Przygotowanie terenu pod budowę 45 23 32 20 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45 23 31 20 – 6 Roboty w zakresie budowy dróg 45 23 32 00 – 1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 3.51. Postępowanie oznaczone jest jako – ZP.271.39.2020.DT 3.52. Wszelka korespondencja oraz dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe oznaczenie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w trakcie otwarcia ofert, które nastąpiło w dniu 16 lutego 2021 r.
o godz. 10:30 poinformował, iż na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 436 000,00 zł brutto.
W postępowaniu oferty w terminie złożyli następujący wykonawcy:
1. P.H.U. „MACIEJ” Piotr Łuczak, ul. Sienkiewicza 21, 99-210 Uniejów za cenę brutto 2 061 007,28 zł,
2. MKSTELLA Konrad Marek, ul. Południowa 37, 62-600 Koło za cenę brutto 1 420 036,12 zł,
3. General Bud sp. z o.o., ul. Dąbska 55, 99-210 Uniejów za cenę brutto 1 456 733,11 zł,
4. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A., ul. Łódzka 108, 99-200 Poddębice za cenę brutto 1 411 562,39 zł,
5. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe EKOINŻBUD Piotr Peraj,
ul. Targowa 54, 99-210 Uniejów za cenę brutto 1 434 120,97 zł.

Cena najkorzystniejszej oferty przekroczyła cenę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie prawne unieważnienia zamówienia:

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.