eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2020 , poz. 110 ze zm.) na terenie działania danej jednostki Policji na parkingu strzeżonym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-02

Ogłoszenie nr 510420332-N-2021 z dnia 2021-03-02 r.
Komenda Wojewódzka Policji:

Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2020 , poz. 110 ze zm.) na terenie działania danej jednostki Policji na parkingu strzeżonym

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 771194-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540555424-N-2020,540398352-N-2021,540403429-N-2021,540407114-N-2021,540410354-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny 81090304000000, Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 47 78 11 479
faks: 47 78 11 477
e-mail: zzp@sc.policja.gov.pl
www: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2020 , poz. 110 ze zm.) na terenie działania danej jednostki Policji na parkingu strzeżonym

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZ-2380-89/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub
części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych z wyłączeniem
przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym
(t.j. Dz.U.2020 poz.110 ze zm.) na terenie działania danej jednostki Policji na parkingu strzeżonym, z podziałem na 4 części (rozdz.XVII siwz). 2. Realizacja każdej usługi obejmuje: 1) protokolarne
przyjęcie pojazdu i/lub jego części nie później niż w ciągu 30 minut od momentu dostarczenia go
przez przewoźnika całodobowo, przez wszystkie dni kalendarzowe w okresie trwania umowy, 2) w
przypadku pojazdu uszkodzonego, zabezpieczenie go przed kradzieżą, dostępem osób
nieupoważnionych, uszkodzeniem oraz przedostaniem się opadów atmosferycznych do wnętrza
pojazdu tj. komory silnika, kabiny kierowcy i pasażera, bagażnika, 3) w przypadku pojazdu
nieuszkodzonego, zabezpieczenie go jak wyżej oraz uzupełnienie ciśnienia w ogumieniu, a w okresie
jesienno-zimowym zabezpieczenie silnika przed skutkami oddziaływania niskich temperatur, 4) w
przypadku ujawnienia wody w układzie chłodzenia spuszczenie jej przed okresem zimowym,
umieszczenie informacji w widocznym miejscu od wewnętrznej strony podszybia pojazdu i
powiadomienie o tym fakcie właściciela pojazdu w momencie odbioru, 5) umożliwienie pracownikom
Policji dokonywanie bezpłatnych oględzin na terenie parkingu zabezpieczonego pojazdu lub części
samochodowych, 6) zapewnienie dostępu do pojazdu lub części samochodowych osobom
legitymującym się upoważnieniem wydanym przez Zlecającego w celu dokonania oględzin i
ekspertyz, 7) strzeżenie pojazdów i/lub ich części przechowywanych na parkingu przez 24 godziny na
dobę, 7 dni w tygodniu poprzez system wewnętrznego monitoringu przy pomocy kamer i przy pomocy
ochrony osobowej, 8) wydanie pojazdu i/lub części osobie legitymującej się upoważnieniem wydanym
przez Zlecającego, 9) ponoszenie pełnej odpowiedzialności finansowej za powierzone mienie. 3. Ilość
usług określona w formularzu kalkulacji cenowej dla każdej części zamówienia jest wielkością
szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistymi
potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w
stosunku do Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres
obowiązywania umowy aktualnej, opłaconej polisy potwierdzającej ubezpieczenie Wykonawcy od
wszelkich zdarzeń, za które z uwagi na swoją działalność związana z przedmiotem umowy ponosi
odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne wyrządzone w przechowywanym
mieniu na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł, 5. Zaoferowana przez Wykonawcę cena ofertowa brutto
za jedną dobę przechowywania musi obejmować wszystkie koszty pośrednie i bezpośrednie (nakłady)
niezbędne do realizacji zamówienia. Ceny ryczałtowe brutto za 1 (jedną) dobę przechowywania
zostały określone z uwzględnieniem stałego (ciągłego) utrzymania minimalnej ilości miejsc
parkingowych do dyspozycji Zlecającego niezależnie od rozmiaru wykonanych prac oraz bez względu
na to jaka jest pora dnia, jaki jest dzień tygodnia i czy jest to dzień ustawowo wolny od pracy lub
święto. Za ustalenie ilości prac koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) w
całości oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego
odpowiada tylko i wyłącznie Wykonawca. 6. Parking Wykonawcy musi posiadać: 1) miejsce wydzielone wyłącznie dla przechowywanych pojazdów zabezpieczonych przez Policję, 2) zamykane
pomieszczenie do przechowywania części samochodowych lub innych elementów zabezpieczonego
pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu w celu ich zabezpieczenia przed zniszczeniem lub
zaginięciem, 3) oświetlenie w porze nocnej o zasięgu zapewniającym widoczność na terenie
wydzielonym wyłącznie dla przechowywanych pojazdów zabezpieczonych przez Policję, 4) system
wewnętrznego monitoringu działającego całodobowo, 7 dni w tygodniu przy pomocy kamer o zasięgu
zapewniającym rejestrację obrazu na terenie wydzielonym wyłącznie dla przechowywanych pojazdów
zabezpieczonych przez Policję, 5) parking powinien być strzeżony przez 24 godziny na dobę przy
pomocy ochrony osobistej. Ponadto miejsce wydzielone na parkingu Wykonawcy musi posiadać: a)
nieprzesuwne ogrodzenie o wysokości minimum 150 cm; b) bramę wjazdową zabezpieczającą przed
dostępem osób trzecich w sposób uniemożliwiający wejście o wysokości min. ogrodzenia, zawieszoną
nad ziemią w odległości uniemożliwiającej przejście osoby trzeciej, o szerokości pozwalającej na
wjazd pojazdu holującego wraz z pojazdem holowanym; c) utwardzoną materiałem budowlanym
nawierzchnię stanowisk postojowych; d) do stałej dyspozycji Zamawiającego miejsca do
przechowywania na koszt Policji pojazdów w liczbie: - dla KPP Stargard co najmniej 10 stanowisk
jednocześnie oraz zadaszone miejsce spełniające warunki do przechowywania pojazdów
uszkodzonych w liczbie co najmniej 5 stanowisk jednocześnie, - dla KPP Police co najmniej 8
stanowisk jednocześnie oraz zadaszone miejsce spełniające warunki do przechowywania pojazdów
uszkodzonych w liczbie co najmniej 2 stanowisk jednocześnie - dla KPP Pyrzyce co najmniej 5
stanowisk jednocześnie oraz zadaszone miejsce spełniające warunki do przechowywania pojazdów
uszkodzonych w liczbie co najmniej 3 stanowisk jednocześnie; - dla KPP Świdwin co najmniej 7
stanowisk jednocześnie oraz zadaszone miejsce spełniające warunki do przechowywania pojazdów
uszkodzonych w liczbie co najmniej 3 stanowisk jednocześnie; 8. W przypadku składania oferty na
więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi posiadać do stałej dyspozycji Zamawiającego
łącznie tyle stanowisk, ile wynika z wymagań dla każdej części oddzielnie, na które została złożona
oferta. Dotyczy to również Wykonawców, którzy na podstawie wcześniejszych umów świadczą
przedmiotowe usługi na terenie innych jednostek. W przypadku niespełnienia powyższego warunku
oferta zostanie odrzucona we wszystkich tych częściach, na które Wykonawca złożył ofertę, jako
niezgodną ze specyfikacją. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania wizji lokalnej
parkingu wskazanego w ofercie celem weryfikacji złożonego wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu
lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz
z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami ze stanem faktycznym. Wykaz narzędzi musi
być zgodny ze stanem faktycznym w dniu jego złożenia. 10. Parking powinien znajdować się w
odległości nie większej niż 35 km licząc od siedziby jednostki organizacyjnej Policji (Zlecającego) Wykonawca musi określić dokładne położenie parkingu w jakiej miejscowości z nazwą ulicy oraz
dokładnym numerem. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez
Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 12. Podwykonawcy: a) Zamawiający dopuszcza
powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. b) W przypadku powierzenia realizacji
zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę (zgodnie z art. 36 b
ust. 1 uPzp) w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i
podania przez Wykonawcę firm podwykonawców i danych kontaktowych (załączniki nr 2 i 3 do siwz).
Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale V ust. 3 siwz oraz we wzorze umowy
(załącznik nr 8 do siwz). W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienia bez udziału
podwykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 98.35.11.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: KPP Stargard

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 uPzp, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty. Wykonawca zaproponował cenę 286.995,90, a Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 109.000,00 zł
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: KPP Świdwin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8536.59 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PAULADROP Bachorowska&Bachorowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niedziałkowskiego 13
Kod pocztowy: 78-300
Miejscowość: Świdwin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 14850.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14850.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14850.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.