Ogłoszenie z dnia 2021-03-02
Zakup ekwipunku ratowniczego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006064/01
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 018 2063581, 603100010
faks: 182 014 731
e-mail: czs@topr.pl
www: www.topr.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup ekwipunku ratowniczego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 1/2021
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Sprzęt i ekwipunek ratowniczy
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 35.11.34.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Spodnie letnie - 90 par
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 32926.83 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 50922.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 50922.00
Waluta: PLN
NAZWA: Spodnie ochronne zewnętrzne 53 pary
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert spełiających kryteria wyboru
NAZWA: Kurtka ochronna zewnętrzna 53 sztuki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 100000 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 79466.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 79466.61
Waluta: PLN
NAZWA: Rękawice techniczne 70 par
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 28000 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14637
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14637
Waluta: PLN
NAZWA: Ochraniacze (stoptuty)
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak oferty spełniającej kryteria wyboru
NAZWA: Okulary ochronne przeciwsłoneczne 90 par
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36000 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 35424
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 35424
Waluta: PLN
NAZWA: Gogle 120 par
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 48000 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 41328
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 41328
Waluta: PLN
NAZWA: Buty wspinaczkowe 90 par
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 40500 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33210
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 33984.90
Waluta: PLN
NAZWA: Buty przejściowe 50 par
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 65000 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 70110
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 85170
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Zakopanem w okresie od dnia podpisania umowy do 25.06.2026 z możliwością skorzystania z prawa opcji
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: ,,Modernizacja dróg wraz z infrastrukturą - ul. Hrube Wyżne i Hrube Niżne w Zakopanem"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w Zespole Szkół Hotelarsko-Turystycznych w Zakopanem
- Sukcesywne dostawy kawy i herbaty wraz z zapewnieniem serwisu ekspresów do kawy i lodówek na mleko dla Zamawiającego
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem na rok 2026
- Sukcesywna dostawa nici chirurgicznych
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku
- ZAKUP SAMOCHODU RATOWNICZO ROZPOZNAWCZEGO ORAZ WYPOSAŻENIA OSOBISTEGO STRAŻAKÓW
- Zakup i dostawa wyposażenia dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w podziale na 5 części
- Dostawa sprzętu ratowniczego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Wyposażenie powiatowego magazynu przeciwpowodziowego i zarządzania kryzysowego
- Sukcesywna dostawa rękawic ochronnych z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





