eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na zadania bezpośrednio do siedziby Zamawiającego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-02

Ogłoszenie nr 510420253-N-2021 z dnia 2021-03-02 r.
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika:

Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na zadania bezpośrednio do siedziby Zamawiającego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774483-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika, krajowy numer identyfikacyjny 69119700000000, ul. Orkana 32, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 74 81 51 902
faks: 74 81 51 902
e-mail: spnr3_zabkowice@op.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - SZKOŁA

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na zadania bezpośrednio do siedziby Zamawiającego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.01/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych bezpośrednio do siedziby Zamawiającego z podziałem na części: część nr I – PIECZYWO część nr II – MIĘSO I WĘDLINY część nr III – PRODUKTY MLECZARSKIE, SERY, , TŁUSZCZE, OLEJE część nr IV – WARZYWA I OWOCE część nr V – RYBY MROŻONE I MROŻONKI WARZYWNE część nr VI – GOTOWE PRODUKTY (GARMAŻERYJNE) część nr VII – RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE – MĄKI, KASZE, PRZYPRAWY, Zamawiający informuje, że posiada dwie siedziby szkoły, które znajdują się przy : 1) ul. Orkana 32; 57-200 Ząbkowice Śląskie 2) ul. Powstańców Warszawy 8 b,c, 57-200 Ząbkowice Śląskie Zamawiany asortyment będzie na każdą z placówek oddzielnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 1 do nr 7 do projektu umowy - załącznika nr 5 do SIWZ. Wielkości (masa, ilość) wyszczególnionych produktów przez Zamawiającego są wielkościami prognozowanymi i służą wyłącznie do porównania ofert. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości asortymentu. Podana ilość artykułów, produktów może się zmienić w zależności od potrzeb Zamawiającego. W powyższym wypadku ceną zwiększonego asortymentu będzie cena jednostkowa podana przez Wykonawcę w ofercie. Uwaga: Przywołane w dokumentacji nazwy handlowe produktów służą wyłącznie do określenia cech jakościowych, ilościowych i innych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza dostawę artykułów zamiennych, pod warunkiem zachowania przez w/w produkty cech jakościowych, charakterystycznych walorów smakowych i zapachowych oraz takiej samej masy i wydajności (nie mniejszej) jak artykuły podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach od nr 1 do nr 7 do projektu umowy). Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania (gramatury/ilości sztuk w paczce) oferowanego produktu (w granicach +/-25%). DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA/PACZKA: Jeżeli oferowana przez Wykonawcę wielkość opakowania (gramatura/ilość szt. w paczce) jest większa/mniejsza (w granicach +/- 25%), wówczas Wykonawca jest zobowiązany przyjąć do wyceny ofertowej wielkość opakowania (gramaturę/ ilość szt. w paczce), z jednoczesnym dokonaniem: a) proporcjonalnego zwiększenia ceny jednostkowej w wypadku, gdy wielkość oferowanego przez Wykonawcę opakowania (gramatura/ilość szt. w paczce) jest mniejsza niż wskazana w Wykazie produktów; b) proporcjonalnego zmniejszenia ceny jednostkowej w wypadku, gdy wielkość oferowanego przez Wykonawcę opakowania (gramatura/ ilość szt. w paczce) jest większa niż wskazana w Wykazie produktów. Dostarczony towar powinien być w pierwszym gatunku, odpowiadać przepisom i normom obowiązującym na terenie Unii Europejskiej oraz Polski, zgodny z obowiązującymi atestami, oraz systemem HCCAP. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do przestrzegania przepisów: 1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia /Dz. U. z 2018 r., poz. 1541 t. j. ze zm./, 2) ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów/Dz. U. z 2016 poz. 2047 t. j../. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi: 1) nazwa i adres dostawcy lub producenta, 2) nazwa i rodzaj produktu, 3) termin przydatności do spożycia (dzień, miesiąc, rok), 4) masa netto/ pojemność, 5) wykaz składników według udziału surowców. 1.2 Harmonogram dostaw według poszczególnych części zamówienia: - część nr I – PIECZYWO: pięć razy w tygodniu od poniedziałku do piątku do godziny 8:00; - część nr II – MIĘSO I WĘDLINY: pięć razy w tygodniu od poniedziałku do piątku do godziny 8:00; - część nr III – PRODUKTY MLECZARSKIE, SERY, , TŁUSZCZE, OLEJE: dwa razy w tygodniu do godziny 08:00; - część nr IV – WARZYWA I OWOCE : minimum jeden raz w tygodniu (od poniedziałku do piątku) do godziny 14:00; - część nr V – RYBY MROŻONE I MROŻONKI WARZYWNE: minimum jeden raz w tygodniu (od poniedziałku do piątku) do godziny 11:00; - część nr VI – GOTOWE PRODUKTY (GARMAŻERYJNE): minimum jeden/ dwa razy w miesiącu do godziny 9:00; - część nr VII – RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE – MĄKI, KASZE, PRZYPRAWY : minimum jeden raz na dwa tygodnie (od poniedziałku do piątku) do godziny 14:00.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 03.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: PIECZYWO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5285.00 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Gminna Spółdzielnia „SCH”
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 25
Kod pocztowy: 57-200
Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 12005.90

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12005.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12005.90
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: MIĘSO I WĘDLINY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 48859.00 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Gminna Spółdzielnia „SCH”
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 25
Kod pocztowy: 57-200
Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 93763.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 93763.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 93763.95
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: PRODUKTY MLECZARSKIE, SERY, TŁUSZCZE, OLEJE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18617.00 ZŁ

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe i Usługowe „MLEK-POL” Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 44
Kod pocztowy: 57-200
Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 39887.10

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 39887.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 43970.02
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: WARZYWA I OWOCE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 55280.00 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PPHU "LACTIS" Andreasik; Lis; Zieliński Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wyspiańskiego 40
Kod pocztowy: 57-300
Miejscowość: Kłodzko
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 54753.75

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 54753.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 74926.50
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: RYBY MROŻONE I MROŻONKI WARZYWNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 32875.00 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PPHU "LACTIS" Andreasik; Lis; Zieliński Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wyspiańskiego 40
Kod pocztowy: 57-200
Miejscowość: Kłodzko
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 45123.10

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 45123.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 45123.10
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: GOTOWE PRODUKTY (GARMAŻERYJNE)

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w SIWZ określił szczegółowo wytyczne co do treści oraz części składowych oferty złożonej przez Wykonawcę.
Elementem oferty Zamawiający uczynił podanie w godzinach czasu reakcji – czyli dostawy do siedziby Zamawiającego zamawianego asortymentu: „Czas reakcji” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego czasu reakcji podanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Czas reakcji oznacza czas w jakim Wykonawca przystąpi do wykonywania usługi liczony od momentu zgłoszenia Zamawiającego (zgłoszenie telefoniczne). Wykonawca może zadeklarować czas reakcji , czyli dostawy zamawianego asortymentu w pełnych godzinach w przedziale: 1÷3 godziny.
Zamawiający zastrzegł, że w przypadku jeżeli Wykonawca określi termin realizacji poza zakresem wskazanym przez Zamawiającego, czyli powyżej 3 godzin od chwili zgłoszenia zamawianego asortymentu , wówczas jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.
Zamawiający informuje, że z uwagi na fakt, iż posiłki są wydawane od godz. 11:30 nie jest w stanie zwiększyć czasu realizacji dostawy, w przypadku, gdy zajdzie sytuacja, iż dany asortyment jest niezbędny w danym dniu, a z przyczyn niezależnych nie został zamówiony dzień wcześniej. Wówczas Zamawiający najpóźniej do godziny 8:00 zamówi dany asortyment.
Najdłuższy możliwy czas reakcji wymagany przez Zamawiającego: 3 godziny.
Najkrótszy możliwy czas reakcji uwzględniony do oceny ofert: 1 godzina.”

Wykonawca FHU PELIKAN Mariusz Pelikański ul. Cisana 1/1; 57-200 Ząbkowice Śląskie, zaoferował 4 godzinny czas reakcji na dostarczenie asortymentu.
W toku oceny ofert Zamawiający zobowiązany jest badać treść oferty oraz jej zgodność z SIWZ. Ponadto Zamawiający w pkt. 17.2 SIWZ zastrzegł, że w przypadku jeżeli Wykonawca określi termin realizacji poza zakresem wskazanym przez Zamawiającego, czyli powyżej 3 godzin od chwili zgłoszenia zamawianego asortymentu, wówczas jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. Oznacza to, iż Zamawiający nie dopuszcza jakichkolwiek odstępstw w tym zakresie.
W tym stanie rzeczy podany czas dostawy „reakcji” przez Oferentów czynią ich ofertę za niezgodną ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Brak ten nie mógł być jednak konwalidowany w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż dotyczy on ściśle treści oferty i dotyczy kryterium oceny ofert. W świetle art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych uzupełnieniu mogą jedynie podlegać dokumenty o których mowa w art. 25 ust 1 czyli potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego. Nie należy do nich zmiana kryterium oceny ofert poprzez zadeklarowanie krótszego terminu dostawy asortymentu. Uzupełnienie/ negocjowanie jej w tym zakresie prowadziłoby do zmiany treści złożonych ofert. Jednocześnie taki zadeklarowany czas dostawy w ofertach nie może być potraktowany jako omyłka, która mogłaby ulegać poprawie w trybie art. 87 ust 2 Pzp.
Zgodnie z art. 89. ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca oferty, ponieważ czas reakcji, czyli dostawy towaru, należy zakwalifikować jako niezgodność oferty z wymaganiami SIWZ i dlatego też złożone ofert należy odrzucić. Powyższe rozstrzygnięcie jest spójne z przyjętym kierunkiem orzeczniczym Krajowej Izby Odwoławczej (por. Wyrok Krajowej Izby Odwoławczej Urzędu Zamówień Publicznych z dnia10 listopada 2010 r. KIO/UZP 2371/10).

CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE - MĄKI, KASZE, PRZYPRAWY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 74340.00 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PPHU "LACTIS" Andreasik; Lis; Zieliński Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wyspiańskiego 40
Kod pocztowy: 57-200
Miejscowość: Kłodzko
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 84526.45

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 84526.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 91178.31
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.