eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa zautomatyzowanej wtryskarki laboratoryjnej z wyposażeniem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-01

Ogłoszenie nr 510420123-N-2021 z dnia 2021-03-01 r.
Instytut Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich:

Dostawa zautomatyzowanej wtryskarki laboratoryjnej z wyposażeniem

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt pn. "Utworzenie Centrum Analiz i Badań Surowców, Procesów oraz Bioproduktów w celu zwiększenia potencjału biogospodarki dla rozwoju rolnictwa i gospodarki w obiegu zamkniętym", współfinasowany ze środków UE w ramach Osi Priorytetowej 1 „Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka” działania 1.1. Wsparcie infrastruktury B+R w sektorze nauki WIELKOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO NA LATA 2014-2020 na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr RPWP.01.01.00.30-0008/19-00, zawartej w dniu 22.12.2020 r. pomiędzy Zamawiającym a Zarządem Województwa Wielkopolskiego (działającym jako Instytucja Zarządzająca Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2014 – 2020).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 767940-N-2020 z dnia 18.12.2020 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich, krajowy numer identyfikacyjny 30102741100000, Wojska Polskiego 71B, 60-630 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: +48618455800
faks: +48618417830
e-mail: sekretariat@iwnirz.pl
www: www.iwnirz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zautomatyzowanej wtryskarki laboratoryjnej z wyposażeniem

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): TA/Zp-7/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej (nieużywanej)
i wolnej od wad prawnych i fizycznych zautomatyzowanej wtryskarki laboratoryjnej
z wyposażeniem.
2. Opis minimalnych wymagań technicznych i innego rodzaju właściwości przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 powyżej, w tym wyszczególnienie rodzaju i właściwości przywoływanego tam wyposażenia (tzw. Opis techniczno-zakresowy przedmiotu dostawy) - podaje SIWZ.
3. Ilekroć w dalszych postanowieniach niniejszego ogłoszenia mowa będzie o „Sprzęcie”
bez bliższego określenia - rozumieć przez to należy całość wyszczególnioną w załączniku
nr 2 SIWZ składającą się na Opis techniczno-zakresowy przedmiotu dostawy z niniejszego zamówienia, tj. zarówno samą zautomatyzowaną wtryskarkę laboratoryjną, jak też jej wyposażenie wskazane załączniku nr 2 SIWZ, a nadto ich części składowe.
4. W zakres dostawy, o której mowa w postanowieniach powyższych wchodzi minimum:
1) Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanego Sprzętu w miejsce (zwane dalej „Miejscem Dostarczenia Sprzętu”), którym będzie wskazane przez Zamawiającego pomieszczenie laboratoryjne nr 6 znajdujące się na paterze piętrze budynku C Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich przy ul. Wojska Polskiego 71B w Poznaniu
(do obowiązków po stronie Wykonawcy należeć będzie również fizyczne wniesienie urządzeń i innych elementów Sprzętu do pomieszczenia, o którym mowa powyżej, wskazany wyżej budynek nie posiada windy);
2) Przygotowanie do eksploatacji przez Zamawiającego dostarczonego mu w wykonaniu niniejszego zamówienia Sprzętu, polegające minimum na przeprowadzeniu w Miejscu Dostarczenia Sprzętu stosownej instalacji (spasowanie, zestawienie, podłączenie, wykonanie konfiguracji, w tym w razie potrzeby konfiguracji informatycznej) poszczególnych, elementów składających się na Sprzęt;
3) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na zaoferowany Sprzęt, przy czym wymagane
jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty wydania Sprzętu Zamawiającemu (z uwzględnieniem dodatkowych postanowień w tym zakresie podanych § 6 ust. 3 Wzoru Umowy);
4) Przeprowadzenie podstawowego szkolenia instruktażowego dla personelu (osób) Zamawiającego mającego na celu wstępne przygotowanie tych osób do poprawnej obsługi i praktycznej eksploatacji zaoferowanego i dostarczonego Zamawiającemu w wykonaniu niniejszego zamówienia Sprzętu (minimum szkolenie w zakresie dotyczącym zautomatyzowanej wtryskarki laboratoryjnej oraz formy, o której mowa w załączniku
nr 2 SIWZ);
5) Wydanie Zamawiającemu:
a) Dokumentu gwarancyjnego na okoliczność udzielenia Zamawiającemu gwarancji, o której mowa powyżej w zakresie wynikającym ze złożonej oferty (Karta Gwarancyjna),
b) Instrukcję korzystania i poprawnej eksploatacji, w tym ewentualnie serwisowania
i konserwacji Sprzętu (Instrukcja Obsługi), w wersji papierowej i elektronicznej (pdf), w języku polskim (lub z tłumaczeniem na j. polski);
c) Certyfikat CE minimum dla oferowanej w ramach Sprzętu zautomatyzowanej wtryskarki laboratoryjnej;
d) Inne dokumenty, jeżeli zaoferowany Sprzęt, jego producent lub Wykonawca,
czy przepisy prawa wymagają posiadania takich dokumentów do korzystania
ze Sprzętu po stronie Zamawiającego (jako użytkownika).
5. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) wchodzą również następujące świadczenia dodatkowe wymagające wykonania po stronie Wykonawcy w ramach realizacji Umowy
o zamówienie, na etapie po wydaniu Zamawiającemu Sprzętu:
1) Usuwanie wad i wykonywanie dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją na zaoferowany i dostarczony Sprzęt oraz obowiązkami Wykonawcy wynikającymi z rękojmi za wady;
2) Wykonywanie minimum jednego przeglądu serwisowego Sprzętu objętego udzieloną gwarancją na warunkach wskazanych we Wzorze Umowy.
6. Szczegółowo świadczenia składające się na wskazany w ust. 4 i 5 powyżej zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, jak też inne warunki ich realizacji zawiera SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 42.99.40.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 240000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: 1.PLASTCOMPANY Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: a.roszak@1plastcompany.pl
Adres pocztowy: ul. Czarnkowska 30a
Kod pocztowy: 60-415
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 248510.68

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 248510.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 248510.68
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.