eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › MODERNIZACJA Z ADAPTACJĄ AKUSTYCZNĄ SALI KONCERTOWEJ PSM I STOPNIA W MYŚLENICACH - ETAP II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-01

Ogłoszenie nr 510420120-N-2021 z dnia 2021-03-01 r.
Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. Ludomira Różyckiego w Myślenicach:

MODERNIZACJA Z ADAPTACJĄ AKUSTYCZNĄ SALI KONCERTOWEJ PSM I STOPNIA W MYŚLENICACH - ETAP II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774127-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540403798-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. Ludomira Różyckiego w Myślenicach, krajowy numer identyfikacyjny 84485000000000, ul. Zdrojowa 16, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 122 720 813 122 724 000
e-mail: psmmyslenice@op.pl
www: http://www.psm.myslenice.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - szkoła publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA Z ADAPTACJĄ AKUSTYCZNĄ SALI KONCERTOWEJ PSM I STOPNIA W MYŚLENICACH - ETAP II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SM/III/63/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie – kontynuacja rozpoczętych robót budowlanych związanych z modernizacją i akustyką pomieszczenia
sali koncertowej w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Myślenicach. W ramach dotychczas
wykonanego zakresu prac zrealizowano m.in. dostawę i montaż ustrojów ściennych na ścianach estrady
oznaczonych numerami 1, 2, 3 oraz na ścianie bocznej oznaczonej nr 3. Przedmiotowe postępowanie obejmuje: a)
Wykonanie stolarki wewnętrznej. b) Wykończenie ścian wystrojami akustycznymi. c) Wykonanie podłóg na
widowni i na estradzie oraz na zapleczu. d) Montaż instalacji teletechnicznej. e) Dostawę wraz z montażem foteli
na widowni. f) Dostawę i montaż podestu dla chóru. g) Wykonanie pozostałych prac wykończeniowych i
adaptacyjnych. h) Wykonanie pomiarów i sprawdzeń, w tym wykonanie pomiarów akustycznych. i) Dostawę wraz
z montażem, konfiguracją oraz uruchomieniem urządzeń oświetlenia i nagłośnienia sali (system nagłośnienia
frontowego, system nagłośnienia sceny, system cyfrowej konsoli fonicznej, system mikrofonów
bezprzewodowych, system oświetlenia sceny wraz ze sterowaniem). Najpóźniej w dniu dostawy foteli (przed
montażem), Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu n/w dokumentów: - ocena
zapalności mebli tapicerowanych zgodna z normą PN-EN 1021-1:2014 i PN-EN 1021-2:2014, - raport z badań
toksycznych produktów rozkładu i spalania materiałów zgodny z normą PN-B-02855:1988, - dokument z badania
wytrzymałości i trwałości siedzisk zgodny z normą PN-EN 12727:2004, - atest higieniczny, który obejmuje
wszystkie elementy foteli, - dokumenty potwierdzające parametry zaproponowanej tapicerki. 2. Zakres prac
szczegółowo określa dokumentacja projektowo – kosztorysowa, na która składają się: a) dokumentacja techniczna
(wielobranżowy projekt budowlany oraz wykonawczy), b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
budowlanych, c) przedmiary robót. Przy czym należy zaznaczyć, iż załączone przedmiary stanowią jedynie
element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nich ilości nie mają charakteru wiążącego,
wymagany zakres robót został zdefiniowany w projektach. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest
zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy
technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacją techniczną. 3. Zamawiający rekomenduje dokonanie
przez Wykonawców (na swój koszt, w terminach ustalonych z dyrektorem placówki) wizji lokalnej. 4. Kod CPV:
45.00.00.00-7 – Roboty budowlane Dodatkowe kody CPV: a) 45.21.23.00-9 - Roboty budowlane w zakresie
budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych b) 45.26.21.00-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań
c) 45.32.00.00-6 - Roboty związane z robotami izolacyjnymi d) 45.32.30.00-7 - Roboty w zakresie izolacji
dźwiękoszczelnych e) 39.11.31.00-8 - Fotele f) 32.32.20.00-6 - Urządzenia multimedialne 5. Warunki finansowe
rozliczeń zostały zapisane we wzorze umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego (nie
częściej niż raz w miesiącu, lub za zgodą Zamawiającego częściej) do wysokości wynikającej z wartości danego
etapu, każdorazowo podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót. 6.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany, w tym
dostarczony, skonfigurowany i uruchomiony) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja
nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów
Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji na części mechaniczne zależeć będzie od oferty wybranego
Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia
zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru
najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. 7. Zamawiający, mając na uwadze wymogi zapisane w art.
29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga w odniesieniu do stanowisk opisanych w załączniku nr 8 - złożenia oświadczenia
(wg. wzoru zawartego w załączniku nr 8) o zatrudnianiu przez Wykonawcę i ew. podwykonawców osób na tych
stanowiskach na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia roboty
ogólnobudowlane, w tym w szczególności wykonanie robót ogólnobudowlanych tynkarskich i malarskich. 8.
Zamawiający może, w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy, w szczególności ustawę z dnia 29
sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. jednolity Dz.U. 2016 poz. 922), dokonać kontroli rzetelności
złożonego oświadczenia. W tym celu może żądać od Wykonawcy i podwykonawców informacji i dokumentów
poświadczających fakt zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1688700.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane CZĘSTOBUD Damian Świącik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Bohaterów Monte Casino 40
Kod pocztowy: 42-200
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane Budopol Spółka z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Starowiejska 5
Kod pocztowy: 42-244
Miejscowość: Jaskrów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2077101.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2077101.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2498016.41
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.