To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-01
Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta przy ul. Piramowicza 32 (ETAP II - PARTER I PIWNICA)" w ramach zadania pn.: "PT i wykonanie klimatyzacji w budynku oficyny Urzędu Miasta przy ul. Piramowicza 32A oraz w budynku Urzędu Miasta przy ul. Piramowicza 32" - II POSTĘPOWANIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 767740-N-2020
Numer ogłoszenia: 540403171-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 77 40 34 451
faks: 77 40 34 451
e-mail: zp@kedzierzynkozle.pl
www: http//przetargi.kedzierzynkozle.pl;https://e-propublico.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta przy ul. Piramowicza 32 (ETAP II - PARTER I PIWNICA)" w ramach zadania pn.: "PT i wykonanie klimatyzacji w budynku oficyny Urzędu Miasta przy ul. Piramowicza 32A oraz w budynku Urzędu Miasta przy ul. Piramowicza 32" - II POSTĘPOWANIE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP>271.1.144.2020.AW
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie klimatyzacji na PARTERZE i W PIWNICY budynku Urzędu Miasta przy ul. Piramowicza 32. II. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Roboty budowlane: - obudowy elementów konstrukcji płytami gipsowo-kartonowymi - fundament pod jednostkę zewnętrzną i jego ogrodzenie 2) Roboty sanitarne: - instalacja klimatyzacji (wraz z dostawą i montażem urządzeń) - instalacja skroplin - roboty budowlane towarzyszące przeprowadzeniu instalacji 3) Roboty elektryczne: - rozbudowa rozdzielnic istniejących - obwody sterownicze - trasy koryt kablowych - obwody zasilające III. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w pierwszej kolejności do: 1) sporządzenia dokumentacji zamiennej w zakresie wykonania fundamentu oraz jego ogrodzenia dla posadowienia jednostki zewnętrznej zasilającej piwnicę i parter (w załączeniu rzut piwnic i plan zagospodarowania terenu pokazujący nowy fundament i ogrodzenia; tj. rys. 2/A z dnia 05.10.2020r. 2) wystąpienia o zmianę pozwolenia konserwatorskiego i zmianę pozwolenia na budowę (w załączeniu POZWOLENIE nr 2/2020 znak KZ.4123.27.2020.GN z dni. 23.03.2020. i DECYZJA znak BA.6740.1.62.2020 z dn. 22.04.2020r.) UWAGA! Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy na pierwszym etapie realizacji zamówienia informacji o podjętych czynnościach j.w. (ppkt 1) i 2)) IV. UWAGA! Klimatyzatory typu multisplit (modele: M05SP, PM07SP, PC09SQ, MU4R25) nie wchodzą w zakres zamówienia. V. W celu zapewnienia konkurencyjności Zamawiający zamieszcza tabelę równoważności zawierającą parametry istotne urządzeń, które będą brane pod uwagę przy badaniu ofert.(załącznik SIWZ), VI. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: Na Wykonawcy będzie ciążył dodatkowy obowiązek zachowania zasad dotyczących pracy w obiekcie czynnym, który wymaga prowadzenia robót po uprzednim uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Użytkownika, który zaleca prowadzenie robót uciążliwych (t.j. powodujących hałas lub uniemożliwiające pracę urzędu i nie zaakceptowanych przez użytkownika) dla eksploatacji obiektu w godzinach poza jego funkcjonowaniem, t.j. od godz.15:00 do 22:00, jak również w soboty(od godz. 7:00 do 18:00). Szczególnie należy zwrócić uwagę na sprzątanie po zakończeniu pracy, - miejsce pracy po zakończeniu robót musi zostać doprowadzone do czystości na koniec każdego dnia pracy. VII. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29, ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: - roboty sanitarne Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ - Istotne postanowienia umowy. VIII. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II SIWZ Istotne postanowienia umowy, , załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez: PRACOWNIA PROJEKTOWA „ PROJEKT STUDIO 2000” , 45-052 ul. Oleska 10/7 tj.: projekt budowlany, projekt wykonawczy – STWiORB, wraz z załącznikami zamieszczonymi w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ. IX. Przedmiar robót załączono pomocniczo.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.33.12.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Art. 93 ust.1 pkt 4 Ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W toku postępowania złożono 5 ofert na wykonanie przedmiotu zamówienia. Kwota, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia podana przed otwarciem ofert w dniu 21.01.2021r. wynosi 180 000,00 zł brutto. Podjęto decyzję o niedofinansowaniu i unieważnieniu postępowania.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Modernizacja placu zabaw przy ulicy Filtrowej/skwer Bartoszewskiego - etap I - B.O.- II postępowanie.
- Wykonanie dokumentacji projektowych dotyczących dróg powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego
- Remonty chodników i nawierzchni brukowych w pasach drogowych dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2025-2028.
- Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, sprzętu, w tym do zajęć w ramach indywidualizacji pracy z dziećmi, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Zmiana systemu ogrzewania w gminnych lokalach komunalnych
- Zakup sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach realizacji projektu pn. "Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap IV".
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku gospodarczo-socjalnego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej oraz wiaty do przechowywania maszyn - II postępowanie
- Poprawa efektywności energetycznej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łaszczowie
- "Przebudowa/modernizacja hali widowiskowo-sportowej przy ul. Lotniczej 52 w Legnicy (Etap II)"
- Modernizacja Pracowni leku cytostatycznego Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
- Przebudowa pomieszczeń Konsultacyjnych Poradni Specjalistycznych w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie w ramach projektu FEMP.05.11-IZ.00-0243/24 pn. Rozwój AOS
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu
więcej: Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.