To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-01
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 775154-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 71 7841174
faks: 71 7840045
e-mail: monika.komorowska@am.wroc.pl
www: www.umed.wroc.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): UMW/AZ/PN-151/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
2. Miejsce dostawy: Magazyn Działu Transportu i Zaopatrzenia UMW, Wybrzeże L. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 na własny koszt
i ryzyko. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do Siwz (Formularz asortymentowo-cenowy).
Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). 4. Zamawiający wymaga, by przedmiot
zamówienia spełniał wymogi zawarte w Formularzu asortymentowo-cenowym – załącznik nr 2 do Siwz. W przypadku przywołania
nazw własnych w opisie artykułów biurowych w załączniku nr 2 do Siwz, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza
zaoferowanie produktów równoważnych. Przez produkt równoważny do wskazanego w załączniku nr 2 do Siwz, Zamawiający
rozumie produkt, zgodny z opisem podanym w kolumnie "Nazwa materiału biurowego" załącznika nr 2 do Siwz i o parametrach nie
gorszych niż dla produktu referencyjnego. 5. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 do Siwz) cenę
realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający informuje, że część zamówień może być realizowana ze środków finansowych
pochodzących z projektów zewnętrznych ("unijnych"), w których Zamawiający uczestniczy bądź będzie uczestniczył w okresie
trwania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.19.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 150519.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Partner Papes Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wagonowa 28a
Kod pocztowy: 53-609
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 158659.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 165788.92
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- Dostawa serwera Typ ARM/AI GPU - 1 sztuka
- Świadczenie usług medycznych z zakresu prywatnej opieki medycznej dla pracowników Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz pracowników Filii w Jeleniej Górze
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem drogi powiatowej dawnej DW 368 i 1916D położonej na terenie gm Długołęka - teren działania Obwodu Drogowego w Sulimowie w okresie od 01-11-2025r. do 31-12-2025r
- Wykonanie w trybie "zaprojektuj i wybuduj" instalacji systemu sygnalizacji pożarowej SSP w obiekcie jakim jest Dom Studencki "Ślężak" należącym do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli wraz z montażem oraz wyposażenia do Klubu Dziecięcego przy ul. Włościańskiej 1/U21 w Szczecinie w ramach "Programu Aktywny Maluch 2022-2029"
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i jednorazowa dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami
- Dostawa artykułów oraz akcesoriów biurowych dla potrzeb WSZ w Płocku.
- Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Seniora
- "Dostawa materiałów biurowych na potrzeby COZL".
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, drobnego sprzętu biurowego oraz papieru do drukarek i kopiarek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.