eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Wieś LęborskaZakup i dostawa turbiny antyodorowej na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów "Czysta Błękitna Kraina" Sp. z oo. w Czarnówku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-01

Ogłoszenie nr 510419753-N-2021 z dnia 2021-03-01 r.
Zakład Zagospodarowania Odpadów "Czysta Błękitna Kraina" Sp. z o.o.:

Zakup i dostawa turbiny antyodorowej na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów "Czysta Błękitna Kraina" Sp. z oo. w Czarnówku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 773562-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540396504-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Zagospodarowania Odpadów "Czysta Błękitna Kraina" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 77074068600000, Czarnówko 34, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 598 624 388
faks: 598 624 388
e-mail: psipo@bicom.pl
www: www.zzo-czarnowko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Zakaład Zagospodarowania Odpadów - spółka gmin

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa turbiny antyodorowej na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów "Czysta Błękitna Kraina" Sp. z oo. w Czarnówku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZPII/8/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa turbiny antyodorowej na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów „Czysta Błękitna Kraina” Sp. z oo. w Czarnówku 2. Turbina ma mieć możliwość działania w zakresie antyodorowym, dezynfekującym wraz z neutralizatorem. 3. Wymaga się aby zasięg zamgławiania był dwuzakresowy (dwie prędkości obrotowe wirnika) A) Pierwszy – dystans od min. 30m do max 40m B) Drugi – dystans od min. 50m do max 70m Obszar zamgławiania, przy pełnym wyrzuci mgły wodne ma wynosić minimum 6000m2 Silnik wirnika dwuzakresowy: a) przy pełnej wydajności – zużycie energii nie więcej niż 13kW b) przy pracy ze zmniejszonym wyrzutem mgły wodnej – zużycie energii max 4kW Agregat prądotwórczy generujący moc minimum 29kVA, zamontowany na przyczepie. 4. Możliwość wprowadzania do urządzenia koncentratów antyodorowych / dezynfekujących – dedykowanych do pracy z urządzeniem, biodegradowalnych w 100% bezpiecznych dla ludzi i środowiska. 1wykonawca ma obowiązek dostarczenia wraz z urządzeniem koncentratu antyodorowego w ilości wystarczającej do końca 2021 roku. 5. Zbiornik na koncentrat antyodorowy/dezynfekujący o pojemności minimum 25 litrów, zamontowany wewnątrz turbiny Poppa dozująca zamontowana wewnątrz urządzenia, zabezpieczona przed warunkami atmosferycznymi manualnie regulowana w zakresie od 0,00 do max 5l/h z podziałką co 0,1l Zbiornik na czystą wodę o pojemności minimum 1300l, wyposażony w pompę zanurzeniową, zamontowany na przyczepie 6. Rozwiązanie mobilne, wszystkie jej elementy muszą być zamontowane na przyczepie dwuosiowej, wyposażonej w zaczep do holowania z regulowaną wysokością Urządzenie musi posiadać system zapobiegający zamarzaniu. 7. Rotacja turbiny – w poziomie 3600 Turbina wyposażona w sprzęgło, pozwalające manualnie obracać urządzeniem wokół własnej osi. Oscylacja w pionie – automatyczna,, za pomocą pilota zdalnego sterowania oraz z panelu urządzenia, zakres sterowania od minimum 00 do minimum 500 Sterowanie obrotem, oscylacją pionową, zwiększenie / zmniejszenie zasięgu wyrzutu mgły wodnej, start/stop turbiny, automatyczna rotacja urządzenia w zakresie od 00 do minimum 1800 – z pilota zdalnego sterowania oraz z szafki sterowniczej. 8. Ilość dysz – minimum 10. Zużycie wody – max 5l/min. Ciśnienie robocze wody w układzie minimum 65bar. Poziom natężenia dźwięku turbiny mx 70dB(A) 9. Szafka sterownicza wykonania ze stali nierdzewnej spełniająca normę minimum IP 54. Informacje podawane na panelu sterowania poprzez wyświetlacz w języku polskim. 10. Urządzenie musi być wyprodukowane w UE. 11. Turbina antyodorowa powinna być urządzeniem nowym, rok produkcji minimum 2020r. 12. Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie : • koszty transportu nowej turbiny do siedziby Zamawiającego, • rozładunek, ustawienie na miejscu pracy, • uruchomienie i rozruch 1 dzień, • szkolenia personelu Zamawiającego w wymiarze min. 4 godz., • 2 instrukcje obsługi w języku polskim + 1 raz na nośniku elektronicznym - Pendrive, • opisy na urządzeniu, instrukcji obsługi w języku polskim, • gwarancję nie krótszą niż 24 miesiące • czas reakcji serwisu na zgłoszoną usterkę nie dłuższy niż 72 h w dni robocze, 13. WYMAGANIA • Wszystkie elementy dostawy muszą być fabrycznie nowe. Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia używanego urządzenia i/lub osprzętu. • Urządzenie nie może być prototypem. Dla potwierdzenia, iż oferowane urządzenie nie jest prototypowe i funkcjonuje już na rynku, Wykonawca wskaże min. 2 miejsca zastosowania oferowanej turbiny antyodorowej. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca na własny koszt ma obowiązek demonstracji pracującego urządzenia wskazanego w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje o miejscach zastosowania Wykonawca przedstawi w załączniku nr 3 do SIWZ. • Wykonawca w okresie gwarancji będzie ponosił koszty serwisu gwarancyjnego wraz z wymianą części zamiennych określonych w instrukcji obsługi • Instalacja elektryczna w urządzeniu musi być zabezpieczona przed gryzoniami • Urządzenie powinno być zabezpieczone antykorozyjnie 14. Wykonawca zagwarantuje obsługę serwisową w okresie pogwarancyjnym, przez okres 5 lat od daty podpisania przez strony końcowego protokołu odbioru, w zakresie usuwania wad urządzeń objętych umową, przy czym Zamawiający nie ma obowiązku korzystania z obsługi serwisowej Wykonawcy w okresie pogwarancyjnym. 15. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów za wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp, oznacza to, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe i że proponowane rozwiązania gwarantują realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia. Wszelkie nazwy własne przywołane w opisie przedmiotu zamówienia służą ustaleniu pożądanego standardu i określeniu właściwości i wymogów technicznych urządzeń. 16. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej zaleca się przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia. 17. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia, a są zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. 18. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 19. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego. 20. Zakres zadania określa szczegółowo projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 42.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych unieważniono postępowanie: oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia.

Zamawiający przeznaczył na realizację zadania: 290.000,00zł brutto a oferta z najniższą ceną wynosi 624.793,14zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.