To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-26
Zaprojektowanie i wykonanie naprawy systemu preselekcji wagowej w ciągu drogi krajowej nr 19 w Białymstoku w celu ochrony dróg
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 768593-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 85 869 62 49
faks: 85 869 62 65
e-mail: zzp@um.bialystok.pl
www: www.bip.bialystok.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zaprojektowanie i wykonanie naprawy systemu preselekcji wagowej w ciągu drogi krajowej nr 19 w Białymstoku w celu ochrony dróg
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZDM-IV.271.16.2020.PR
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie napraw wag preselekcyjnych znajdujących się na Al. 1000-lecia Państwa Polskiego i ul. Zabłudowskiej w Białymstoku.
Zakres robót na Al. 1000-lecia Państwa Polskiego obejmuje:
a) wykonanie nakładki na jezdni 1x2 o długości 100 m z kierunku Augustowa i nakładki za punktem preselekcyjnym na jezdni 1x2 o długości 50m w kierunku Centrum miasta Białystok, w zakresie niezbędnym w celu uzyskania wymaganej równości podłużnej i poprzecznej – kategoria obciążenia ruchem KR6,
b) wykonanie pełnej konstrukcji jezdni wraz z ławami fundamentowymi w miejscach demontowanych i ponownie montowanych płyt ważących – kategoria obciążenia ruchem KR6,
c) wykonanie badań równości podłużnej i poprzecznej oraz ugięcia statycznego i dynamicznego jezdni zgodnie z specyfikacją COST 323 przed rozpoczęciem i po zakończeniu inwestycji,
d) demontaż trzech płyt ważących, czwarta uszkodzona płyta ważąca jest już zdemontowana,
e) wbudowanie nowej ramy mocującej zdemontowanej uszkodzonej płyty ważącej, w przypadku wykonania punktu preselekcyjnego w powyższej technologii,
f) ponowny montaż płyt ważących, zakup dodatkowej płyty lub montaż innych czujników tensometrycznych zamiast płyt ważących w celu uzyskania dokładności pomiaru w klasie B+(7) zgodnie z specyfikacją COST 323,
g) odtworzenie pętli indukcyjnych,
h) podłączenie i uruchomienie zainstalowanych elementów pomiarowych do istniejącego systemu,
i) ponowne uruchomienie łączności,
j) wykonanie kalibracji wagi,
k) wykonanie legalizacji punktu preselekcyjnego ważenia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
l) wykonanie raz w roku w okresie gwarancji badań równości poprzecznej i podłużnej oraz odkształceń statycznych i dynamicznych nawierzchni, wszelkich kalibracji wraz z legalizacjami wymaganymi przepisami prawa, ostatnia kalibracja i legalizacja w ostatnim miesiącu przed końcem gwarancji,
m) udzielenie gwarancji na okres min. 3 lat na wykorzystane istniejące oraz nowe elementy. W przypadku braku możliwości udzielenia gwarancji na elementy używane należy wymienić je na nowe zapewniając sprawna pracę systemu przez cały okres udzielonej gwarancji,
n) uruchomienie wszystkich funkcji wagi jakie funkcjonowały do czasu naprawy tj.: czytanie tablic, strona www do odczytu pomiarów, kamera do wykonywania zdjęć tablic, kamera do wykonywania zdjęć pojazdu (poglądowa), rejestracja obrazu z kamery przez okres minimum 14 dni, funkcjonalność klasyfikacji rodzaju pojazdów oraz klasyfikacji COST 323, przechowywanie wykonanych zdjęć na istniejącym serwerze,
o) wyniki pomiarów muszą pojawiać się na stronie internetowej nie później niż w ciągu 60s,
p) całkowita masa pojazdu powinna być z dokładnością spełniającą wymagania dokładności pomiarowej B+(7) zgodnie ze specyfikacją COST 323,
r) W celu zagwarantowania minimum 10 letniego okresu przechowywania danych z wagi preselekcyjnej, należy wymienić aktualne funkcjonujący serwer archiwizacji danych na nowy
o parametrach zawartych w PFU
Istniejące elementy zamontowane w wadze preselekcyjnej:
kamera ANPR ANPR DZ VC-C 3-36-20
kamera K2SD-724 PTZ
czujnik nacisku DAW 100
Videoserwer GV-V512
stacja pomiarowa Trax elektronik - STM-3.7-14/037 v1.0
moduł WiFi Korenix - Jet Wave 2450
przełącznik zarządzalny ethernet Westermo -Switch MDI-110-F3
rejestrator Goevision - GV-SNVR0400F
videoserwer Goevision - GV-V512
zasiacz Mean Well - AD-55 AT
kamera GeoVision - GV-EBL1100-2F
switch ethernetowy SDI-54
zasilacz MDR-10-24
kamera LTC 0465
jednostka centralna archiwizacja danych: min. 1440 rekordów danych zagregowanych, przechowywanych w nielotnej pamięci, interwał agregacji: konfigurowalny w przedziale od 1-60min, kontrola poprawności mierzonych parametrów, agregacja danych pomiarowych, klasyfikacja ruchu, wstępna klasyfikacja pojazdów, szczegółowa klasyfikacja pojazdów oraz detekcja przeciążeń (stacje ważenia preselekcyjnego pojazdów w ruchu), wyjście RS 232
interfejs pomiarowy min. 4 pasy ruchu, min. 8 pętli indukcyjnych, 8 czujników nacisku, wyjścia RS 232, RS 485, interwał pomiarowy konfigurowalny od 1 min. Do 24 godz.
Istniejąca konstrukcja nawierzchni jezdni dla kategorii obciążenia ruchem KR6:
warstwa ścieralna z BA 0/16 z asfaltem modyfikowanym (kruszywo bazaltowe) - grubości 5cm,
warstwa wiążąca z BA 0/20 z asfaltem modyfikowanym (kruszywo granitowe) - grubości 8 cm,
podbudowa zasadnicza z BA 0/25 grubości 18 cm,
podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - grubości 22 cm,
warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa - grubości 25 cm,
górna warstwa mrozoochronna z gruntu niewysadzinowego o wskaźniku nośności CBR>40% o współczynniku filtracji K ≥ 8m/d - grubości 25cm.
Zakres robót na ul. Zabłudowskiej obejmuje:
a) wykonanie badań równości podłużnej i poprzecznej oraz ugięcia statycznego i dynamicznego jezdni zgodnie z specyfikacją COST 323 przed rozpoczęciem i po zakończeniu inwestycji,
b) demontaż elementów ważących,
c) montaż innych czujników np. tensometrycznych zamiast istniejących w celu uzyskania dokładności pomiaru w klasie B+(7) (w przypadku uzyskania niewystarczających dla klasy B+(7) parametrów uzyskanych podczas badań z ppkt. a) wykonanie w klasie B(10) zgodnie z specyfikacją COST 323,
d) odtworzenie pętli indukcyjnych,
e) podłączenie i uruchomienie zainstalowanych elementów pomiarowych do istniejącego systemu,
f) ponowne uruchomienie łączności,
g) wykonanie kalibracji wagi,
h) wykonanie legalizacji punktu preselekcyjnego ważenia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
i) wykonanie raz w roku w okresie gwarancji badań równości poprzecznej i podłużnej oraz odkształceń statycznych i dynamicznych nawierzchni, wszelkich kalibracji wraz z legalizacjami wymaganymi przepisami prawa, ostatnia kalibracja i legalizacja w ostatnim miesiącu przed końcem gwarancji,
j) udzielenie gwarancji na okres min. 3 lat na wykorzystane istniejące oraz nowe elementy. W przypadku braku możliwości udzielenia gwarancji na elementy używane należy wymienić je na nowe zapewniając sprawna pracę systemu przez cały okres udzielonej gwarancji,
k) uruchomienie wszystkich funkcji wagi jakie funkcjonowały do czasu naprawy tj.: czytanie tablic, strona www do odczytu pomiarów, kamera do wykonywania zdjęć tablic, kamera do wykonywania zdjęć pojazdu (poglądowa), rejestracja obrazu z kamery przez okres minimum 14 dni, funkcjonalność klasyfikacji rodzaju pojazdów oraz klasyfikacji COST 323, przechowywanie wykonanych zdjęć na zainstalowanym serwerze,
l) wyniki pomiarów muszą pojawiać się na stronie internetowej nie później niż w przeciągu 60s.,
m) całkowita masa pojazdu powinna być z dokładnością spełniającą wymagania dokładności pomiarowej B+(7) zgodnie ze specyfikacją COST 323,
n) W celu zagwarantowania minimum 10 letniego okresu przechowywania danych z wagi preselekcyjnej, należy wymienić aktualne funkcjonujący serwer archiwizacji danych na nowy
o parametrach zawartych w PFU.
Istniejące elementy zamontowane w wadze preselekcyjnej:
komputer przemysłowy B&R - APC 810 N 270
Kamera ARTR + kamera oglądowa + oświetlacz podczerwieni + moduł rozpoznawania tablic rejestracyjnych PIPS Technology - P392 Spikelet
Przełącznik sieciowy z końcówkami światłowodowymi MOXA - EDS - 208A - SS-SC-T
zasilacz MOXA - 60 - 24
zasilacz MOXA - 60 - 12
zasilacz Psion - PS1050
zasilacz MeanWell - WDR-120-12
Bezprzewodowy punkt dostępu MOXA - AWK-4121-EU-t
Zestaw do pomiaru wysokości pojazdu SICK-R250
Moduł wagowy Kistler - GR M660
Wzmacniacz sygnału wagowego Golden River - PAC
Czujniki wagowe Kistler - 9195F411
Pętla indukcyjna -
Jednostka serwerowa Fujitsu - RX300 S6 Xeon E5620QC
Video Axis - P1344
konwerter RS232 - RJ45 MOXA Nport 5110
Jednostka obsługi modułu wysokości BETAMONT 8 I/O moduł VVM - 88G
Przełączniki fotoelektryczne nadajnik/odbiornik, podczerwień - UC WS/WE 45
WiFi AP/AP Client/Bridge do zastosowań w warunkach zewnętrznych - AWK-4121
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Określa się wymaganą ilość egzemplarzy poszczególnych części dokumentacji:
a) Projekty wykonawcze branżowe – po 4 egz.,
b) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – po 2 egz.,
c) Zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy – po 2 egz.,
d) Wyniki badań równości poprzecznej i podłużnej oraz odkształceń statycznych i dynamicznych przed rozpoczęciem i po zakończeniu robót – po 2 egz.,
e) Wersja elektroniczna kompletnej dokumentacji projektowej wymieniona w lit. a-d opracowana w programie Microsoft Word, Excel, AutoCAD12 - część rysunkowa oraz w plikach PDF (inne programy wymagają zgody Zamawiającego) - płyta CD lub DVD – 1 szt.
2) uzyskanie wszelkich koniecznych decyzji, opinii, uzgodnień wymaganych obowiązującymi przepisami niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia,
3) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej
4) realizacja wszystkich robót budowlanych wraz z:
a) pełną obsługą geodezyjną (w tym mapę poinwentaryzacyjną w 6 egz. (w tym 2 egz. w kolorze)
z naniesionymi wymiarami obiektów i urządzeń zagospodarowania terenu oraz infrastruktury technicznej), oraz 1 egz. w wersji elektronicznej.
b) organizacją i zabezpieczeniem budowy oraz czynnościami niezbędnymi do przekazania inwestycji oraz przekazania pasa drogowego Zarządowi Dróg Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku, zapewnieniem ciągłego dostępu (dojścia i dojazdu) do budynków sąsiadujących z ww. inwestycją w trakcie jej realizacji,
c) wypłatą odszkodowań za wszelkie szkody, które powstały w wyniku wykonywania przedmiotu umowy,
d) wprowadzeniem organizacji ruchu na czas budowy,
e) odbudową poziomej osnowy geodezyjnej III klasy w zakresie objętym terenem inwestycji,
f) niezbędnymi badaniami laboratoryjnymi,
g) sporządzeniem dokumentacji powykonawczej,
h) odtworzenie oznakowania poziomego w technologii termoplastycznej lub chemoutwardzalnej,
i) odtworzeniem wierzchniej warstwy nawierzchni utwardzonych, humusu oraz zieleni,
j) uporządkowaniem terenu po zakończeniu robót,
k) czynnościami i przygotowaniem dokumentów niezbędnych do odbioru końcowego inwestycji wraz z:
• operatem kolaudacyjnym, w tym: komplet aprobat i certyfikatów na wbudowane materiały, oświadczenie kierownika budowy, dokumentacja zamienna, wszystkie protokoły badań
i sprawdzeń podpisane przez kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego (zagęszczenie gruntu, badanie geotechniczne gruntu itp.),
• załącznikami do protokołu odbioru końcowego: wykaz aprobat, protokołów, itp., tabelą
z ilością wybudowanych środków trwałych, zgodną z inwentaryzacją powykonawczą.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.
4. Wykonawca powinien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie uwagi i zastrzeżenia
do treści SIWZ oraz programu funkcjonalno - użytkowego i wystąpić do zamawiającego o ich rozstrzygnięcie.
5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zamawiający, w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących robót budowlanych objętych zamówieniem wymaga zatrudnienia, przez wykonawcę (odpowiednio podwykonawców oraz dalszych podwykonawców), na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących prace fizyczne. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.
6. Wymóg zatrudnienia w stosunku pracy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, a także innych czynności polegających na sprawowaniu nadzoru nad wykonywanymi robotami.
7. Obowiązki wykonawcy lub podwykonawcy/dalszego podwykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ).
8. Zamawiający wymaga udzielenia min. 3 - letniej gwarancji na wykonane roboty (okres gwarancji podlega ocenie zgodnie z rozdz. XIX SIWZ).
9. W przypadku, gdy w programie funkcjonalno – użytkowym zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w programie funkcjonalno – użytkowym .
10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone zamawiającemu i osobom trzecim.
11. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do uporządkowania terenu.
Uwaga:
Zamawiający informuje, że przed sporządzeniem oferty wykonawca może dokonać wizji lokalnej
na terenie inwestycji.
NAZWA I KOD ZGODNIE ZE WSPÓLNYM SŁOWNIKIEM ZAMÓWIEŃ (CPV):
45233120-6 – Roboty w zakresie budowy dróg
42 923000-2 – Maszyny ważące i wagi
42 961300-3 – System kontroli ruchu pojazdów
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 325719.45 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: CAT TRAFFIC Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Botaniczna 20
Kod pocztowy: 60-586
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1032216.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1032216.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Dostawa środka kontrastowego do badań diagnostycznych na potrzeby Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku
- Zakup usługi dostępu do baz respondentów wraz z narzędziem do przeprowadzenia badań metodą CAWI
- Budowa windy przy: VII Liceum Ogólnokształcącym w Białymstoku, ul. Wierzbowa 7 - część I Zespole Szkół Elektrycznych w Białymstoku, al. 1000-lecia Państwa Polskiego 14 - część II
- Przebudowa i odbudowa zabytkowego pawilonu wschodniego w zespole pałacowym dawnej letniej rezydencji Branickich w Choroszczy
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego wraz z zabudową typu wywrotka o DMC 3,5 t.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- Budowa pętli autobusowej przy zbiegu ul.Kołłątaja i opaski ul.Kolejowej zgodnie z dokumentacją projektową pn."Budowa drogi gminnej od ul.Równoległej do ul. Sierakowskiej w Łomiankach"-zad. nr 2020/34.
- "Przebudowa drogi Mokobody-Kolonia"
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Mędrzechów w 2024 r.
- Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)". Zadanie nr 2: "Przebudowa drogi gminne nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.