eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleszno › Dostawa - Sukcesywny zakup i dostawa części zamiennych, opończy, ogumienia, akumulatorów i akcesoriów do pojazdów i silników do nich znak postępowania 934/2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-26

Ogłoszenie nr 510419476-N-2021 z dnia 2021-02-26 r.
16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno:

Dostawa - Sukcesywny zakup i dostawa części zamiennych, opończy, ogumienia, akumulatorów i akcesoriów do pojazdów i silników do nich znak postępowania 934/2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774491
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno, krajowy numer identyfikacyjny 32099164900000, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 261474572
faks: 261474571
e-mail: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
www: www.16wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - skarb państwa - jednostka wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa - Sukcesywny zakup i dostawa części zamiennych, opończy, ogumienia, akumulatorów i akcesoriów do pojazdów i silników do nich znak postępowania 934/2020

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem postępowania jest zawarcie umowy ramowej na sukcesywne zakupy i dostawy części zamiennych, opończy, ogumienia, filtrów, akumulatorów i akcesoriów do pojazdów i silników do nich, których to potrzeb Zamawiający w bieżącej działalności nie był w stanie przewidzieć.
2. Zamawiający zawrze umowę ramową z maksymalnie 3 Wykonawcami, których oferty spełnią wszystkie wymagania SIWZ oraz przepisy ustawy i otrzymają najwyższą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ. W przypadku, gdy zostaną złożone mniej niż 3 oferty, Zamawiający zawrze umowę ramową ze wszystkimi Wykonawcami, którzy spełnią wszystkie wymagania SIWZ oraz przepisy ustawy. Zgodnie z art. 2 pkt 9a) ustawy, w umowie ramowej wskazane będą maksymalne ceny jednostkowe zawarte w ofertach złożonych przez Wykonawców, z którymi Zamawiający zawarł umowę ramową.
3. Po podpisaniu umowy ramowej, Zamawiający będzie zapraszał każdorazowo do składania ofert szczegółowych w postępowaniu wykonawczym wszystkich Wykonawców, z którymi zawarł umowę ramową dla danej części. Na etapie składania ofert szczegółowych, zaoferowane ceny jednostkowe oraz termin realizacji zamówienia jednostkowego nie będą mogły przekraczać wartości granicznych zawartych w ofercie będącej podstawą zawarcia umowy ramowej.
4. Zamawiający podzielił postępowanie na zadania
a) ZADANIE NR 1 - Dostawa części zamiennych do pojazdów marki HONKER, LUBLIN
Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego 31581,80zł brutto
b) ZADANIE NR 2 - Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR, KAMAZ, JELCZ, IVECO, SCANIA, MAN, AUTOBUSÓW, CIĄGNIKÓW
Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego 55773,40zł brutto
c) ZADANIE NR 3 - Dostawa części zamiennych do pojazdów pozostałych marek i przy-czep m.in.: FIAT, FORD, OPEL, SKODA, VOLKSWAGEN, LANDROVER, MERCE-DES, HONDA, KIA, ISUZU, ACCES MAX
Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego 119888,00zł brutto
d) ZADANIE NR 4 - Dostawa opon, dętek, ochraniaczy dętek stosowanych w pojazdach samochodowych
Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego 26156,90zł brutto
e) ZADANIE NR 5 - Dostawa opończy stosowanych w pojazdach samochodowych
Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego 13760,00zł brutto
f) ZADANIE NR 6 - Dostawa akcesoriów (żarówek, bezpieczników, tablic służących do oznakowania pojazdów)
Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego 676,10zł brutto
g) ZADANIE NR 7 - Dostawa filtrów do pojazdów
Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego 9376,66zł brutto
h) ZADANIE NR 8 - Dostawa akumulatorów do pojazdów
Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego 17880,00zł brutto
5. Wartość zawartej umowy ramowej nie będzie wynikała z wartości zawartych przez Wykonawców w formularzach ofertowych/cenowych, które posłużą tylko do dokonania klasyfikacji złożonych ofert, wartość zawartej umowy ramowej będzie wynikała z wysokości środków jakie zamawiający przeznaczył na realizacje danego zadania.
6. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załącznikach do SIWZ, opisie przedmiotu zamówienia, projekcie umowy.
7. Zamawiający informuje, że zawarcie umowy ramowy nie ogranicza prawa zamawiającego do przeprowadzenia odrębnych postępowań w trybach przewidzianych ustawą w celu udzielenia odrębnego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 34.30.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: ZADANIE NR 1 - Dostawa części zamiennych do pojazdów marki HONKER, LUBLIN

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 25676.26 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa „MOTOPOL” , DACHY POLSKA Sp. z o.o., MOTORPOL Sławomir FALKOWSKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 31581.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3097.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 44444.81
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: UMOW3A RAMOWA PODPISANA Z TRZEMA WYKONAWCAMI WSKAZANYMI POWYŻEJ
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR, KAMAZ, JELCZ, IVECO, SCANIA, MAN, AUTOBUSÓW, CIĄGNIKÓW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 45344.23 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa „MOTOPOL”, STARKOP Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Leszek KUCHARSKI – Spółka Jawna, Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AUTO-PARK Marek KUTROWSKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 45344.23

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 38425.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 118819.52
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: UMOWA RAMOWA ZAWARTA Z TRZEMA WYKONAWCAMI WSKAZANYMI POWYŻEJ
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów pozostałych marek i przyczep m.in.: FIAT, FORD, OPEL, SKODA, VOLKSWAGEN, LANDROVER, MERCEDES, HONDA, KIA, ISUZU, ACCES MAX

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 97469.92 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AUTO-PARK Marek KUTROWSKI, Firma Handlowo Usługowa „MOTOPOL”
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 97469.92

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 133765.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 165770.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: UMOWA RAMOWA PODPISANA Z DWOMA WYKONAWCAMI WSKAZANYMI POWYŻEJ
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Dostawa opon, dętek, ochraniaczy dętek stosowanych w pojazdach samochodowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21265.78 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MOTO BUDREX Sp. z o.o.,Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AUTO-PARK Marek KUTROWSKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 26156.90

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30788.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 33802.00
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: UMOWA RAMOWA PODPISANA Z DWOMA WYKONAWCAMI WSKAZANYMI POWYŻEJ
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Dostawa opończy stosowanych w pojazdach samochodowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10068.29 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Inwalidów „Techniczna” ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 05-410 Józefów
Kod pocztowy:
Miejscowość: ul. Słoneczna 15
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 13760

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15506.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15506.29
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Dostawa akcesoriów (żarówek, bezpieczników, tablic służących do oznakowania pojazdów)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 549.67 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AUTO-PARK Marek KUTROWSKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pilska 11,
Kod pocztowy:
Miejscowość: 78-400 Szczecinek
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 676.10

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 557.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 557.97
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: ZADANIE NR 7 - Dostawa filtrów do pojazdów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7621.67 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PHU ARTIS Patrycja ORMAŃCZYK, DACHY POLSKA Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AUTO-PARK Marek KUTROWSKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 7621.67

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4506.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9926.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: UMOWA RAMOWA ZAWARTA Z TRZEMA WYKONAWCAMI
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: ZADANIE NR 8 - Dostawa akumulatorów do pojazdów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14536.59 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: AUTOCRAFT Sp. z o.o. ,Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AUTO-PARK Marek KUTROWSKI, AUTOKOMPLEKS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 17880

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12929.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17930.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.