eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleszno › Dostawa - Sukcesywny zakup i dostawa części zamiennych, opończy, ogumienia, akumulatorów i akcesoriów do pojazdów i silników do nich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 774491-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno:

Dostawa - Sukcesywny zakup i dostawa części zamiennych, opończy, ogumienia, akumulatorów i akcesoriów do pojazdów i silników do nich

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno, krajowy numer identyfikacyjny 32099164900000, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 261474572
faks: 261474571
e-mail: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
www: www.16wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - SKARB PAŃSTWA 16 WOSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.16wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: wersja papierowa (osobiście, operator pocztowy, kurier itp.)

Adres: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim ul. Główna 1, 78-513 Oleszno woj. zachodniopomorskie (KANCELARIA JAWNA)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa - Sukcesywny zakup i dostawa części zamiennych, opończy, ogumienia, akumulatorów i akcesoriów do pojazdów i silników do nich

Numer referencyjny: znak postępowania 934/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem postępowania jest zawarcie umowy ramowej na sukcesywne zakupy i dostawy części zamiennych, opończy, ogumienia, filtrów, akumulatorów i akcesoriów do pojazdów i silników do nich, których to potrzeb Zamawiający w bieżącej działalności nie był w stanie przewidzieć.
2. Zamawiający zawrze umowę ramową z maksymalnie 3 Wykonawcami, których oferty spełnią wszystkie wymagania SIWZ oraz przepisy ustawy i otrzymają najwyższą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ. W przypadku, gdy zostaną złożone mniej niż 3 oferty, Zamawiający zawrze umowę ramową ze wszystkimi Wykonawcami, którzy spełnią wszystkie wymagania SIWZ oraz przepisy ustawy. Zgodnie z art. 2 pkt 9a) ustawy, w umowie ramowej wskazane będą maksymalne ceny jednostkowe zawarte w ofertach złożonych przez Wykonawców, z którymi Zamawiający zawarł umowę ramową.
3. Po podpisaniu umowy ramowej, Zamawiający będzie zapraszał każdorazowo do składania ofert szczegółowych w postępowaniu wykonawczym wszystkich Wykonawców, z którymi zawarł umowę ramową dla danej części. Na etapie składania ofert szczegółowych, zaoferowane ceny jednostkowe oraz termin realizacji zamówienia jednostkowego nie będą mogły przekraczać wartości granicznych zawartych w ofercie będącej podstawą zawarcia umowy ramowej.
4. Zamawiający podzielił postępowanie na zadania
a) ZADANIE NR 1 - Dostawa części zamiennych do pojazdów marki HONKER, LUBLIN
Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego 31581,80zł brutto
b) ZADANIE NR 2 - Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR, KAMAZ, JELCZ, IVECO, SCANIA, MAN, AUTOBUSÓW, CIĄGNIKÓW
Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego 55773,40zł brutto
c) ZADANIE NR 3 - Dostawa części zamiennych do pojazdów pozostałych marek i przy-czep m.in.: FIAT, FORD, OPEL, SKODA, VOLKSWAGEN, LANDROVER, MERCE-DES, HONDA, KIA, ISUZU, ACCES MAX
Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego 119888,00zł brutto
d) ZADANIE NR 4 - Dostawa opon, dętek, ochraniaczy dętek stosowanych w pojazdach samochodowych
Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego 26156,90zł brutto
e) ZADANIE NR 5 - Dostawa opończy stosowanych w pojazdach samochodowych
Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego 13760,00zł brutto
f) ZADANIE NR 6 - Dostawa akcesoriów (żarówek, bezpieczników, tablic służących do oznakowania pojazdów)
Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego 676,10zł brutto
g) ZADANIE NR 7 - Dostawa filtrów do pojazdów
Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego 9376,66zł brutto
h) ZADANIE NR 8 - Dostawa akumulatorów do pojazdów
Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego 17880,00zł brutto
5. Wartość zawartej umowy ramowej nie będzie wynikała z wartości zawartych przez Wykonawców w formularzach ofertowych/cenowych, które posłużą tylko do dokonania klasyfikacji złożonych ofert, wartość zawartej umowy ramowej będzie wynikała z wysokości środków jakie zamawiający przeznaczył na realizacje danego zadania.
6. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załącznikach do SIWZ, opisie przedmiotu zamówienia, projekcie umowy.
7. Zamawiający informuje, że zawarcie umowy ramowy nie ogranicza prawa zamawiającego do przeprowadzenia odrębnych postępowań w trybach przewidzianych ustawą w celu udzielenia odrębnego zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp w ramach, którego zakłada, że szacowana wielkość prawa opcji nie przekroczy 90% zamówienia podstawowego ,przy czym prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe w czasie trwania umowy, cena jednostkowa prawa opcji będzie na takich samych warunkach jak zamówienia podstawowego określona w formularzu cenowym dołączonym do oferty przez Wykonawcę, o zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem.
Zawarcie umowy ramowej nie rodzi po stronie Wykonawcy roszczenia o udzielenie zamówienia na dostawy które są objęte umową ramową


II.5) Główny kod CPV: 34.30.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 223651,11
Waluta: PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 15.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę dla każdej części do której składa ofertę (w zależności do której części składa ofertę będą to dostawy opończy, akceso-riów samochodowych, ogumienia, akumulatorów czy części do pojazdów). Wartość dostaw nie mniejszej niż 5% wartości brutto wyceny zamawiającego dla każdego za-dania.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych rów-nież wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wy-konane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wyko-nywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzy-skać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okreso-wych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzają-ce ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania dokumentu,
a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę dla każdej części do której składa ofertę (w zależności do której części składa ofertę będą to dostawy opończy, akceso-riów samochodowych, ogumienia, akumulatorów czy części do pojazdów). Wartość dostaw nie mniejszej niż 5% wartości brutto wyceny zamawiającego dla każdego za-dania.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
REFERENCJE

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
GRUPA KAPITAŁOWA

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: z kilkoma wykonawcami

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Tak

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 3

Informacje dodatkowe: Zamawiający zawrze umowę ramową z maksymalnie 3 Wykonawcami dla każdego zadania, których oferty spełnią wszystkie wymagania SIWZ oraz przepisy ustawy i otrzymają najwyższą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ. W przypadku, gdy zostaną złożone mniej niż 3 oferty, Zamawiający zawrze umowę ramową ze wszystkimi Wykonawcami, którzy spełnią wszystkie wymagania SIWZ oraz przepisy ustawy. Zgodnie z art. 2 pkt 9a) ustawy, w umowie ramowej wskazane będą maksymalne ceny jednostkowe zawarte w ofertach złożonych przez Wykonawców, z którymi Zamawiający zawarł umowę ramową.

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
TERMIN REALIZACJI:40,00
CENA:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają sporządzenia aneksu zawartego w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za wyjątkiem
§ 4 ust. 3.
2. Na podstawie art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do umowy:
a) zmiana danych dotyczących stron umowy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego),
b) zmiana terminu realizacji zamówień cząstkowych w przypadku wystąpienia siły wyższej, lub innych okoliczności niezależnych
od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie mógł przewidzieć;
c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy wszystkich informacji,
jakie uzyska w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, a także
do zapewnienia przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 742) i innymi obowiązującymi przepisami, które mogą mieć wpływ na interesy lub stan bezpieczeństwa Zamawiającego, zarówno
w czasie trwania umowy jak i po jej zakończeniu. Dotyczy to także wszystkich pracowników/współpracowników Wykonawcy mających styczność z obiektami wojskowymi przy realizacji niniejszej umowy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego stosowania się do poleceń wydawanych w tym zakresie przez uprawnione organy, w tym Pełnomocnika ochrony informacji niejawnych Zamawiającego.
3. Wykonawca w celu wydania przepustek, dostarczy do Zamawiającego (służby czołgowo-samochodowej 16WOG w Drawsku Pomorskim) dane wszystkich osób (imię, nazwisko, seria i numer dowodu osobistego) przewidywanych do zatrudnienia oraz wszystkich pojazdów (rodzaj, typ, nr rejestracyjny, kierowca) przewidywanych do użycia przy realizacji umowy w celu wydania przepustek uprawniających do wejścia lub wjazdu.
4. Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za naruszenie systemu przepustkowego obowiązującego u Zamawiającego, także przez jego pracowników, współpracowników i innych osób, przy pomocy których wykonuje przedmiot niniejszej umowy.
5. Podczas realizacji dostawy, zabrania się używania telefonów komórkowych, urządzeń oraz innych obiektów (w tym latających) do nagrywania dźwięku lub obrazu oraz innych środków łączności na terenie kompleksów Zamawiającego, bez jego zgody wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
6. W sytuacjach nieokreślonych niniejszym paragrafem, a dotyczących ochrony informacji niejawnych, władnym do podejmowania decyzji w zakresie udostępnienia informacji niejawnych jest Pełnomocnik ochrony informacji niejawnych Zamawiającego
1. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych1), 2)), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej RODO, ustawą
o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. oraz ustawą z dnia
21 lutego 2019r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania RODO Zamawiający informuje, że:
a) administratorem danych osobowych jest Skarb Państwa - 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno;
b) w 16 Wojskowym Oddziale Gospodarczym został wyznaczony Inspektor ochrony danych osobowych;
c) dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wykonywania umowy i przez okres wykonywania niniejszej umowy oraz w celach archiwalnych.
2. Wykonawca oświadcza, że wdrożył w swojej działalności zapisy RODO i wyraża zgodę na zgodne z prawem przetwarzanie danych, zobowiązując
się do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych
w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyska w celu wykonywania umowy i przez okres wykonywania niniejszej umowy.
3. W związku z zawarciem niniejszej umowy, w ramach której dochodzić będzie
do przetwarzania danych osobowych, strony ustalają zasady wzajemnego powierzenia przetwarzania danych osobowych, zwane w dalszej treści „zasadami”.
4. Oświadczenia Zamawiającego:
a) Zamawiający oświadcza, że jest administratorem w rozumieniu RODO
oraz ustawy, w stosunku do danych osobowych powierzonych Wykonawcy, jako Podmiotowi przetwarzającemu,
b) W stosunku do Zamawiającego, jako elementu skarbu państwa zawierającego umowę w interesie publicznym, w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej mu jako administratorowi oraz do celów archiwalnych nie mają zastosowania, w zakresie w jakim przetwarzanie jest niezbędne zapisy
art. 17 ust. 1 i 2.
c) Zamawiający, jako Podmiot przetwarzający oświadcza, że dysponuje odpowiednią wiedzą i doświadczeniem oraz posiada odpowiednie zasoby organizacyjne
i personalne w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, w szczególności poprzez wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu zapewnienia przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO oraz innymi powszechnie obowiązującymi w kraju przepisami prawa,
d) Zamawiający oświadcza, że przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego, jako Podmiot przetwarzający odbywać się będzie tylko
w ramach realizacji niniejszej umowy Zamawiający, jako Podmiot przetwarzający zobowiązuje się pomagać Wykonawcy w wywiązywaniu
się z obowiązków określonych w art. 32 – 36 RODO,
e) Zamawiający, jako Podmiot przetwarzający zobowiązany jest udostępnić Wykonawcy wszelkie informacje niezbędne do wykazania spełnienia obowiązków określonych w art. 28 RODO.

5. Oświadczenia Wykonawcy:
a) Wykonawca oświadcza, że jest administratorem w rozumieniu RODO
oraz ustawy, w stosunku do danych osobowych powierzonych Zamawiającemu, jako Podmiotowi przetwarzającemu,
b) Wykonawca, jako Podmiot przetwarzający oświadcza, że dysponuje odpowiednią wiedzą i doświadczeniem oraz posiada odpowiednie zasoby organizacyjne i personalne w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, w szczególności poprzez wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu zapewnienia przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO oraz innymi powszechnie obowiązującymi w kraju przepisami prawa,
c) Wykonawca oświadcza, że przetwarzanie danych osobowych przez Wykonawcę, jako Podmiot przetwarzający odbywać się będzie w ramach realizacji niniejszej umowy Wykonawca, jako Podmiot przetwarzający zobowiązuje się pomagać Zamawiającemu w wywiązywaniu
się z obowiązków określonych w art. 32 – 36 RODO,
d) Wykonawca, jako Podmiot przetwarzający zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu wszelkie informacje niezbędne do wykazania spełnienia obowiązków określonych w art. 28 RODO.

6. Podpowierzenie: Strony nie przewidują konieczności podpowierzenia przetwarzania danych. Ewentualne podpowierzenie przez jedną ze stron wymagać będzie wyrażenia zgody przez drugą stronę w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Zamawiający, jako administrator powierza Wykonawcy, jako Podmiotowi przetwarzającemu, w trybie art. 28 ust. 3 RODO, przetwarzanie danych osobowych na zasadach i w celu określonym w umowie, na czas trwania umowy oraz nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji po ustaniu umowy.
8. Powierzone dane osobowe będą przetwarzane przez strony wyłącznie w celu realizacji umowy.
9. W ramach realizacji umowy Podmiot przetwarzający uprawniony
jest do wykonywania następujących operacji na powierzonych do przetwarzania danych osobowych (zgodnie z art. 4 pkt 2 RODO), wykonywanych w sposób niezautomatyzowany: zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie, modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, dopasowywanie, łączenie, ograniczanie, usuwanie, niszczenie o ile jest to konieczne do zrealizowania celu określonego w umowie.
10. Celem przetwarzania jest wykonywanie zminimalizowanych czynności przetwarzania danych osobowych niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba ( osoby ), której dane dotyczą oraz realizacja żywotnych interesów stron umowy.
11. W stosunku do osób, których dane osobowe ujęto w umowie ma zastosowanie zapis art. 4 ust. 11 RODO. Obowiązek tego zapisu dotyczy w równej mierze obu stron umowy, z zachowaniem zasady pełnej rozliczalności.
12. Dane osobowe będą przetwarzane przez Podmiot przetwarzający w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego oraz w siedzibie Wykonawcy lub zdalnie przy wykorzystaniu systemów informatycznych.
13. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się przetwarzać powierzone mu dane osobowe zgodnie z zapisami RODO oraz innymi powszechnie obowiązującymi w kraju przepisami prawa, które chronią prawa osób fizycznych.
14. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się zastosować odpowiednie środki zgodnie z art. 32 RODO.
15. Podmiot przetwarzający niezwłocznie informuje Administratora, jeżeli jego zdaniem wydane mu polecenie stanowi naruszenie zapisów RODO lub innych przepisów o ochronie danych osobowych.
16. Podmiot przetwarzający jest zobowiązany do poinformowania Administratora
o każdym przypadku naruszenia ochrony danych osobowych niezwłocznie,
nie później jednak niż w ciągu 48 godzin od chwili stwierdzenia naruszenia.
17. Do przetwarzania danych osobowych w imieniu Podmiotu przetwarzającego mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające imienne upoważnienie
do przetwarzania danych osobowych, wydane przez Podmiot przetwarzający.
18. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się do nadania upoważnień
do przetwarzania danych osobowych wszystkim osobom przetwarzającym powierzone dane.
19. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się zapewnić, aby osoby upoważnione
do przetwarzania danych osobowych zachowały w tajemnicy dane osobowe oraz informacje dotyczące sposobu ich zabezpieczenia lub podlegały odpowiedniemu ustawowemu obowiązkowi zachowania tajemnicy. Obowiązek wskazany w zdaniu poprzedzającym obowiązuje bezterminowo, mimo rozwiązania, wygaśnięcia albo zrealizowania umowy.
20. Po zakończeniu przetwarzania danych osobowych Podmiot przetwarzający zobowiązany jest do usunięcia lub zwrotu Administratorowi – stosownie
do decyzji Administratora – wszelkich powierzonych danych osobowych
oraz trwałego i nieodwracalnego usunięcia wszelkich istniejących i będących
w jego posiadaniu kopii powierzonych danych.
21. W przypadku skorzystania z usług Podwykonawcy, Podmiot przetwarzający zobowiązuje się do uzyskania zgody Zamawiającego i zapewnienia,
iż Podwykonawca nie będzie przetwarzał danych osobowych powierzonych przez Administratora w celu i zakresie szerszym niż wynikający z umowy.
22. Podmiot przetwarzający ponosi pełną odpowiedzialność wobec Administratora za niewywiązanie się przez Podwykonawcę z obowiązków w zakresie ochrony danych osobowych.
23. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji i danych osobowych otrzymanych od Administratora,
jak i współpracujących z nim osób i nie będzie ich ujawniał i udostępniał
bez zgody Administratora w innym celu niż realizacja umowy.
24. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się do udzielenia Administratorowi,
na każde żądanie, informacji na temat przetwarzania powierzonych
do przetwarzania danych osobowych.
25. Podmiot przetwarzający zobowiązany jest umożliwić Administratorowi
lub audytorowi upoważnionemu przez Administratora dokonywania w każdym czasie kontroli zgodności przetwarzania powierzonych do przetwarzania danych osobowych z RODO oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa – w miejscach, w których są przetwarzane, współpracując przy czynnościach sprawdzających i naprawczych.
26. Kontrola o której mowa w ust. 1 obejmuje prawo wstępu do pomieszczeń Podmiotu przetwarzającego i może być przeprowadzona w dniach i godzinach pracy Podmiotu przetwarzającego, po uprzednim zawiadomieniu Podmiotu przetwarzającego o planowanej kontroli z wyprzedzeniem co najmniej 14 dni.
27. Podmiot przetwarzający zobowiązany jest do zastosowania wskazówek
i poleceń Administratora w celu usunięcia uchybień stwierdzonych podczas kontroli.
28. Podmiot przetwarzający ponosi odpowiedzialność, tak wobec osób trzecich,
jak i wobec Administratora, za szkody powstałe w związku z nieprzestrzeganiem RODO, ustawy, niniejszych zasad oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa które chronią prawa osób, których dane dotyczą.
29. Podmiot przetwarzający zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Administratora:
1) o wszelkich przypadkach naruszenia obowiązków dotyczących ochrony powierzonych do przetwarzania danych osobowych, naruszenia tajemnicy tych danych lub niewłaściwego ich wykorzystania,
2) o wszelkich czynnościach z własnym udziałem w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych prowadzonych w szczególności przez organ nadzorczy, Policję, Prokuraturę, Żandarmerię Wojskową lub sąd.
30. Inspektorami ochrony danych osobowych są:
1) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Zamawiającego jest:
p. Wincenty Skrzypczak
Adres e-mail: 16wog.iodo@ron.mil.pl
Tel.: 261-474-568


Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 14.01.2021, godzina: 10:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: JĘZYK POLSKI

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: ZADANIE NR 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa części zamiennych do pojazdów marki HONKER, LUBLIN

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25676,26 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA:60,00
TERMIN REALZACJI:40,00
Część nr: 2
Nazwa: ZADANIE NR 2 -

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR, KAMAZ, JELCZ, IVECO, SCANIA, MAN, AUTOBUSÓW, CIĄGNIKÓW

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 45344,23 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
TERMIN REALZACJI:40,00
CENA:60,00
Część nr: 3
Nazwa: ZADANIE NR 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa części zamiennych do pojazdów pozostałych marek i przy-czep m.in.: FIAT, FORD, OPEL, SKODA, VOLKSWAGEN, LANDROVER, MERCE-DES, HONDA, KIA, ISUZU, ACCES MAX

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 97469,92 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA:60,00
TERMIN REALZACJI:40,00
Część nr: 4
Nazwa: ZADANIE NR 4

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa opon, dętek, ochraniaczy dętek stosowanych w pojazdach samochodowych

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 21265,78 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA:60,00
TERMIN REALZACJI:40,00
Część nr: 5
Nazwa: ZADANIE NR 5

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa opończy stosowanych w pojazdach samochodowych

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 11186,99 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
TERMIN REALZACJI:40,00
CENA:60,00
Część nr: 6
Nazwa: ZADANIE NR 6

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa akcesoriów (żarówek, bezpieczników, tablic służących do oznakowania pojazdów)

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 549,67 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
CENA:60,00
TERMIN REALZACJI:40,00
Część nr: 7
Nazwa: ZADANIE NR 7

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa filtrów do pojazdów

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7621,67 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
TERMIN REALZACJI:40,00
CENA:60,00
Część nr: 8
Nazwa: ZADANIE NR 8

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa akumulatorów do pojazdów

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 14536,59 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
TERMIN REALZACJI:40,00
CENA:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.