eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa sprzętu informatycznego w modułach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-25

Ogłoszenie nr 510419239-N-2021 z dnia 2021-02-25 r.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach:

Dostawa sprzętu informatycznego w modułach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 762042-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 15480000000000, ul. 1 Maja 50, 40-287 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 2577000 w. 7108, 2577108
faks: 32 257 74 99,2577108
e-mail: bzp@ue.katowice.pl
www: www.ue.katowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu informatycznego w modułach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP 015/06002/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, posiadającego pakiet usług gwarancyjnych kierowanych przez producenta do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzone jest w podziale na 5 modułów (gdzie za moduł rozumie się część). Tym samym Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 2. Szczegółowe opisy dotyczące przedmiotu dostawy w ramach poszczególnych modułów znajdują się odpowiednio w Formularzach nr 3A, 4A, 5A, 6A, 7A SIWZ, w których Zamawiający zawarł istotne parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu oraz w Formularzach nr 3, 4, 5, 6 , 7 SIWZ stanowiących kalkulację ceny ofertowej dla poszczególnych modułów, jak również w Formularzu nr 9 stanowiącym wzór umowy– dotyczy modułu II, III, IV i w Formularzu nr 10 SIWZ stanowiącym wzór umowy – dotyczy modułu I, V. 3. Zamawiający nie ogranicza liczby modułów, na którą Wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby modułów, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.23.13.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
1. Termin dostawy zamówienia dla wszystkich modułów wynosi do 14 dni od daty podpisania umowy. Zważywszy na fakt, iż Zamawiający zastosował termin dostawy jako jedno z kryteriów oceny ofert, dopuszcza się możliwość skrócenia wskazanego powyżej okresu dostawy zgodnie z dokonanym przez Wykonawcę wyborem – patrz druki kalkulacji ceny ofertowej dla poszczególnych modułów (Formularz nr 3, 4, 5, 6, 7 SIWZ). 2. Warunki płatności: Zamawiający dokona płatności za dostarczony przedmiot zamówienia przelewem na rachunek Wykonawcy podany na fakturze w terminie do 21 dni licząc od daty otrzymania faktury. Warunkiem wystawienia faktury jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru. 3. Warunki gwarancji: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu posiadającego określoną w SIWZ, co
najmniej: • 24 miesięczną gwarancję – w module II i IV patrz pkt 15 SIWZ. • 12 miesięczna gwarancję w module I, III, V , patrz pkt 15 SIWZ. Zważywszy na fakt, iż Zamawiający zastosował jako jedno z kryteriów oceny ofert – okres gwarancji, dopuszcza się możliwość zwiększenia wskazanego powyżej okresu gwarancji zgodnie z dokonanym przez Wykonawcę wyborem – patrz druki kalkulacji ceny ofertowej odpowiednio dla każdego z modułów (Formularz nr 3, 4, 5, 6, 7 SIWZ)

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Moduł I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 57332.52 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Web-Profit Maciej Kuźlik
Email wykonawcy: biuro@web-profit.pl
Adres pocztowy: u. Szmaragdowa 2
Kod pocztowy: 41-943
Miejscowość: Piekary Śląskie
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 70479.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 70479.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 80595.75
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Moduł II

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do kwoty oferty najkorzystniejszej.
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Moduł III

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Moduł IV

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Moduł V

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.