To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-25
Dostawa sprzętu informatycznego w modułach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 762042-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 2577000 w. 7108, 2577108
faks: 32 257 74 99,2577108
e-mail: bzp@ue.katowice.pl
www: www.ue.katowice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu informatycznego w modułach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP 015/06002/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, posiadającego pakiet usług gwarancyjnych kierowanych przez producenta do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzone jest w podziale na 5 modułów (gdzie za moduł rozumie się część). Tym samym Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 2. Szczegółowe opisy dotyczące przedmiotu dostawy w ramach poszczególnych modułów znajdują się odpowiednio w Formularzach nr 3A, 4A, 5A, 6A, 7A SIWZ, w których Zamawiający zawarł istotne parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu oraz w Formularzach nr 3, 4, 5, 6 , 7 SIWZ stanowiących kalkulację ceny ofertowej dla poszczególnych modułów, jak również w Formularzu nr 9 stanowiącym wzór umowy– dotyczy modułu II, III, IV i w Formularzu nr 10 SIWZ stanowiącym wzór umowy – dotyczy modułu I, V. 3. Zamawiający nie ogranicza liczby modułów, na którą Wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby modułów, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.23.13.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
1. Termin dostawy zamówienia dla wszystkich modułów wynosi do 14 dni od daty podpisania umowy. Zważywszy na fakt, iż Zamawiający zastosował termin dostawy jako jedno z kryteriów oceny ofert, dopuszcza się możliwość skrócenia wskazanego powyżej okresu dostawy zgodnie z dokonanym przez Wykonawcę wyborem – patrz druki kalkulacji ceny ofertowej dla poszczególnych modułów (Formularz nr 3, 4, 5, 6, 7 SIWZ). 2. Warunki płatności: Zamawiający dokona płatności za dostarczony przedmiot zamówienia przelewem na rachunek Wykonawcy podany na fakturze w terminie do 21 dni licząc od daty otrzymania faktury. Warunkiem wystawienia faktury jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru. 3. Warunki gwarancji: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu posiadającego określoną w SIWZ, co
najmniej: • 24 miesięczną gwarancję – w module II i IV patrz pkt 15 SIWZ. • 12 miesięczna gwarancję w module I, III, V , patrz pkt 15 SIWZ. Zważywszy na fakt, iż Zamawiający zastosował jako jedno z kryteriów oceny ofert – okres gwarancji, dopuszcza się możliwość zwiększenia wskazanego powyżej okresu gwarancji zgodnie z dokonanym przez Wykonawcę wyborem – patrz druki kalkulacji ceny ofertowej odpowiednio dla każdego z modułów (Formularz nr 3, 4, 5, 6, 7 SIWZ)
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Moduł I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 57332.52 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Web-Profit Maciej Kuźlik
Email wykonawcy: biuro@web-profit.pl
Adres pocztowy: u. Szmaragdowa 2
Kod pocztowy: 41-943
Miejscowość: Piekary Śląskie
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 70479.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 80595.75
Waluta: PLN
NAZWA: Moduł II
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do kwoty oferty najkorzystniejszej.
NAZWA: Moduł III
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Moduł IV
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Moduł V
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostęp Uniwersytetu Śląskiego do danych (usługa baz danych) świadczony na zasadzie prenumeraty w okresie od 01.01.2026 r. - 31.12.2026 r.
- ZP/62/25 Dostawy implantów do chirurgii szczękowej
- Zakup i dostarczanie artykułów biurowych dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - 4 Pakiety.
- DOSTAWA LEKÓW 67
- Katowice - Czyste powietrze. Termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola nr 72 w Katowicach
- Dostawa sprzętu RTV
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów i monitorów
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu inf. z oprogramowaniem dla Gminy Borki w ramach projektu "BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODLASKIEGO"
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Dobryszycach
- Dostawa sprzętu IT wraz z wyposażeniem na potrzeby Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej"
- Wyposażenie pracowni językowej w RCEZ w Nisku w ramach projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim"
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





