eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnickie PoleDostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-25

Ogłoszenie nr 510419234-N-2021 z dnia 2021-02-25 r.
Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu:

Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 611280-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu, krajowy numer identyfikacyjny 000291990, Benedyktynów 4, 59-241 Legnickie Pole, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 76 858-23-87 w. 140
e-mail: sekretariat@dpslp.org.pl
www: www.dpslp.nbip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GŻ/230-2-7/21

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w asortymencie i ilości
szacunkowej określonej w załączniku nr 3 do SIWZ, w okresie realizacji umowy stosownie do
bieżących potrzeb Zamawiającego dla poszczególnych części: Część I – Dostawa mrożonek Część II-
Dostawa warzyw i owoców Część III- Dostawa warzyw obranych 4.2 Dostawy będą realizowane do
magazynu Zamawiającego w Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu. Zamawiający wymaga, aby
przedmiot zamówienia opisany w załączniku nr 3 do SIWZ był dostarczany w opakowaniach bez
uszkodzeń mechanicznych z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego, nazwie i adresie
producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze. 4.3 Wykonawca jest zobowiązany
zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym
Załącznik nr 2 do SIWZ oraz niniejszej SIWZ. 4.4 Ostateczne zapotrzebowanie (a przez to ostateczna
wysokość wynagrodzenia Wykonawcy) może ulec zmniejszeniu jednak nie więcej niż o 10 % wartości
przedmiotu zamówienia. Z tytułu zmniejszenia zakresu ilościowego w okresie trwania umowy nie
będą przysługiwać Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 4.5 Opis wg Wspólnego
Słownika Zamówień (CPV): CPV: 15300000-1-Owoce, warzywa i podobne produkty, 15330000-0
Przetworzone warzywa 4.6 Dostawy winny być realizowane w dni robocze, od poniedziałku do piątku
na podstawie każdorazowych zleceń składanych telefonicznie lub pocztą elektroniczną przez osoby
upoważnione przez Zamawiającego przed dniem danej dostawy. Wykonawca jest zobowiązany do
dostarczenia przedmiotu umowy w następnym dniu po otrzymaniu danego zlecenia najpóźniej do
godziny 10.00 lub w terminie określonym w zamówieniu, do miejsca dostawy, o którym mowa w pkt
4.2. Częstotliwość dostarczania asortymentu: Część I - raz w tygodniu Część II- 3 razy w tygodniu Część
III- dwa razy w tygodniu

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 15.30.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa przetworów chłodniczych i mrożonek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 86103.60 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 88127.29

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 87991.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 88127.29
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa owoców i warzyw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 155935 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 04

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 04
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 140566.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 140566.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 150704.93
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa warzyw obranych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 121030 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 03

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 01

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 108727.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 77584.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 125307
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.