To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-25
Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 611280-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 76 858-23-87 w. 140
e-mail: sekretariat@dpslp.org.pl
www: www.dpslp.nbip.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GŻ/230-2-7/21
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w asortymencie i ilości
szacunkowej określonej w załączniku nr 3 do SIWZ, w okresie realizacji umowy stosownie do
bieżących potrzeb Zamawiającego dla poszczególnych części: Część I – Dostawa mrożonek Część II-
Dostawa warzyw i owoców Część III- Dostawa warzyw obranych 4.2 Dostawy będą realizowane do
magazynu Zamawiającego w Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu. Zamawiający wymaga, aby
przedmiot zamówienia opisany w załączniku nr 3 do SIWZ był dostarczany w opakowaniach bez
uszkodzeń mechanicznych z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego, nazwie i adresie
producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze. 4.3 Wykonawca jest zobowiązany
zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym
Załącznik nr 2 do SIWZ oraz niniejszej SIWZ. 4.4 Ostateczne zapotrzebowanie (a przez to ostateczna
wysokość wynagrodzenia Wykonawcy) może ulec zmniejszeniu jednak nie więcej niż o 10 % wartości
przedmiotu zamówienia. Z tytułu zmniejszenia zakresu ilościowego w okresie trwania umowy nie
będą przysługiwać Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 4.5 Opis wg Wspólnego
Słownika Zamówień (CPV): CPV: 15300000-1-Owoce, warzywa i podobne produkty, 15330000-0
Przetworzone warzywa 4.6 Dostawy winny być realizowane w dni robocze, od poniedziałku do piątku
na podstawie każdorazowych zleceń składanych telefonicznie lub pocztą elektroniczną przez osoby
upoważnione przez Zamawiającego przed dniem danej dostawy. Wykonawca jest zobowiązany do
dostarczenia przedmiotu umowy w następnym dniu po otrzymaniu danego zlecenia najpóźniej do
godziny 10.00 lub w terminie określonym w zamówieniu, do miejsca dostawy, o którym mowa w pkt
4.2. Częstotliwość dostarczania asortymentu: Część I - raz w tygodniu Część II- 3 razy w tygodniu Część
III- dwa razy w tygodniu
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.30.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa przetworów chłodniczych i mrożonek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 86103.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 87991.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 88127.29
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa owoców i warzyw
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 155935 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 04
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 140566.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 150704.93
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa warzyw obranych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 121030 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 77584.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 125307
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI LEGNICKIE POLE
- Zakup oraz dostawa krzeseł z polipropylenu na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu.
- Zakup oraz dostawa materacy zgrzewalnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu.
- Usługi ubezpieczeń komunikacyjnych Gminy Legnickie Pole wraz z jednostkami podległymi.
- Likwidacja barier transportowych polegająca na zakupie mikrobusa na potrzeby działalności bieżącej Warsztatów Terapii Zajęciowych w Legnickim Polu IV
- Remont stołówki na I piętrze budynku nr 5 Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu.
- Remont korytarza na I piętrze w budynku nr 5 Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu.
więcej: przetargi LEGNICKIE POLE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Orońsko
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowe nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 17 w Olsztynie
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2025/2026 - od stycznia do czerwca 2026r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





