eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa materiałów drukarskich i poligraficznych - materiały turystyczne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-25

Ogłoszenie nr 510419138-N-2021 z dnia 2021-02-25 r.
Miasto Białystok:

Dostawa materiałów drukarskich i poligraficznych - materiały turystyczne

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 754468-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Białystok, krajowy numer identyfikacyjny 05065864000000, Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: 85 869 62 49
faks: 85 869 62 65
e-mail: zzp@um.bialystok.pl
www: www.bip.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów drukarskich i poligraficznych - materiały turystyczne

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): KPS-II.271.50.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa następujących materiałów turystycznych: 1) Folder turystyczny „Białystok” w jęz. polskim – 15 000
szt. 2) Folder „Białystok Wielu Kultur” w jęz. polskim – 1 000 szt. i w języku angielskim – 500 szt. 3) Folder Smaki Białegostoku w jęz. polskim – 1000 szt. i w języku angielskim – 500 szt. 4) Mapka Szlak Białostockich Murali w jęz. polskim – 1 000 szt. i w języku angielskim – 500 szt. 2.
Zamówienie w szczególności obejmuje: 1) druk z wykorzystaniem materiałów Wykonawcy z uwzględnieniem technicznych wymagań szczegółowych; 2) inne usługi związane z drukowaniem, takie jak: uzgodnienia i wprowadzenia korekty, cięcie, zszycie; 3) pakowanie; 4) dostawę gotowych materiałów do wskazanej siedziby Zamawiającego na terenie Miasta Białystok. 3. Zamawiający udostępni Wykonawcy, poprzez pocztę elektroniczną projekty graficzne wszystkich materiałów. 4. Reklamowanie ewentualnych braków ilościowych i jakościowych wydrukowanej partii druków odbywać się będzie drogą elektroniczną. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych kalendarzy z zastrzeżeniem, że waga jednostkowa paczki/kartonu nie może przekroczyć 10 kg.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 22.90.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 49189.21 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: UNIONDRUK SP. Z O.O. SP. K.
Email wykonawcy: studio@unidruk.com.pl
Adres pocztowy: ul. Bronowicka 117
Kod pocztowy: 30-121
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 43302.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 43302.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 64991.97
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.