eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AugustówDostawa i montaż mobilnej stacji monitoringu jakości powietrza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-25

Ogłoszenie nr 510419033-N-2021 z dnia 2021-02-25 r.
Gmina Miasto Augustów:

Dostawa i montaż mobilnej stacji monitoringu jakości powietrza

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Przedmiotowe zamówienie przewidziane jest dofinansowane w ramach osi priorytetowej V. Gospodarka Niskoemisyjna, Działania 5.4. Strategie niskoemisyjne, Poddziałania 5.4.1 Strategie niskoemisyjne z wyłonieniem BOF.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 593569-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Augustów, krajowy numer identyfikacyjny 79067081700000, 3 Maja 60, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: 87 643 42 28
faks: 87 643 42 11
e-mail: zp@urzad.augustow.pl
www: http://bip.um.augustow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mobilnej stacji monitoringu jakości powietrza

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.15.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mobilnej stacji monitoringu jakości powietrza.
2.2. Dostawa i montaż mobilnej stacji monitoringu jakości powietrza w ramach projektu pn.: „Poprawa efektywności energetycznej poprzez modernizację infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie miasta Augustów” dofinansowane w ramach osi priorytetowej V. Gospodarka Niskoemisyjna, Działania 5.4. Strategie niskoemisyjne, Poddziałania 5.4.1 Strategie niskoemisyjne z wyłonieniem BOF.
2.3. Dokładny opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
2.4. Dostawa wyposażenia stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy.
Przez dostawę i montaż należy rozumieć instalację, podłączenie, testowanie zamontowanych urządzeń, demonstrację poprawności pracy, szkolenie Zamawiającego oraz dostawa dokumentacji dotyczącej zamontowanych urządzeń oraz dostawa karty gwarancyjnej.
2.5. Wyposażenie stanowiące podmiot zamówienia musi:
a) Posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem,
b) Odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ,
c) Być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U z 2016 r., poz. 2047) wraz z aktami wykonawczymi.
2.6. Ogólne zasady do wszystkich części zamówienia:
a) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania prac towarzyszących przedmiotowej dostawie niezbędnych do prawidłowego umiejscowienia/zamontowania przedmiotu zamówienia w szczególności wniesienia w miejsce wyznaczone przez zamawiającego, rozpakowanie, montaż i uruchomienie zgodnie z instrukcją producenta.
b) Dostawa i montaż wyposażenia, musi się odbywać w godzinach ustalonych z Zamawiającym
c) Całość dostarczonego wyposażenia, winna być przed odbiorem złożona (zmontowana) i przygotowana do użytkowania zgodnie ze swoim przeznaczeniem.
d) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentacji technicznej urządzeń przeznaczonej dla użytkownika, określającej zasady obsługi zgodnie z wymogami producenta
e) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z największą starannością, zgodnie zobowiązującymi przepisami oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac montażowych i towarzyszących dostawie. Wykonawca odpowiada za złożone i dostarczone do obiektu elementy wyposażenia do czasu odbioru końcowego wyposażenia przez Zamawiającego.
2.7. Rozwiązania równoważne.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia.
Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis za wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 34.14.40.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 220000.73 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MLU Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Połomińska 16
Kod pocztowy: 40-585
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 305704.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 305704.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 305704.20
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.