To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-25
Dostawa środków do dezynfekcji.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 762780-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 343 673 753
faks: 343 651 756
e-mail: szp@data.pl
www: www.szpitalparkitka.com.pl
adres profilu nabywcy: www.szpitalparkitka.com.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa środków do dezynfekcji.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DEZ.26.104.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie.
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 7 do SIWZ, stanowiącym wzór umowy.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolne części lub na cały przedmiot zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.63.16.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 89000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Biachem Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sowlany, ul. Alejkowa 21 lok. B9
Kod pocztowy: 15-528
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 61560.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 118368.00
Waluta: PLN
NAZWA: 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 42050.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Biachem Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sowlany, ul. Alejkowa 21 lok. B9
Kod pocztowy: 15-528
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 21610.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 76358.16
Waluta: PLN
NAZWA: 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 40000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Centrum Zaopatrzenia Medycznego „Cezal” S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Widna 4
Kod pocztowy: 50-543
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22465.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24037.28
Waluta: PLN
NAZWA: 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2688.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Centrum Zaopatrzenia Medycznego „Cezal” S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Widna 4
Kod pocztowy: 50-543
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1814.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2903.04
Waluta: PLN
NAZWA: 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1180.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kazimierzowska 46/48/35
Kod pocztowy: 02-546
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1209.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1209.60
Waluta: PLN
NAZWA: 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4500.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Medilab Firma Wytwórczo-Usługowa Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niedźwiedzia 60
Kod pocztowy: 15-531
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3564.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3564.00
Waluta: PLN
NAZWA: 7
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważniono na podst. art. 93 ust. 1 pkt. 1) uPzp (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 28.12.2020r. godz. 10.00, do w/w części nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Postępowanie w w/w części zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. poz. 1943 ze zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MEDIM Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Puławska 45B
Kod pocztowy: 05-500
Miejscowość: Piaseczno
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6480.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6480.00
Waluta: PLN
NAZWA: 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 52600.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Biachem Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sowlany, ul. Alejkowa 21 lok. B9
Kod pocztowy: 15-528
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 37704.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 42309.54
Waluta: PLN
NAZWA: 10
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Decyzja o unieważnieniu postępowania w Części Nr 10 została podjęta w wyniku stwierdzenia przez Zamawiającego niemożliwej do usunięcia wady postępowania uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający dokonując ponownej czynności badania ofert, stwierdził, że popełnił błąd w opisie przedmiotu zamówienia w Części Nr 10, poz. nr 2. Błąd polegał na tym, że opis w poz. 2 niewystarczająco jasno określał przedmiot zamówienia. Zamawiający w Części Nr 10, w poz. nr 2 wymagał:
„Gotowe do użycia chusteczki do szybkiej dezynfekcji powierzchni, metoda przecierania, oraz wyrobów medycznych odpornych na działanie alkoholu. Możliwość stosowania do powierzchni wykonanych z poliwęglanu. Chusteczki nasączone preparatem dezynfekcyjnym alkoholowym (min. 2 alkohole, w tym etanol), bez związków amoniowych i pochodnych chlorheksydyny. Wkład (opakowanie od 150 – 200 szt. chusteczek) do pozycji 1.”
Zamawiający w formularzu asortymentowo-cenowym w SIWZ dla poz.2 nie sprecyzował jakie ma być opakowanie zewnętrzne wkładu. Tym samym nie wprowadził jasnych i niesprzecznych reguł, które umożliwiłyby Wykonawcom zaoferowanie asortymentu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami i oczekiwaniami zamawiającego.
Stwierdzony przez Zamawiającego błąd w opisie przedmiotu zamówienia jest niewątpliwie wadą postępowania. Zamawiający stwierdzając tę okoliczność, ma obowiązek unieważnienia postępowania w części Nr 10. Zamawiający popełnił błąd, którego usunięcie poprzez dokonywanie zmian w opisie przedmiotu zamówienia nie jest możliwe, w toku badania i oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający może unieważnić postępowanie tak jak to wynika z przepisu art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP i zostało potwierdzone w ugruntowanym orzecznictwie (wyrok KIO z dnia 20 czerwca 2012 r., sygn. akt: KIO 1184/12 oraz wyrok KIO z dnia 18.04.2013 r. sygn. akt KIO 532/13). Ponadto zgodnie z treścią wyroku Sądu Okręgowego w Białymstoku z dnia 28 kwietnia 2006 r., II CA 218/06, „…wprowadzanie zmian w SIWZ dopiero po upływie terminu składania ofert stanowi rażące naruszenie Pzp i narusza warunki udziału wykonawców w postępowaniu o zamówienie publiczne”.
Powyższe zatem w pełni uzasadnia unieważnienie niniejszego postępowania w zakresie Części Nr 10 na podstawie przesłanki z art. 93 ust. 1 pkt. 7 w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy PZP.
Uzasadnienie prawne:
Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
NAZWA: 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5600.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: TUTTOMED FARMACJA SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 2
Kod pocztowy: 62-002
Miejscowość: SUCHY LAS
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2376.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3494.88
Waluta: PLN
NAZWA: 12
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważniono na podst. art. 93 ust. 1 pkt. 1) uPzp (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 28.12.2020r. godz. 10.00, do w/w części nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: Postępowanie w w/w części zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. poz. 1943 ze zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: 13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 27200.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Biachem Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sowlany, ul. Alejkowa 21 lok. B9
Kod pocztowy: 15-528
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18696.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29028.00
Waluta: PLN
NAZWA: 14
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6800.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MEDISEPT SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. KONOPNICA 159C
Kod pocztowy: 21-030
Miejscowość: MOTYCZ
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6150.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 27419.16
Waluta: PLN
NAZWA: 15
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7) w zw. z art. 146 ust. 6 uPzp (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Decyzja o unieważnieniu postępowania w części Nr 15 została podjęta w wyniku stwierdzenia przez Zamawiającego niemożliwej do usunięcia wady postępowania uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie Zamówienia Publicznego. Odnosząc się do stanu faktycznego będącego podstawą unieważnienia postępowania wskazać należy, że wada sprowadza się do tego, iż Zamawiający po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności ich badania, stwierdził, iż w Części Nr 15 zostały złożone 2 oferty o takiej samej cenie oraz takim samym drugim kryterium oceny ofert tj. termin dostawy. Wykonawcy - Medilab Firma Wytwórczo-Usługowa Sp. z o.o. oraz Biachem Sp. z o.o. zaoferowali taką samą cenę tj.: 7 560,00 zł oraz termin dostawy: 3 dni. Art. 91 ust. 4 ustawy wskazuje, iż ,,jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych”. Zamawiający wezwał ww. Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. W złożonych ofertach dodatkowych Wykonawcy obniżyli ceny do takiej samej wartości tj.: 6 480,00 zł.
W tej sytuacji w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie jest w stanie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, ponieważ dwie oferty dodatkowe zawierają takie same ceny, tym samym przedstawiają takie same bilanse ceny oraz innych kryteriów oceny ofert. Tym samym Zamawiający nie jest w stanie wybrać oferty z niższą ceną – brak jest możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej i zawarcia z wybranym Wykonawcą umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Z uwagi na powyżej wskazane okoliczności, wobec ziszczenia się przesłanek wskazanych w art. 93 ust. 1 pkt. 7) ustawy, postępowanie należy unieważnić.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 7) w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Zakup wraz z dostawą dwóch samochodów osobowych typu SUV na potrzeby Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Częstochowie
- Przebudowa nawierzchni ulicy Torowej w Częstochowie III etap - BO (Podniesienie parametrów technicznych poprzez wzmocnienie konstrukcji nawierzchni ul. Torowej)
- Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Rewitalizacja boiska w parku na osiedlu Parkitka
- Remonty dachów w placówkach oświatowych w Częstochowie - 4 części.
- Kompleksowa usługa w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia zagranicznych oraz krajowych biletów lotniczych oraz pośredniczenia w uzyskiwaniu i dostarczaniu wiz.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa preparatów do mycia, dezynfekcji i fumigacji, niezbędnych do bieżących zadań Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni
- Dostawy środków dezynfekcyjnych
- Dostawa odczynników i laboratoryjnych materiałów zużywalnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 17 części
- Dostawy artykułów gospodarczych do utrzymania czystości dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.