To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-24
dostawy opatrunków i innych wyrobów medycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 777068-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 523 262 100
faks: 523 262 101
e-mail: zamowienia-pub@wsd.org.pl
www: http://www.wsd.org.pl
adres profilu nabywcy: http://www.wsd.org.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
dostawy opatrunków i innych wyrobów medycznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 63/2020/PN
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są
sukcesywne dostawy opatrunków, i innych wyrobów medycznych nr postępowania: 63/2020/PN w ilości i
asortymencie określonym w Formularzu cenowym- Zał. nr 2 do SIWZ. Asortyment pogrupowany wg CPV w
następujących pakietach: pakiet nr 1 – opatrunki i (cpv:33141119-7) pakiet nr 2 – inne - rozpatrywane pozycjami!
(cpv:33141127-6) pakiet nr 3 – taśmy/opatrunki silikonowe (cpv:33141111-1)
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.14.11.19
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 1 - OPATRUNKI I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 57500 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 29750
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 43250
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-1
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-3
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-4
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-5
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-6
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-7
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-8
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21300 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7410
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7410
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-10
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-11
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-12
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-13
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-14
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
NAZWA: Pakiet nr 3 – taśmy/opatrunki silikonowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11380 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10850
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10850
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa części elektronicznych na potrzeby UKW w Bydgoszczy
- Zakup aparatury medycznej: Zestaw do endoskopii Kapsułkowej, Kabina z promiennikami UVB, Laser Frakcyjny CO2, Lampa do terapii fotodynamicznej, Cieplarka płynów infuzyjnych - typ A i typ B
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych w gminie Bydgoszcz.
- Wynajem sprężarki śrubowej zmiennoobrotowej
- Usługi związane ze stałą całodobową ochroną osób i mienia oraz monitoringiem i konserwacją systemów ochrony w Bydgoszczy, Kusowie i w Łysomicach, z uwzględnieniem podziału na części - 3 zadania
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





