eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszczdostawy opatrunków i innych wyrobów medycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-24

Ogłoszenie nr 510418803-N-2021 z dnia 2021-02-24 r.
Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego:

dostawy opatrunków i innych wyrobów medycznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 777068-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego, krajowy numer identyfikacyjny 89894800000000, ul. Chodkiewicza 44, 85-667 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 523 262 100
faks: 523 262 101
e-mail: zamowienia-pub@wsd.org.pl
www: http://www.wsd.org.pl

adres profilu nabywcy: http://www.wsd.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawy opatrunków i innych wyrobów medycznych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 63/2020/PN

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są
sukcesywne dostawy opatrunków, i innych wyrobów medycznych nr postępowania: 63/2020/PN w ilości i
asortymencie określonym w Formularzu cenowym- Zał. nr 2 do SIWZ. Asortyment pogrupowany wg CPV w
następujących pakietach: pakiet nr 1 – opatrunki i (cpv:33141119-7) pakiet nr 2 – inne - rozpatrywane pozycjami!
(cpv:33141127-6) pakiet nr 3 – taśmy/opatrunki silikonowe (cpv:33141111-1)

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.14.11.19

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr 1 - OPATRUNKI I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 57500 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 29750

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 29750
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 43250
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-1

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-2

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-3

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-4

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-5

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-6

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-7

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-8

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21300 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 7410

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7410
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7410
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-10

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-11

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
CZĘŚĆ NR: 13
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-12

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
CZĘŚĆ NR: 14
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-13

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
CZĘŚĆ NR: 15
NAZWA: Pakiet nr 2 - INNE - ROZPATRYWANE POZYCJAMI-14

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono, nie złożono żadnej oferty. Podstawa pr.: art.93 ust.1 pkt. 1
CZĘŚĆ NR: 16
NAZWA: Pakiet nr 3 – taśmy/opatrunki silikonowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11380 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 10850

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10850
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10850
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.