eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzasnyszWykonanie okresowych przeglądów technicznych i napraw sprzętu medycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-23

Ogłoszenie nr 510418455-N-2021 z dnia 2021-02-23 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej:

Wykonanie okresowych przeglądów technicznych i napraw sprzętu medycznego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774723-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540397092-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 30248000000000, ul. Sadowa 9, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 29 75 34 310
faks: 297 534 380
e-mail: szpitalprzasnysz@o2.pl
www: szpitalprzasnysz@op.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platforma zakupowa.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - SPZZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie okresowych przeglądów technicznych i napraw sprzętu medycznego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SPZZOZ.ZP/30/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów technicznych i napraw sprzętu medycznego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 50.42.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet 1

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pakiet 2

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Pakiet 3

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Pakiet 4

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, tj. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Pakiet 5

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, tj. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Pakiet 6

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, tj. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Pakiet 7

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, tj. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Pakiet 8

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, tj. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Pakiet 9

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, tj. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Pakiet 10

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: Pakiet 11

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: Pakiet 12 - Umowa 8/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1400.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Naprawy Aparatury Medycznej POLMED
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kobielska 9/74
Kod pocztowy: 04-359
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1512.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1512.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1922.40
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 13
NAZWA: Pakiet 13 - Umowa nr 9/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2870.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Elmiko Biosignals Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sportowa 3
Kod pocztowy: 05-822
Miejscowość: Milanówek
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3099.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3099.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3099.60
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 14
NAZWA: Pakiet 14 - Umowa nr 8/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 600.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Naprawy Aparatury Medycznej POLMED
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kobielska 9/74
Kod pocztowy: 04-359
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 648.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 648.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 648.00
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 15
NAZWA: Pakiet 15

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 16
NAZWA: Pakiet 16 - Umowa nr 10/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3000.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SK-MED SYSYSTEMS Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Św. Marcin 29/8
Kod pocztowy: 61-806
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3200.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29592.00
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 17
NAZWA: Pakiet 17

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, ze unieważnia postępowanie w w/w pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6 Pzp tj. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postepowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
CZĘŚĆ NR: 18
NAZWA: Pakiet 18 - Umowa nr 10/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3200.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SK-MED SYSYSTEMS Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Św. Marcin 29/8
Kod pocztowy: 61-806
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3454.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3456.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3456.00
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 19
NAZWA: Pakiet 19

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 20
NAZWA: Pakiet 20

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 21
NAZWA: Pakiet 21 - Umowa nr 11/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10540.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Napraw Aparatury Cisnieniowej i Medycznej Tadeusz Krześlak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jarocka 24
Kod pocztowy: 10-699
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 12964.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12964.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12964.20
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 22
NAZWA: Pakiet 22

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 180.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Naprawy Aparatury Medycznej POLMED
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kobielska 9/74
Kod pocztowy: 04-359
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 194.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 194.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 194.80
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 23
NAZWA: Pakiet 23

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 24
NAZWA: Pakiet 24

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 25
NAZWA: Pakiet 25

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 26
NAZWA: Pakiet 26

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 27
NAZWA: Pakiet 27 - Umowa nr 8/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 180.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Naprawy Aparatury Medycznej POLMED
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kobielska 9/74
Kod pocztowy: 04-359
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 194.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 194.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 194.80
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 28
NAZWA: Pakiet 28 - Umowa nr 8/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2400.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Naprawy Aparatury Medycznej POLMED
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. kobielska 9/74
Kod pocztowy: 04-359
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2592.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2592.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3640.80
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 29
NAZWA: Pakiet 29 - Umowa nr 20/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10900.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Polymed Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Warszawska 320A
Kod pocztowy: 05-082
Miejscowość: Stare Babice
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 11772.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11772.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11772.00
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 30
NAZWA: Pakiet 30

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.


CZĘŚĆ NR: 31
NAZWA: Pakiet 31

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.


CZĘŚĆ NR: 32
NAZWA: Pakiet 32

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.


CZĘŚĆ NR: 33
NAZWA: Pakiet 33

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.


CZĘŚĆ NR: 34
NAZWA: Pakiet 34- Umowa nr 8/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1000.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Naprawy Aparatury Medycznej POLMED
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kobielska 9/74
Kod pocztowy: 04-359
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1080.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1080.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1706.40
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 35
NAZWA: Pakiet 35 - Umowa nr 12/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2060.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Endomedical GmbH
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Juliusburger Landstrasse 16a
Kod pocztowy: 21-481
Miejscowość: Lauenburg
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Tak (DE)
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2224.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2224.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3736.80
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 36
NAZWA: Pakiet 36 - Umowa 12/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1800.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Endomedical GmbH
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Juliusburger Landstrasse 16a
Kod pocztowy: 21-481
Miejscowość: Lauenburg
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Tak (DE)
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1944.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1944.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4104.00
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 37
NAZWA: Pakiet 37

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.


CZĘŚĆ NR: 38
NAZWA: Pakiet 38

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.


CZĘŚĆ NR: 39
NAZWA: Pakiet 39 - Umowa nr 8/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2000.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Naprawy Aparatury Medycznej POLMED
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. kobielska 9/74
Kod pocztowy: 04-359
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2160.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2160.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3024.00
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 40
NAZWA: Pakiet 40

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.


CZĘŚĆ NR: 41
NAZWA: Pakiet 41 - Umowa nr 8/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1440.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Naprawy Aparatury Medycznej POLMED
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kobielskia 9/74
Kod pocztowy: 04-359
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1555.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1555.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4060.80
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 42
NAZWA: Pakiet 42- Umowa nr 8/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 240.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Naprawy Aparatury Medycznej POLMED
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kobielska 9/74
Kod pocztowy: 04-359
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 259.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 259.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1080.00
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 43
NAZWA: Pakiet 43

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.


CZĘŚĆ NR: 44
NAZWA: Pakiet 44

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 300.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Naprawy Aparatury Medycznej POLMED
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kobielska 9/74
Kod pocztowy: 04-359
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 324.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 324.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 324.00
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 45
NAZWA: Pakiet 45

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.


CZĘŚĆ NR: 46
NAZWA: Pakiet 46

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.


CZĘŚĆ NR: 47
NAZWA: Pakiet 47 - Umowa nr 13/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2800.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MERIKO mgr inż Krzysztof Domagała Elektrotechnika Medyczna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. G. Narutowicza 2/57
Kod pocztowy: 42-500
Miejscowość: Będzin
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3024.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3024.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3024.00
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 48
NAZWA: Pakiet 48 - Umowa nr 13/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2400.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MERIKO mgr inż Krzysztof Domagała Elektronika Medyczna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. G Narutowicza 2/57
Kod pocztowy: 42-500
Miejscowość: Będzin
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2592.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2592.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2592.00
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 49
NAZWA: Pakiet 49

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.


CZĘŚĆ NR: 50
NAZWA: Pakiet 50

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.


CZĘŚĆ NR: 51
NAZWA: Pakiet 51

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.


CZĘŚĆ NR: 52
NAZWA: Pakiet 52 - Umowa nr 8/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 200.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Naprawy Aparatury Medycznej
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Kobielska 9/74
Kod pocztowy: 04-359
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 216.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 216.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 216.00
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 53
NAZWA: Pakiet 53 - Umowa nr 14/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 800.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: CK-Tronic Piotr Kręgiel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wspólna 81
Kod pocztowy: 26-001
Miejscowość: Wola Kopcowa
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 800.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 800.00
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 54
NAZWA: Pakiet 54-Umowa nr 15/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6000.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Profesional Service Group Kamil Wąsik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zemborzycka 57F
Kod pocztowy: 20-445
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6480.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6480.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6480.00
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 55
NAZWA: Pakiet 55

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, tj. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
CZĘŚĆ NR: 56
NAZWA: Pakiet 56 - Umowa nr 16/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2400.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Sterimed Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mała 6 lok. 208
Kod pocztowy: 05-300
Miejscowość: Maków Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2952.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2952.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2952.00
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 57
NAZWA: Pakiet 57 - Umowa nr 17/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6000.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Medtronic Poland sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 11
Kod pocztowy: 00-633
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6480.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6480.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6480.00
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 58
NAZWA: Pakiet 58 - Umowa nr 14/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 720.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: CK-Tronic Piotr Kręgiel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wspólna 81
Kod pocztowy: 26-001
Miejscowość: Wola Kopcowa
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 720.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 720.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2721.60
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 59
NAZWA: Pakiet 59 - Umowa nr 18/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2150.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Fresenius Medical Care Polska S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krzywa 13
Kod pocztowy: 60-118
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2322.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2322.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2322.00
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 60
NAZWA: Pakiet 60 - Umowa nr 8/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1080.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Naprawy Aparatury Medycznej POLMED
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kobielska 9/74
Kod pocztowy: 04-359
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1166.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1166.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2322.00
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 61
NAZWA: Pakiet 61

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.


CZĘŚĆ NR: 62
NAZWA: Pakiet 62

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie w tym pakiecie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, tj. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
CZĘŚĆ NR: 63
NAZWA: Pakiet 63 - Umowa nr 19/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8000.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: TDZ Technika dla zdrowia Sp. z o.o .
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lustrzana 6A
Kod pocztowy: 01-342
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8640.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8640.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8640.00
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 64
NAZWA: Pakiet 64- Umowa nr 13/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 600.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MERIKO mgr. inż. Krzysztof Domagała Elektrotechnika Medyczna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. G. Narutowicza 2/57
Kod pocztowy: 42-500
Miejscowość: Będzin
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 648.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 648.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 648.00
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 65
NAZWA: Pakiet 65 - Umowa nr 13/2021

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1680.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MERIKO mgr. inż. Krzysztof Domagała Elektrotechnika Medyczna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. G. Narutowicza 2/57
Kod pocztowy: 42-500
Miejscowość: Bedzin
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1814.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1814.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1814.40
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.