Ogłoszenie nr 510418350-N-2021 z dnia 2021-02-23 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Tak
Numer ogłoszenia: 774694-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Siechnicka Inwestycyjna Spółka Komunalna sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 22033761000000, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie, państwo Polska
telefon: 71 786 09 70
e-mail: sylwester.sas@sisk-siechnice
www: http://www.bip.sisk-siechnice.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - spóka komunalna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku Siechnickiej Inwestycyjnej Spółki Komunalnej sp. z o.o.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SISK.Z.27.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie usługi polegającej na utrzymaniu czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ulicy Jana Pawła II nr 12 w Siechnicach należącym do Siechnickiej Inwestycyjnej Spółki Komunalnej spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Siechnicach. Łączna powierzchnia objęta sprzątaniem wynosi 2710,18 metrów kwadratowych. Szczegółowy zakres prac zawierają załączniki: Szczegółowy zakres przedmiotowo-rzeczowy zawiera opis przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części:
Nie
II.5) Główny kod CPV:
90.91.12.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 179880 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie
Nazwa wykonawcy: ABC-SERVICE R.Brząkała, R.Gawron, M.Nazuruk Spółka Jawna
Email wykonawcy: biuro@abc-service.pl
Adres pocztowy: ul. Bolesławieckia 15
Kod pocztowy: 53-614
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 221252.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 221252.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 237266.88
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie