To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-23
Pełnienie na rzecz i w imieniu Zamawiającegonadzoru inwestorskiego oraz zarządzanie kontraktem realizowanym w ramach projektu w trybie "zaprojektuji wybuduj" "KWP Szczecin - budowa budynku szkoleniowego przy ul. Wernyhory 5 w Szczecinie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 775863-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 47 78 11 479
faks: 47 78 11 477
e-mail: zzp@sc.policja.gov.pl
www: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Pełnienie na rzecz i w imieniu Zamawiającegonadzoru inwestorskiego oraz zarządzanie kontraktem realizowanym w ramach projektu w trybie "zaprojektuji wybuduj" "KWP Szczecin - budowa budynku szkoleniowego przy ul. Wernyhory 5 w Szczecinie"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZ-2380-96/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia na rzecz i w imieniu Zamawiającego nadzoru inwestorskiego oraz zarządzanie kontraktem realizowanym w ramach projektu w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
„KWP Szczecin – budowa budynku szkoleniowego przy ul. Wernyhory 5 w Szczecinie” . Za usługę polegającą na pełnieniu nadzoru nad realizacją zadania należy rozumieć usługę pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu lub tożsame funkcje polegające na zarządzaniu, pełnieniu kontroli i nadzoru inwestorskiego
oraz współpracy ze służbami Zamawiającego w zakresie sprawozdawczości oraz realizacja w imieniu
i na rzecz Zamawiającego czynności wynikających z zapisów umowy z tytułu gwarancji określonych
w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych i prac projektowych,
w okresie gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych do zakończenia okresu gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy będącej załącznikiem nr 5 do siwz.
3. Zamawiający nie przewidywał udzielenia Wykonawcy zaliczki, zgodnie z treścią art. 151a uPzp.
4. Zamawiający wymagał aby Wykonawca dysponował na etapie realizacji umowy osobami zdolnymi
do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień w specjalności:
1) Inspektor nadzoru w branży uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
2) Inspektor nadzoru w branży elektrycznej posiadający uprawniania do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych,
3) Inspektor nadzoru w branży sanitarnej posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje, wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
5. Zamawiający wymagał aby Wykonawca na etapie składania oferty dysponował osobą pełniącą funkcję koordynatora Zespołu Nadzoru Inwestorskiego, od której Zamawiający wymaga doświadczenia w pełnieniu funkcji koordynatora lub kierownika Zespołu Nadzoru Inwestorskiego określonego w rozdziale V ust. 1
pkt 1.2 ppkt 3 lit. b) siwz.
6. Sposób wyliczenia ceny ofertowej przez Wykonawcę został opisany w rozdziale XII niniejszej siwz.
7. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków realizacji i płatności za przedmiot zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.
8. Kody i nazwy dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):
71247000-1 opis CPV Nadzór nad robotami budowlanymi;
71248000-8 opis CPV Nadzór nad projektem i dokumentacją;
71520000-9 opis CPV Usługi nadzoru budowlanego;
71631300-3 opis CPV Usługi technicznego nadzoru budowlanego;
71310000-4 opis CPV Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane.
9. Zamawiający określił następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320):
9.1. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2020 poz. 1320) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi nadzoru na cały okres realizacji zamówienia.
9.2. Zatrudnienie osób, o których mowa w pkt. 9.1 nastąpi przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez te osoby czynności w ramach realizacji niniejszej umowy.
9.3. Zamawiający wymagał aby Wykonawca przedłożył Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu poszczególnych osób
na podstawie umowy o pracę przy realizacji zadania z podaniem terminów ważności umów oraz stanowisk pracy zatrudnionych osób, nie później niż trzy dni robocze przed zamiarem podjęcia czynności.
9.4. Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia określone zostały w §14 wzoru umowy będącej załącznikiem nr 5 do siwz.
10. Zamawiający nie zastrzegał obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
11. Podwykonawcy:
Zamawiający dopuścił powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 71.24.70.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 159822.18 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma Ogólnobudowlana Piotr Oleszkiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wołczkowo ul. Piaskowa 9
Kod pocztowy: 72-003
Miejscowość: Dobra
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 98400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 285200.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Sukcesywna dostawa naczyń jednorazowych oraz naczyń z poliwęglanu do obiektu spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Dostawa odczynników diagnostycznych i innych artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPSZOZ "Zdroje" w pakietach
- WYKONANIE KOREFERATU DLA WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN.: BUDOWA BUDYNKU DLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad rewitalizacją Parku Miejskiego im. Marszałka Józefa Piłsudskiego we Wrześni oraz budową zbiorników retencyjnych na wody opadowe
- Pełnienie funkcji koordynatora procesu inwestycyjnego
- "Zeroemisyjne źródło ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w Kolbuszowej"
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w trakcie realizacji inwestycji "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (...) na potrzeby SIM w Gminie Psary - etap IV"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.