eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Pełnienie na rzecz i w imieniu Zamawiającegonadzoru inwestorskiego oraz zarządzanie kontraktem realizowanym w ramach projektu w trybie "zaprojektuji wybuduj" "KWP Szczecin - budowa budynku szkoleniowego przy ul. Wernyhory 5 w Szczecinie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-23

Ogłoszenie nr 510418140-N-2021 z dnia 2021-02-23 r.
Komenda Wojewódzka Policji:

Pełnienie na rzecz i w imieniu Zamawiającegonadzoru inwestorskiego oraz zarządzanie kontraktem realizowanym w ramach projektu w trybie "zaprojektuji wybuduj" "KWP Szczecin - budowa budynku szkoleniowego przy ul. Wernyhory 5 w Szczecinie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 775863-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny 81090304000000, Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 47 78 11 479
faks: 47 78 11 477
e-mail: zzp@sc.policja.gov.pl
www: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie na rzecz i w imieniu Zamawiającegonadzoru inwestorskiego oraz zarządzanie kontraktem realizowanym w ramach projektu w trybie "zaprojektuji wybuduj" "KWP Szczecin - budowa budynku szkoleniowego przy ul. Wernyhory 5 w Szczecinie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZ-2380-96/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia na rzecz i w imieniu Zamawiającego nadzoru inwestorskiego oraz zarządzanie kontraktem realizowanym w ramach projektu w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
„KWP Szczecin – budowa budynku szkoleniowego przy ul. Wernyhory 5 w Szczecinie” . Za usługę polegającą na pełnieniu nadzoru nad realizacją zadania należy rozumieć usługę pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu lub tożsame funkcje polegające na zarządzaniu, pełnieniu kontroli i nadzoru inwestorskiego
oraz współpracy ze służbami Zamawiającego w zakresie sprawozdawczości oraz realizacja w imieniu
i na rzecz Zamawiającego czynności wynikających z zapisów umowy z tytułu gwarancji określonych
w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych i prac projektowych,
w okresie gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych do zakończenia okresu gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy będącej załącznikiem nr 5 do siwz.
3. Zamawiający nie przewidywał udzielenia Wykonawcy zaliczki, zgodnie z treścią art. 151a uPzp.
4. Zamawiający wymagał aby Wykonawca dysponował na etapie realizacji umowy osobami zdolnymi
do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień w specjalności:
1) Inspektor nadzoru w branży uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
2) Inspektor nadzoru w branży elektrycznej posiadający uprawniania do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych,
3) Inspektor nadzoru w branży sanitarnej posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje, wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
5. Zamawiający wymagał aby Wykonawca na etapie składania oferty dysponował osobą pełniącą funkcję koordynatora Zespołu Nadzoru Inwestorskiego, od której Zamawiający wymaga doświadczenia w pełnieniu funkcji koordynatora lub kierownika Zespołu Nadzoru Inwestorskiego określonego w rozdziale V ust. 1
pkt 1.2 ppkt 3 lit. b) siwz.
6. Sposób wyliczenia ceny ofertowej przez Wykonawcę został opisany w rozdziale XII niniejszej siwz.
7. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków realizacji i płatności za przedmiot zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.
8. Kody i nazwy dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):
71247000-1 opis CPV Nadzór nad robotami budowlanymi;
71248000-8 opis CPV Nadzór nad projektem i dokumentacją;
71520000-9 opis CPV Usługi nadzoru budowlanego;
71631300-3 opis CPV Usługi technicznego nadzoru budowlanego;
71310000-4 opis CPV Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane.
9. Zamawiający określił następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320):
9.1. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2020 poz. 1320) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi nadzoru na cały okres realizacji zamówienia.
9.2. Zatrudnienie osób, o których mowa w pkt. 9.1 nastąpi przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez te osoby czynności w ramach realizacji niniejszej umowy.
9.3. Zamawiający wymagał aby Wykonawca przedłożył Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu poszczególnych osób
na podstawie umowy o pracę przy realizacji zadania z podaniem terminów ważności umów oraz stanowisk pracy zatrudnionych osób, nie później niż trzy dni robocze przed zamiarem podjęcia czynności.
9.4. Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia określone zostały w §14 wzoru umowy będącej załącznikiem nr 5 do siwz.
10. Zamawiający nie zastrzegał obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
11. Podwykonawcy:
Zamawiający dopuścił powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.24.70.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 159822.18 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Ogólnobudowlana Piotr Oleszkiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wołczkowo ul. Piaskowa 9
Kod pocztowy: 72-003
Miejscowość: Dobra
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 98400.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 98400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 285200.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.