eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚrodki ochrony indywidualnej

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2021-02-22

Ogłoszenie nr 510418122-N-2021 z dnia 2021-02-22 r.
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie:

Środki ochrony indywidualnej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt nr RPMP.09.02.01-12-0108/20 pn. „Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Medyczny II w zakresie bezpieczeństwa”
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 00029739400000, Prądnicka 76, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 122549410
faks: 122549430
e-mail: a.bojdo@wsse.krakow.pl, p.sukiennik@wsse.krakow.pl
www: www.gov.pl/web/wsse-krakow; https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl

adres profilu nabywcy: www.gov.pl/web/wsse-krakow (zakładka: O WSSE / Zamówienia publiczne)
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - jednostka budżetowa, podmiot leczniczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Środki ochrony indywidualnej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): AG.2600.6.6.2021

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w zakresie realizacji przez Zamawiającego Projektu nr RPMP.09.02.01-12-0108/20 pn. „Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Medyczny” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020:

Środki ochrony indywidulanej – zgodnie z podziałem zamówienia na części, od 1 – 7 części (szczegółowy opis części przedmiotu zamówienia w załącznikach 1 – 7)

Zamawiający dopuszcza składanie ofert na częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolna ilość części przedmiotu zamówienia, od jednej do siedmiu.
Cześć I: Kombinezon ochronny pełny (L – 400 szt., M – 350 szt.)
Cześć II: Fartuch jednorazowy – 3000 szt.
Cześć III: Rękawiczki długie (S, M, L) – 750 kpl.
Cześć IV: Rękawiczki nitrylowe jednorazowe (S, M, L) – 10 000 kpl.
Cześć V: Gogle szczelne - 750 szt.
Cześć VI: Osłony na obuwie kat. 3 - 750 kpl.
Cześć VII: Przyłbice – 500 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 35.11.34.10

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: brak danych

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający udzielił zamówienia bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo Zamówień Publicznych, gdyż zamówienie jest niezbędne do przeciwdziałania COVID-19, zgodnie z przesłanką, o której mowa w art. 6a ustawy o COVID-19, tj. jeżeli zachodzi wysokie prawdopodobieństwo szybkiego i niekontrolowanego rozprzestrzeniania się choroby lub jeżeli wymaga tego ochrona zdrowia publicznego.
W świetle powszechnie znanych okoliczności związanych z ogłoszonym na terenie Polski stanem epidemii i walką z chorobą COVID-19 wywołaną wirusem SARS-CoV-2 niezbędny był zakup, w ramach realizowanego projektu pn.: Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Medyczny II w zakresie bezpieczeństwa, środków ochrony indywidualnej dla pracowników WSSE i PSSE z terenu województwa małopolskiego, aby uniknąć szybkiego i niekontrolowanego rozprzestrzeniania się choroby zarówno wśród pracowników Zamawiającego zajmujących się zwalczaniem epidemii, jak również wśród osób korzystających z usług Zamawiającego.
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie została wskazana przez Ministerstwo Zdrowia oraz Wojewodę Małopolskiego do koordynowania zadań związanych ze zwalczaniem epidemii i do prowadzenia badań w kierunku wykrywania obecności wirusa SARS-CoV-2, wywołującego chorobę COVID-19. Zakupy realizowane w ramach projektu niezbędne są zarówno do przeprowadzania badań w kierunku wirusa SARS-CoV-2 oraz do przeciwdziałania COVID-19, poprzez realizację zadań statutowych Zamawiającego związanych z zapobieganiem rozprzestrzeniania się choroby COVID-19, tj. wykrywanie osób chorych i nosicieli, zapewnienie ciągłości badań w kierunku wirusa SARS-CoV-2, wywołującego chorobę COVID-19, oraz ochronę zdrowia publicznego na terenie województwa małopolskiego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Kombinezon ochronny pełny (L – 400 szt., M – 350 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 78658.54 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 30

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 30
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 30
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Doradztwo i zarządzanie Tomasz Kopiec
Email wykonawcy: tomaszjanuszkopiec@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Łanowa 12
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 13828.28

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13828.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 44999.55
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Fartuch jednorazowy – 3000 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 25000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 32

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 32
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 32
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: J. Chodacki, A. Misztal „Medica” Sp. J.
Email wykonawcy: k.stachow@medica.lubin.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 4A
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6253.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6253.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 28512.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Rękawiczki nitrylowe jednorazowe (S, M, L) – 10 000 kpl.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11111.11 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 19

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 19
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 19
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: GREG-POL JOLANTA NOWAK
Email wykonawcy: biuro@gregpol.net
Adres pocztowy: UL. SPORTOWA 25/7
Kod pocztowy: 41-608
Miejscowość: ŚWIĘTOCHŁOWICE
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 10584.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8424.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15120.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Gogle szczelne - 750szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 24390.24 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 18

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 18
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 18
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ELEKTRO MED Grzegorz Pałkowski
Email wykonawcy: zp3@elektromed.pl
Adres pocztowy: ul. Zabierzowska 11
Kod pocztowy: 32-005
Miejscowość: Niepołomice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6457.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2398.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 37167.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Osłony na obuwie kat. 3 - 750 kpl.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12804.88 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 19

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 19
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 19
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: J. Chodacki, A. Misztal „Medica” Sp. J.
Email wykonawcy: k.stachow@medica.lubin.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 4A
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3228.75

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1050.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 27435.15
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Przyłbice – 500 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4065.04 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 20

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 20
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 20
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: iSmoking PATRYK BARNAŚ
Email wykonawcy: jurkal86@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Janiszowska 9b
Kod pocztowy: 02-264
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1230.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1230.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 42433.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.