Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2021-02-22
Środki ochrony indywidualnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Projekt nr RPMP.09.02.01-12-0108/20 pn. „Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Medyczny II w zakresie bezpieczeństwa”
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 122549410
faks: 122549430
e-mail: a.bojdo@wsse.krakow.pl, p.sukiennik@wsse.krakow.pl
www: www.gov.pl/web/wsse-krakow; https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
adres profilu nabywcy: www.gov.pl/web/wsse-krakow (zakładka: O WSSE / Zamówienia publiczne)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Środki ochrony indywidualnej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): AG.2600.6.6.2021
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w zakresie realizacji przez Zamawiającego Projektu nr RPMP.09.02.01-12-0108/20 pn. „Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Medyczny” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020:
Środki ochrony indywidulanej – zgodnie z podziałem zamówienia na części, od 1 – 7 części (szczegółowy opis części przedmiotu zamówienia w załącznikach 1 – 7)
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolna ilość części przedmiotu zamówienia, od jednej do siedmiu.
Cześć I: Kombinezon ochronny pełny (L – 400 szt., M – 350 szt.)
Cześć II: Fartuch jednorazowy – 3000 szt.
Cześć III: Rękawiczki długie (S, M, L) – 750 kpl.
Cześć IV: Rękawiczki nitrylowe jednorazowe (S, M, L) – 10 000 kpl.
Cześć V: Gogle szczelne - 750 szt.
Cześć VI: Osłony na obuwie kat. 3 - 750 kpl.
Cześć VII: Przyłbice – 500 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 35.11.34.10
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający udzielił zamówienia bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo Zamówień Publicznych, gdyż zamówienie jest niezbędne do przeciwdziałania COVID-19, zgodnie z przesłanką, o której mowa w art. 6a ustawy o COVID-19, tj. jeżeli zachodzi wysokie prawdopodobieństwo szybkiego i niekontrolowanego rozprzestrzeniania się choroby lub jeżeli wymaga tego ochrona zdrowia publicznego.
W świetle powszechnie znanych okoliczności związanych z ogłoszonym na terenie Polski stanem epidemii i walką z chorobą COVID-19 wywołaną wirusem SARS-CoV-2 niezbędny był zakup, w ramach realizowanego projektu pn.: Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Medyczny II w zakresie bezpieczeństwa, środków ochrony indywidualnej dla pracowników WSSE i PSSE z terenu województwa małopolskiego, aby uniknąć szybkiego i niekontrolowanego rozprzestrzeniania się choroby zarówno wśród pracowników Zamawiającego zajmujących się zwalczaniem epidemii, jak również wśród osób korzystających z usług Zamawiającego.
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie została wskazana przez Ministerstwo Zdrowia oraz Wojewodę Małopolskiego do koordynowania zadań związanych ze zwalczaniem epidemii i do prowadzenia badań w kierunku wykrywania obecności wirusa SARS-CoV-2, wywołującego chorobę COVID-19. Zakupy realizowane w ramach projektu niezbędne są zarówno do przeprowadzania badań w kierunku wirusa SARS-CoV-2 oraz do przeciwdziałania COVID-19, poprzez realizację zadań statutowych Zamawiającego związanych z zapobieganiem rozprzestrzeniania się choroby COVID-19, tj. wykrywanie osób chorych i nosicieli, zapewnienie ciągłości badań w kierunku wirusa SARS-CoV-2, wywołującego chorobę COVID-19, oraz ochronę zdrowia publicznego na terenie województwa małopolskiego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Kombinezon ochronny pełny (L – 400 szt., M – 350 szt.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 78658.54 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 30
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 30
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Doradztwo i zarządzanie Tomasz Kopiec
Email wykonawcy: tomaszjanuszkopiec@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Łanowa 12
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13828.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 44999.55
Waluta: PLN
NAZWA: Fartuch jednorazowy – 3000 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 25000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 32
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 32
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: J. Chodacki, A. Misztal „Medica” Sp. J.
Email wykonawcy: k.stachow@medica.lubin.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 4A
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6253.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 28512.00
Waluta: PLN
NAZWA: Rękawiczki nitrylowe jednorazowe (S, M, L) – 10 000 kpl.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11111.11 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 19
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 19
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: GREG-POL JOLANTA NOWAK
Email wykonawcy: biuro@gregpol.net
Adres pocztowy: UL. SPORTOWA 25/7
Kod pocztowy: 41-608
Miejscowość: ŚWIĘTOCHŁOWICE
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8424.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15120.00
Waluta: PLN
NAZWA: Gogle szczelne - 750szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 24390.24 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 18
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 18
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ELEKTRO MED Grzegorz Pałkowski
Email wykonawcy: zp3@elektromed.pl
Adres pocztowy: ul. Zabierzowska 11
Kod pocztowy: 32-005
Miejscowość: Niepołomice
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2398.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 37167.00
Waluta: PLN
NAZWA: Osłony na obuwie kat. 3 - 750 kpl.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12804.88 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 19
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 19
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: J. Chodacki, A. Misztal „Medica” Sp. J.
Email wykonawcy: k.stachow@medica.lubin.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 4A
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1050.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 27435.15
Waluta: PLN
NAZWA: Przyłbice – 500 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4065.04 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 20
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 20
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: iSmoking PATRYK BARNAŚ
Email wykonawcy: jurkal86@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Janiszowska 9b
Kod pocztowy: 02-264
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1230.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 42433.50
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





