eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chęciny › Rewitalizacja terenu po byłym SKR

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-22

Ogłoszenie nr 510418100-N-2021 z dnia 2021-02-22 r.
Gmina Chęciny:

Rewitalizacja terenu po byłym SKR

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: „Rewitalizacja terenu po byłym SKR” w ramach zadania „Kompleksowa rewitalizacja zabytkowego centrum Chęcin – II Etap” dofinansowanego ze środków Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś 6 Rozwój miast, Działanie 6.5. Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 770636-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Chęciny, krajowy numer identyfikacyjny 52766400000000, Pl. 2 Czerwca 4, 26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 413 151 006
faks: 413 151 085
e-mail: inwestycje@checiny.pl
www: www.checiny.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja terenu po byłym SKR

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-IX.271.18.2020.PN

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie, rozbudowie, nadbudowie istniejącego budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania w ramach rewitalizacji terenu po byłym SKR na: bibliotekę gmina, ośrodek kulturalny dla seniorów oraz dwa lokale usługowe z wewnętrznymi instalacjami: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, gazową, centralnego ogrzewania z kotłownia gazową, chłodzenia, wentylacji mechanicznej, elektryczną, fotowoltaiczną i odgromową wraz z zagospodarowaniem terenu obejmującym: drogę wewnętrzną, miejsca postojowe, komunikacje pieszą, miejsce do gromadzenia odpadów stałych, małą architekturę, mury oporowe.
W ramach zamówienia należy wykonać infrastrukturę techniczna zewnętrzną obejmująca instalacje kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wodociągową, elektryczną z oświetleniem terenu oraz rozbiórkę obiektów budowlanych z infrastrukturą techniczną kolidująca z inwestycją.
Kategoria Obiektu Budowlanego - Biblioteka, Ośrodek Kultury - IX, Parkingi - XXII,
Mury Oporowe - VIII
- Kubatura brutto: 2880 m 3
- Powierzchnia zabudowy: 380,13 m 2
- Powierzchnia netto: 764,71 m 2
UWAGA!
Uzyskany odpad w postaci złomu z robót rozbiórkowych należy zutylizować i przekazać Zamawiającemu karty przekazania odpadów. Wartość tych elementów należy zbilansować z wartością robót budowlanych tj. uwzględnić w cenie kosztorysowej zysk Wykonawcy z tytułu dysponowania odpadem złomu stalowego.
W ramach przedmiotu zamówienia poza zakresem wskazanym w projekcie drogowym należy również wykonać odcinek ciągu pieszo-jezdnego od istniejącej krawędzi ścieżki rowerowej przy ul. Piłsudzkiego do początku opracowania projektu drogowego. Odcinek ciągu pieszo-jezdnego został wskazany na załączniku graficznym pt. "Dodatkowy odcinek ciągu pieszo-jezdnego".
W ramach robót należy wykonać:
- nawierzchnię o konstrukcji wskazanej w pkt. 3.2.1 opisu technicznego oraz rys D-PW-101 projektu wykonawczego drogowego o powierzchni 35m2.
- regulację studni kanalizacji deszczowej przez zamontowanie pierścieni dystansowych śr. 100cm oraz włazu żeliwnego typu ciężkiego,
- montaż barier drogowych ocynkowanych malowanych proszkowo na kolor żółty typu U12a z dwoma poprzeczkami o wymiarach 200 x 150 (110) cm - rura fi 48,3mm,
- wykonanie przedłużenia muru oporowego wskazanego w projekcie branży drogowej o długości 2 x 6m wg rys D-PW-101 projektu wykonawczego drogowego.

Prace należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacja projektową, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz innymi przepisami prawa.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:
a) dokumentacja projektowa;
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,

UWAGA!
Załączone do specyfikacji przedmiary robót nie są elementem dokumentacji projektowej, lecz stanowią materiał pomocniczy na użytek:
- określenia minimalnych norm technicznych i jakości materiałów i urządzeń ,
- oceny, czy nie zachodzi przypadek rażąco niskiej ceny.
Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem zbadania miejsca budowy i jego otoczenia, oraz uzyskania innych potrzebnych informacji dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty przetargowej.
Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. W tych przypadkach wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów, firm mają tylko zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń oraz standardów materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały
i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego
i Jednostki Projektowania oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
Jakość dostarczonych do budowy materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna
z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4637934.08 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Usługi Instalacyjno - Budowlane KOMPENS Ignacy Majewski
Email wykonawcy: biuro@kompens-kielce.pl
Adres pocztowy: ul. Łazy 31
Kod pocztowy: 25-677
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4298850.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4298850.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4790000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.