To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-22
"Przebudowa drogi powiatowej nr 2831C (Pamiątka) - gr. woj. - Topólka - Lubraniec - dł. odcinka 6,2 km"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 772442-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 54 230 46 00
faks: 54 230 46 71
e-mail: starostwo@powiat.wloclawski.pl
www: www.wloclawski.pl; https://pow-wloclawski.rbip.mojregion.info
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Przebudowa drogi powiatowej nr 2831C (Pamiątka) - gr. woj. - Topólka - Lubraniec - dł. odcinka 6,2 km"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.272.1.35.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi powiatowej nr 2831C (Pamiątka) – gr. woj. – Topólka – Lubraniec - dł. odcinka 6,2 km”. 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz
dodatkowo załącznik opis przedmiotu zamówienia i załącznik graficzny pn. „Koncepcja skrzyżowania z obwodnicą Lubrańca” – załączniki nr 6 do
niniejszej SIWZ. Podstawą do określenia ceny, ryczałtowej za przedmiot zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz ilości robót wynikające z tej
dokumentacji. UWAGA: 1) Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. 2) Z realizacji przedmiotowego zadania przetargowego wyłączone są roboty w
zakresie wskazanym w załączniku graficznym pn. „Koncepcja skrzyżowania z obwodnicą Lubrańca”. Zamawiający na wskazanym odcinku drogi
powiatowej nie przewiduje prowadzenia prac budowlanych w ramach realizowanego zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 2831C (Pamiątka) -
gr. woj. - Topólka - Lubraniec - dł. odcinka 6,2 km”. 3. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego
wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub
równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks
pracy: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego
kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem” (Dz. U. z
2020 r. poz. 1320 ze zm.), dotyczących: - pracowników fizycznych i wykonywania przez nich: robót rozbiórkowych, ziemnych i przygotowawczych
metodą mechaniczną, wykonywania robót ziemnych metodą ręczną (pracownicy wykonujący roboty podstawowe przy wykonywaniu robót ziemnych),
układania nawierzchni (pracownicy wykonujący roboty przy wykonywaniu robót związanych z układaniem nawierzchni i robotami brukarskimi). Dla
udokumentowania oraz w celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących
wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu:
oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę wraz z imiennym wykazem osób zatrudnionych
przy realizacji przedmiotowego zamówienia zawierającym informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków
pracownika a także określenie czynności jakie będą te osoby wykonywać w zakresie realizacji zamówienia. W przypadku konieczności wprowadzenia
zmian w składzie zespołu wykonującego prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. Forma zatrudnienia nowych osób nie może ulec
zmianie. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy,
odnośnie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane
powyżej. 5. Okres gwarancji i rękojmi Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 7 lat. Okres
udzielonej gwarancji i rękojmi jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert. 6. UWAGI: 1) Termin na usunięcie drzew i krzewów – do 31
marca 2021 r. 2) Rozliczenie Wykonawcy za drewno pozyskane z wycinki nastąpi w oparciu o wycenę rzeczoznawcy (brakarza). Wykonawca zapłaci
Zamawiającemu kwotę wynikającą z ww. wyceny. 3) Materiały z rozbiórki należą do Zamawiającego. 4) Zadanie planowane do współfinansowania w
ramach Funduszu Dróg Samorządowych. Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane. 7. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści: „Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób
fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu.* 1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). * W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych
niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7650000.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „INODROG” Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@inodrog.pl
Adres pocztowy: ul. Budowlana 38
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9409500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10852703.53
Waluta:
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Modernizacja lokali (pustostanów) należących do Gminy Miasta Włocławek
- "Budowa archiwum na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włocławku z częścią garażową"
- "Przebudowa tarasu w III Liceum Ogólnokształcącym im. M. Konopnickiej we Włocławku" - II postępowanie
- KURS ADR PODSTAWOWY
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg na terenie sołectwa Poświętne
- Przebudowa ulic w Białymstoku w zakresie nawierzchni jezdni Część I - droga do Olmont Część II - ul. Towarowa
- Rozbiórka wraz z budową skrzyżowania ulicy wewnątrzosiedlowej L09 z ulicą Zachodnią oraz odcinka ulicy Zachodniej od skrzyżowania ulicy L09 z ul. Zachodnią do ulicy Wiejskiej w Białymstoku (...)
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- Utrzymanie i konserwacja dróg oraz szlaków leśnych na terenie nadleśnictwa Barlinek
- Przebudowa ulicy we wsi Krasnoborki w gminie Sztabin w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





