eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Byczyna › Uregulowanie gospodarki ściekowej w obrębie wsi Biskupice i Polanowice poprzez przebudowę i wyposażenie oczyszczalni ścieków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-22

Ogłoszenie nr 510417824-N-2021 z dnia 2021-02-22 r.
Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie:

Uregulowanie gospodarki ściekowej w obrębie wsi Biskupice i Polanowice poprzez przebudowę i wyposażenie oczyszczalni ścieków

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Program Rozwoju Obszarów wiejskich na lata 2014-2020 działanie: „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” poddziałanie: „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” Udział środków Unii Europejskiej (%): 63,63 % kosztów kwalifikowanych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774473-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie, krajowy numer identyfikacyjny 53141299300000, Rynek 1, 46-220 Byczyna, woj. opolskie, państwo Polska

telefon: 77 413 41 50
faks: 77 413 41 50
e-mail: zamowieniapubliczne@byczyna.pl
www: www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Uregulowanie gospodarki ściekowej w obrębie wsi Biskupice i Polanowice poprzez przebudowę i wyposażenie oczyszczalni ścieków

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OŚ.271.16.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, polegający na opracowaniu dokumentacji projektowej i przebudowie 2 sztuk biologicznych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w Polanowicach i Biskupicach. W ramach robót budowlanych zadania planowane jest wykonanie infrastruktury technicznej m.in. rurociągi tłoczne, przewody grawitacyjne, studzienki, montaż zasilania energetycznego oraz wykonanie stacji zlewnych dla każdej z oczyszczalni. W ramach prac projektowych zadania należy wykonać projekty budowlane i dokumentacje techniczne wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych oraz budowlanych. Zadanie obejmuje także usługi geodezyjne. Celem operacji jest wspieranie lokalnego rozwoju na obszarach wiejskich poprzez przebudowę i wyposażenie dwóch oczyszczalni ścieków komunalnych oraz zwiększenie liczy osób korzystających z oczyszczalni ścieków w tych miejscowościach oraz zwiększenie ilości oczyszczonych ścieków zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (zwanym dalej PFU), stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ i specyfikacją istotnych warunków zamówienia opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1. Wykonanie na podstawie PFU dokumentacji projektowej w zakresie:
1) dokumentacja hydrogeologiczna dla niniejszej inwestycji w niezbędnym zakresie,
2) aktualna mapa do celów projektowych,
3) koncepcja techniczna przed przystąpieniem do opracowania Projektu Budowlanego. Koncepcja wymaga pod rygorem nieważności pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego, które to zatwierdzenie Wykonawca jest zobowiązany uzyskać przed przystąpieniem do prac nad projektem budowlanym,
4) Projekt Budowlany opracowany w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) wraz z przygotowaniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych (tam gdzie dotyczy) oraz uzyskaniem wszystkich niezbędnych zgód, uzgodnień, wytycznych, opinii. Prace projektowe prowadzone będą przy ścisłej, bieżącej współpracy Wykonawcy z Zamawiającym. W tym celu, nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie, prowadzone będą narady koordynacyjne.
5) dokumentacja wykonawcza dla celów realizacji inwestycji. Projekty techniczne wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego. Dokumentacja będzie przygotowana z podziałem co najmniej na branże określone w Programie Funkcjonalno – użytkowym oraz inne projekty, które podczas ustaleń z Zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania.
6) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
7) przedmiary robót,
8) kosztorysy inwestorskie,
9) plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,
10) projekt organizacji robót i projekt czasowej organizacji ruchu. oraz dokumenty po realizacji zadania obejmujące:
11) dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy,
12) geodezyjny operat powykonawczy,
13) protokoły sprawdzeń i badań,
14) kosztorysy powykonawcze zadania,
15) kompletny wniosek o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenie zakończenia robót przez Zamawiającego.
2.2. Wykonanie robót budowlanych w zakresie określonym w PFU i wykonanej na jego podstawie dokumentacji projektowej.
2.3. Pełnienie nadzoru autorskiego.
2.3.2. Kontroli Zamawiającego w formie pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego, będą w szczególności poddane:
a) rozwiązania projektowe zawarte w projekcie budowlanym ich zgodność z koncepcją przedstawioną w programie funkcjonalno-użytkowym;
b) projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – w aspekcie ich zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym, wymaganiami Zamawiającego oraz warunkami umowy. 2.3.3. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik do SIWZ.
2.3.4. Nie dopuszcza się wykonywania jakichkolwiek robót na placu budowy bez wcześniejszego uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót oraz bez wcześniejszego wykonania prawidłowego, kompletnego oznakowania robót. Zachowują ważność i moc wyjaśnienia treści SIWZ z postępowania nr OŚ.271.14.2020 – załącznik nr 10 do SIWZ.
2.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: Program Funkcjonalno – Użytkowy – zał. Nr 9 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1128455.28 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: TST Szymon Tomaszewski sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dąbrówka Nowa ul. Kasztelańska 16 86-014 Sicienko
Kod pocztowy: 86-014
Miejscowość: Dąbrówka Nowa
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1388000

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1388000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1388000
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.