To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-22
PN.U.DT.9.20_Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych sprzętu medycznego na warunkach zgodnych z aktualnymi wytycznymi producenta
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 584512-N-2020
Numer ogłoszenia: 540189277-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 77 4433121
faks: 77 4433021
e-mail: przetargidlg@szpital.opole.pl
www: www.szpital.opole.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
PN.U.DT.9.20_Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych sprzętu medycznego na warunkach zgodnych z aktualnymi wytycznymi producenta
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Znak/Sygnatura sprawy: PN.U.DT.9.20
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych sprzętu medycznego na warunkach zgodnych z aktualnymi wytycznymi producenta przez okres do 31.12.2022r. 83 zadania częściowe. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w FORMULARZU CENOWYM stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 50.42.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie nr 1 - Aparaty do ran
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3600.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3600.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 2 - Aparaty do znieczulania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18900.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12960.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25164.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 3 - Aparaty do znieczulania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2160.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3132.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 4 - Aparaty do znieczulania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13410.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11664.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 26154.36
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 5 - Aparaty RTG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11090.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11977.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 19440.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 6 - Aparaty RTG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2900.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3132.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5400.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 7 - Aparaty USG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 690.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 745.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2916.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 8 - Aparaty USG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 560.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 604.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1944.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 9 - Aparaty USG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 370.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 399.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1944.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 10 - Aparaty USG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 460.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 496.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1944.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 11 - Aparaty USG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3500.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3780.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15552.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 12 - Diatermie chirurgiczne i endoskopowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 760.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 820.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3240.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 13 - Diatermie chirurgiczne i endoskopowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2090.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2257.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8910.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 14 - Diatermie chirurgiczne i endoskopowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 380.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 410.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1620.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 15 - Komory laminarne i cytostatyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5200.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5616.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5616.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 16 - Lampy do światłoterapii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 800.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 864.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 864.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 17 - Lampy do światłoterapii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1600.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1728.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1728.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 18 - Kolumny sufitowe i ścienne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15990.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 50976.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 19 - Kolumny sufitowe i ścienne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1800.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2214.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2214.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 20 - Respiratory
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 44846.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22950.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 48433.68
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 21 - Respiratory
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6450.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6480.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8046.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 22 - Respiratory
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2080.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2246.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3456.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 23 - Kardiomonitory, monitory rzutu serca, centrale monitorujące
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1092.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1092.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11491.20
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 24 - Kardiomonitory, monitory rzutu serca, centrale monitorujące
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1794.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1794.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34004.69
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 25 - Kardiomonitory, monitory rzutu serca, centrale monitorujące
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 819.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 819.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4536.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 26 - Kardiomonitory, monitory rzutu serca, centrale monitorujące
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4800.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5184.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8208.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 27 - Kardiomonitory, monitory rzutu serca, centrale monitorujące
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 240.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 259.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1080.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 28 - Sprzęt endoskopowy
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o. o. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 28 ze względu na to, że cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
NAZWA: Zadanie nr 29 - Sprzęt endoskopowy
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o. o. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 29 ze względu na to, że cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
NAZWA: Zadanie nr 30 - Sprzęt endoskopowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11600.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12528.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17820.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 31 - Sprzęt endoskopowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7300.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7884.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 20233.50
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 32 - Sprzęt endoskopowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1600.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1728.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4320.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 33 - Myjnie endoskopowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10600.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17835.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 34 - Pulsoksymetry
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4056.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4056.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11232.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 35 - Urządzenia rehabilitacyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1708.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1844.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2106.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 36 - Aparat do krioterapii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 160.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 172.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 216.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 37 - Urządzenia do obrazowania RTG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 19440.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 19440.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 38 - Sprzęt laboratoryjny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1300 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1404.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1404.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 39 - Sprzęt laboratoryjny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 45804.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 49468.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 49468.32
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 40 - Sprzęt laboratoryjny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4188.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5151.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5151.24
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 41 - Sprzęt laboratoryjny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8750.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9450.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9450.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 42 - Defibrylatory
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 828.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 894.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5184.00
Waluta:
NAZWA: Zadanie nr 43 - Defibrylatory
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 138.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 149.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2791.09
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 44 - Defibrylatory
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1200.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1296.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6480.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 45 - EKG i holtery
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1833.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1833.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4060.80
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 46 - EKG i holtery
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1380.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 234.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1490.40
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 47 - EKG i holtery
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 920.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 140.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 993.60
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 48 - EKG i holtery
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 390.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 390.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1998.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 49 - Spirometry
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o. o. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 49 ze względu na to, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Zadanie nr 50 - Spirometry
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 147.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 147.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 745.20
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 51 - Spirometry
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 98.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 98.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 496.80
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 52 - Sprzęt sterylizacyjny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1520.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1641.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11750.40
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 53 - Sprzęt sterylizacyjny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 570.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 615.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 615.60
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 54 - Sprzęt sterylizacyjny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2392.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2583.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2583.36
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 55 - Sprzęt sterylizacyjny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1611.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1739.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1739.88
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 56 - Sprzęt sterylizacyjny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 234.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 234.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1620.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 57 - Sprzęt sterylizacyjny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 500.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 540.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 540.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 58 - Sprzęt sterylizacyjny
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o. o. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 58 ze względu na to, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: adanie nr 59 - Sprzęt sterylizacyjny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2550.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2754.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3166.02
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 60 - Stoły operacyjne i zabiegowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 784.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 784.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 26863.20
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 61 - Stoły operacyjne i zabiegowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 700.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5400.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 62 - Lampy operacyjne i zabiegowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2180.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 515.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5400.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 63 - Lampy operacyjne i zabiegowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1102.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1102.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15120.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 64 - Pompy strzykawkowe i żywieniowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5110.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5110.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 19710.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 65 - Ssaki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1386.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1496.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4536.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 66 - Inhalatory
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4455.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4811.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5346.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 67 - Stacje uzdatniania wody
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2900.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3132.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3780.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 68 - Stacje uzdatniania wody
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5700.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6156.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12915.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 69 - Zestaw artro- i laparoskopowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5850.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6318.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11200.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 70 - Pozostałe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7560.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7560.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 71 - Pozostałe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 494.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 533.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 533.52
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 72 - Pozostałe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o. o. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 72 ze względu na to, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Zadanie nr 73 - Pozostałe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o. o. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 73 ze względu na to, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Zadanie nr 74 - Pozostałe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 98.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 105.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 105.84
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 75 - Pozostałe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o. o. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 75 ze względu na to, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Zadanie nr 76 - Pozostałe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o. o. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 76 ze względu na to, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Zadanie nr 77 - Pozostałe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 98.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 105.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 105.84
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 78 - Pozostałe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o. o. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 78 ze względu na to, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Zadanie nr 79 - Pozostałe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o. o. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 79 ze względu na to, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Zadanie nr 80 - Pozostałe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o. o. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 80 ze względu na to, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Zadanie nr 81 - Pozostałe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o. o. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 81 ze względu na to, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Zadanie nr 82 - Pozostałe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o. o. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 82 ze względu na to, że cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
NAZWA: Zadanie nr 83 - Pozostałe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 450.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 486.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 486.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 84 - Monitor rzutu serca
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10800.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 85 - Podgrzewacz
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o. o. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 85 ze względu na to, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Zadanie nr 86 - Ogrzewacz pacjenta
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o. o. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 86 ze względu na to, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Zadanie nr 87 - Ogrzewacz pacjenta
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o. o. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 87 ze względu na to, że cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
NAZWA: Zadanie nr 88 - Respirator
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2100.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2268.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11790.66
Waluta: PLN
NAZWA: Nazwa: Zadanie nr 89 - Centrala monitorująca
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 600.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 648.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6480.00
Waluta: PLN
NAZWA: Nazwa: Zadanie nr 90 - Aparat USG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 690.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 745.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6804.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 91 - Dezynfektor
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 490.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 529.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5424.30
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 421 w m. Łany
- Wymiana barier energochłonnych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w roku 2025 - z podziałem na zadania
- Kompleksowa organizacja i realizacja studiów podyplomowych.
- Modernizacja poszycia dachowego (wymiana eternitu) dla budynków położonych w Biskupicach, powiat kluczborski, gmina Byczyna, woj. opolskie.
- Zajęcia z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- [U/11/TP/2025] Usługa rozstawienia pojemników przeznaczonych do deponowania odpadów komunalnych na terenie Miasta Opola.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEGLĄDY TECHNICZNE ORAZ DOKONYWANIE NAPRAW APARATÓW RTG PRZYŁÓŻKOWYCH M1 SOLUTION FOR TOMORROW
- Modernizacja modemów GSM w urządzeniach medycznych oraz przeglądy serwisowe i naprawy sprzętu medycznego.
- Świadczenie usług serwisowania urządzeń medycznych produkcji GE MEDICAL SYSTEM, DATEXOHMEDA oraz ERGOLINE, w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych, napraw wraz z zapewnieniem części
- Okresowa konserwacja sprzętu medycznego IV
- Świadczenie usług przeglądów okresowych aparatury medycznej
- Usługa serwisowa systemu Bright View
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.