To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-19
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOSĆI DLA SP ZOZ W SIEMIATYCZACH OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 759168-N-2020
Numer ogłoszenia: 540543408-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 856 552 825
faks: 856 552 825
e-mail: zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl
www: www.spzozsiemiatycze.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.spzozsiemiatycze.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOSĆI DLA SP ZOZ W SIEMIATYCZACH OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SP ZOZ ZP/15/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości wraz z wyładunkiem/rozładunkiem do
magazynu Zmawiającego, zgodnie z opisem przedstawionym w pakietach 1 – 4 stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ – Formularze asortymentowo – ilościowo – cenowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych objętych dostawą wymienionych w ust. 1 zawierają formularz sortymentowo ilościowy wraz z opisem, stanowi załączniki nr 2 do SIWZ w
szczegółowo opisanych częściach pakietach od 1 do 4 do oferty, stanowiącym integralną jej część, a następnie integralną część umowy dostawy. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy dostawy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Ilość Towaru określona w SIWZ, przewidziana do nabycia w okresie obowiązywania Umowy, została określona w sposób szacunkowy. Ilość Towaru nabyta przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy może być mniejsza bądź wzrosnąć i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy względem Zamawiającego żadne roszczenia, o ile Zamawiający nabędzie Towary o wartości nie niższej niż 60 % 5. Zamawiający wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2020.poz.186 późn. zm) – jeżeli dotyczy 6. Zamawiający wymaga, aby produkty oferowane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty, spełniały określone normy, posiadały aktualne karty charakterystyki oraz aktualne wpisy do Rejestru Środków chemicznych i Materiałów Medycznych dopuszczające do obrotu i używania
na terytorium RP, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. Dz.U.2020.poz.944.) – jeżeli dotyczy 7. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość (w trakcie badania ofert, w określonym przez
siebie terminie) zażądania pojedynczych próbek asortymentowych, instrukcji
użytkowania wyrobu oraz kart technicznych wyrobów do dokonania porównań
oferowanego przedmiotu zamówienia. 8. Okres ważności dostarczonych Towarów nie
może być krótszy, niż 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy Towarów, dostawy
produktów z krótszym terminem ważności mogą być dopuszczone w wyjątkowych
sytuacjach, każdorazowo zgodę na nie musi wyrazić upoważniony przedstawiciel
Zamawiającego. 9. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem
cenowym (Załącznik nr 2). 10. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w
formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 – te pozycje zamówienia, których wykonanie
zamierza powierzyć podwykonawcom. (dotyczy/nie dotyczy). 11. Ustalenia i decyzje
dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z
ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 12. Zamawiający nie ponosi
odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania
przedmiotu zamówienia. 13. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - określonym w
Załączniku nr 2 - znajduje się jakikolwiek znak towarowy patent, norma czy
pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez
Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot
zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.80.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 31560.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 51093.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 51093.27
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4725.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8010.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12300.00
Waluta: PLN
NAZWA: pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 188360.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 207880.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 333324.00
Waluta: PLN
NAZWA: pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 39708.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 36834.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 47564.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Dostawa z montażem urządzeń klimatyzacyjnych
- Dostawa ciągnika użytkowego wraz z oprzyrządowaniem dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa wraz z montażem 3 szt. agregatów prądotwórczych o mocy min. 50 kVA każdy, na potrzeby szkół podstawowych w miejscowościach: Czartajew, Tołwin i Szerszenie
- Dostawa paliw płynnych z dystrybutorów na stacji paliw w 2026 roku
- Dostawa dwóch mobilnych agregatów prądotwórczych dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA - ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH II
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
- Dostawy środków czystości i higieny
- "Dostawa środków czyszczących i higieny dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku, na 2026 r. "
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - dostawa 2 środków czystości i artykułów gospodarczych w 2025 r.
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





