eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiemiatyczeDOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOSĆI DLA SP ZOZ W SIEMIATYCZACH OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-19

Ogłoszenie nr 510417366-N-2021 z dnia 2021-02-19 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej:

DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOSĆI DLA SP ZOZ W SIEMIATYCZACH OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 759168-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540543408-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 50653482000000, ul. Szpitalna 8, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: 856 552 825
faks: 856 552 825
e-mail: zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl
www: www.spzozsiemiatycze.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.spzozsiemiatycze.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOSĆI DLA SP ZOZ W SIEMIATYCZACH OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SP ZOZ ZP/15/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości wraz z wyładunkiem/rozładunkiem do
magazynu Zmawiającego, zgodnie z opisem przedstawionym w pakietach 1 – 4 stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ – Formularze asortymentowo – ilościowo – cenowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych objętych dostawą wymienionych w ust. 1 zawierają formularz sortymentowo ilościowy wraz z opisem, stanowi załączniki nr 2 do SIWZ w
szczegółowo opisanych częściach pakietach od 1 do 4 do oferty, stanowiącym integralną jej część, a następnie integralną część umowy dostawy. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy dostawy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Ilość Towaru określona w SIWZ, przewidziana do nabycia w okresie obowiązywania Umowy, została określona w sposób szacunkowy. Ilość Towaru nabyta przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy może być mniejsza bądź wzrosnąć i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy względem Zamawiającego żadne roszczenia, o ile Zamawiający nabędzie Towary o wartości nie niższej niż 60 % 5. Zamawiający wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2020.poz.186 późn. zm) – jeżeli dotyczy 6. Zamawiający wymaga, aby produkty oferowane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty, spełniały określone normy, posiadały aktualne karty charakterystyki oraz aktualne wpisy do Rejestru Środków chemicznych i Materiałów Medycznych dopuszczające do obrotu i używania
na terytorium RP, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. Dz.U.2020.poz.944.) – jeżeli dotyczy 7. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość (w trakcie badania ofert, w określonym przez
siebie terminie) zażądania pojedynczych próbek asortymentowych, instrukcji
użytkowania wyrobu oraz kart technicznych wyrobów do dokonania porównań
oferowanego przedmiotu zamówienia. 8. Okres ważności dostarczonych Towarów nie
może być krótszy, niż 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy Towarów, dostawy
produktów z krótszym terminem ważności mogą być dopuszczone w wyjątkowych
sytuacjach, każdorazowo zgodę na nie musi wyrazić upoważniony przedstawiciel
Zamawiającego. 9. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem
cenowym (Załącznik nr 2). 10. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w
formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 – te pozycje zamówienia, których wykonanie
zamierza powierzyć podwykonawcom. (dotyczy/nie dotyczy). 11. Ustalenia i decyzje
dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z
ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 12. Zamawiający nie ponosi
odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania
przedmiotu zamówienia. 13. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - określonym w
Załączniku nr 2 - znajduje się jakikolwiek znak towarowy patent, norma czy
pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez
Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot
zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 39.80.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 31560.50 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 51093.27

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 51093.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 51093.27
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4725.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8010.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8010.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12300.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 188360.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 207880.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 207880.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 333324.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: pakiet nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 39708.50 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 36834.56

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 36834.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 47564.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.