To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-17
Sukcesywna 24 miesięczna dostawa jałowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SPZOZ w Wolsztynie; PN/19/2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 615237-N-2020
Numer ogłoszenia: 540529698-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 68 347 73 00, 347 73 63
faks: 683 842 590
e-mail: przetargi@spzozwolsztyn.pl
www: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna 24 miesięczna dostawa jałowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SPZOZ w Wolsztynie; PN/19/2020.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PN/19/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna 24 miesięczna dostawa jałowego sprzętu jednorazowego użytku dla SPZOZ w Wolsztynie; Nr sprawy: PN/19/2020.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 20 niezależnych od siebie części/ zadań (pakietów). Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia którejkolwiek pozycji w pakiecie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakietach od nr 1 do nr 20. Tak opisany przedmiot zamówienia w dalszej części SIWZ będzie nazywany przedmiotem zamówienia, przedmiotem umowy lub sprzętem jednorazowego użytku. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w poszczególnych pakietach 1-20, tj. załączniku nr 2 do SIWZ. c) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot umowy w dniu dostawy posiadały nie krótszą niż 12 miesięczny termin ważności, a na każdym dostarczonym opakowaniu przedmiotu umowy była podana data ważności. d) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który został zakwalifikowany jako wyrób medyczny spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane
przepisami prawa świadectwa rejestracyjne z godnie z Ustawą o wyrobach medycznych (tj.Dz. U. z 2020.186.), e) Cały przedmiot umowy musi spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania
(znak CE na opakowaniu) i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające do obrotu (deklaracje CE, certyfikaty CE - szczegółowe wymagania określono w załączniku nr 2 do SIWZ odrębnie dla każdego z Pakietów). f) Zamawiający wymaga 60 dni terminu płatności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 1; poz. 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4552.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BERYL MED POLAND Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Złotej Jesieni 58
Kod pocztowy: 05-410
Miejscowość: Józefów
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3369.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3369.60
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 2; poz. 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1520.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BERYL MED POLAND Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Złotej Jesieni 58
Kod pocztowy: 05-410
Miejscowość: Józefów
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 842.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1425.60
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 3; poz. 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2940.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BERYL MED POLAND Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Złotej Jesieni 58
Kod pocztowy: 05-410
Miejscowość: Józefów
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3240.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3240.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 4; poz. 1-3
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie w/w Pakietu.
uzasadnienie prawne: art. 93.1.1 PZP.
uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 5; poz. 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 825.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: J.CHODACKI, A.MISZTAL "MEDICA" Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 4A
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 525.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 891.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 6; poz. 1-2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie w/w Pakietu.
uzasadnienie prawne: art. 93.1.1 PZP.
uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 7; poz. 1-3
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie w/w Pakietu.
uzasadnienie prawne: art. 93.1.4 PZP.
uzasadnienie faktyczne: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
NAZWA: Pakiet nr 8; poz. 1
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie w/w Pakietu.
uzasadnienie prawne: art. 93.1.1 PZP.
uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 9; poz. 1-2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6950.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: J.CHODACKI, A.MISZTAL "MEDICA" Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 4A
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6102.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6102.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 10; poz. 1-4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 34870.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Becton Dickinson Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Osmańska 14
Kod pocztowy: 02-823
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 25034.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34160.40
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 11; poz. 1-4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 48195.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Becton Dickinson Polska Sp. z o.o., , 02-823 Warszawa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Osmańska 14
Kod pocztowy: 02-823
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 39278.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 51980.40
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 12; poz. 1-8
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie w/w Pakietu.
uzasadnienie prawne: art. 93.1.1 PZP.
uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 13; poz. 1-13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9205.30 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8648.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10526.11
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 14; poz. 1-3
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie w/w Pakietu.
uzasadnienie prawne: art. 93.1.1 PZP.
uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet nr 15; poz. 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9630.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10108.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12636.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 16; poz. 1-2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie w/w Pakietu.
uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 7
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia postępowania jeżeli postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W załączniku nr 2 do SIWZ, ( na Pakiet nr 16) Zamawiający w kolumnie: „nazwa asortymentu” podał niewłaściwy opis przedmiotu zamówienia. Powyższe, spowodowało że w postępowaniu złożone zostały nieporównywalne oferty z uwagi na niejednoznaczny opis przedmiotu zamówienia. Powyższego błędu nie można na etapie oceny ofert w żaden sposób poprawić, tak aby otrzymać porównywalne oferty. Jak wskazuje orzecznictwo Krajowej Izby Odwoławczej KIO 2176/19 "niejednoznaczny opis przedmiotu zamówienia, który nie pozwala na złożenie porównywalnych ofert, stanowi wystarczającą podstawę do unieważnienia postępowania. Na tym etapie postępowania (po złożeniu ofert) wadliwości tej nie można usunąć". W podobnym tonie wypowiedział się inny skład orzekający KIO 1098/19 "Skoro więc, Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w sposób niejednoznaczny, który doprowadził do naruszenia zasady uczciwej konkurencji i wpłynął na możliwość złożenia ważnych ofert wykonawców, miał zatem obowiązek po stwierdzeniu tej okoliczności unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP".
NAZWA: Pakiet nr 17; poz. 1-4
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie w/w Pakietu.
uzasadnienie prawne: art. 93.1.1 PZP.
uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
NAZWA: Pakiet nr 18; poz. 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10450.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PAUL HARTMANN Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 17
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10746.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10746.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 19; poz. 1-34
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 366618.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tysiąclecia 14
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 395731.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 395731.44
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 20; poz. 1-5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 23209.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: GRASO Zenon Sobiecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Krąg 4A,
Kod pocztowy: 83-200
Miejscowość: Starogard Gdański
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22145.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 23376.60
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Wykonanie czynności piątego poziomu utrzymania lokomotywy parowej Ol49-69 wraz z tendrem 25D49
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku 2026
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU WOLSZTYŃSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI
- Zorganizowanie i administrowanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Wolsztyna.
- "Sukcesywna 24 miesięczna dostawa preparatów oraz osprzętu do terapii nerkozastępczych wraz z dzierżawą 2 szt. aparatów przeznaczonego do wykonywania ciągłych terapii nerkozastępczych..."
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





