To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-16
Dostawa mebli biurowych do PFRON
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 761781-N-2020
Numer ogłoszenia: 540540405-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 225 055 494
faks: 225 055 275
e-mail: Zamowienia_Publiczne@pfron.org.pl
www: http://www.pfron.org.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa mebli biurowych do PFRON
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/21/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i rozstawieniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego mebli biurowych i konferencyjnych do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, w tym mebli przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych. 2. Zaproponowane meble powinny być seryjnie produkowane i jednakowe w danym asortymencie oraz muszą posiadać rozwiązania systemowe. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach. 3. Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia opakowań i odpadów zabezpieczających meble i wywiezienia ich do miejsc przeznaczonych na składowanie tego typu odpadów i opakowań zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska lub przyrody i przepisami regulującymi gospodarkę odpadami. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ „Istotne dla Stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego”. Szczegółowy opis przedstawia minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, 2 Dostawa mebli biurowych do PFRON jakim muszą odpowiadać meble oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Szczegółowy opis wskazywałby w odniesieniu do niektórych produktów znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych o takich samych lub lepszych parametrach (np. grubość/wytrzymałość podanych materiałów oraz komponentów). W takiej sytuacji obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie równoważności oferowanego produktu oraz złożenia dokumentów potwierdzających równoważność, w szczególności uwiarygodniających te rozwiązania. 5. Miejsca dostaw, montażu i rozstawienia przedmiotu zamówienia są pomieszczenia biurowe Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych wskazane w załączniku nr 4 do umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni przed faktycznym terminem dostawy oraz o planowanych terminach wykonania pozostałych prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Sposób porozumiewania z Zamawiającym opisany jest w § 11 Umowy. 7. Dostawa (dopuszcza się dostawę mebli partiami) i rozładunek mebli oraz pozostałe prace związane z montażem i rozstawieniem mebli oraz uprzątnięciem opakowań mogą być realizowane w godzinach 08:00 – 16:00 (pod warunkiem wcześniejszego ustalenia z Zamawiającym dni i godzin). 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy mebli własnym transportem i wykonania pozostałych prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia własnymi zasobami, na własny koszt i ryzyko.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 39.13.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Termin realizacji Umowy wynosi maksymalnie 50 dni. 1. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.. 3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy. 7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 8. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający przewiduje zastosowanie art. 24 aa ustawy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 575000.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Mil-System Sp. zo.o. sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jarzębinowa 84
Kod pocztowy: 11-034
Miejscowość: Stawiguda
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 440986.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 996438.81
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- "Wsparcie infrastruktury na potrzeby utworzenia i działalności Centrum Usług Społecznych w Gminie Giżycko - wyposażenie, meble"
- Zakup i dostawa mebli stanowiących wyposażenie pracowni szkolnych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" w Barlinku
- Wyposażenie 4 pracowni zajęciowych UwB w stoliki i krzesła z regulacją wysokości na potrzeby projektu "UwB uczelnią dla wszystkich"
- Sprzedaż i dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń reprezentacyjnych
- Modernizacja budynku w celu dostosowania pomieszczeń na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Centrum Usług Społecznych (CUS) oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób z niepełnosprawnością
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





