eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Dostawa oleju napędowego ON na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Morawicy Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-15

Ogłoszenie nr 510415501-N-2021 z dnia 2021-02-15 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Morawicy Spółka z o.o.:

Dostawa oleju napędowego ON na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Morawicy Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 776584-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Morawicy Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 26057816300000, ul. Kielecka 9, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 41 31 14 795
faks: 41 31 14 795
e-mail: biuro@zgkmorawica.pl
www: www.zgkmorawica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego ON na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Morawicy Sp. z o.o.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem Zamówienia jest: dostawa oleju napędowego ON do zbiornika zlokalizowanego na terenie gminnej oczyszczalni ścieków w Brzezinach ul. Komunalna 1, 26-02 Morawica , w ilości szacunkowej 95 000 litrów, dla pojazdów, urządzeń i maszyn będących w dyspozycji Zamawiającego – według opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2022 r. włącznie. • Umowa na czas: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2022.
• Dostawa oleju napędowego do naziemnego zbiornika znajdującego się na terenie gminnej oczyszczalni ścieków w Brzezinach , ul. Komunalna 1, 26-026 Morawica .
• Wykonawca gwarantuje, że sprzedawane paliwo będzie spełniało wymogi jakościowe określone w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680) , oraz wymogi określone w normach PN-EN 590.
• Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania dla Zamawiającego przez cały okres umowy niezmienionego upustu od ceny paliwa wraz z uwidocznieniem go na fakturze. Cena paliwa za 1.000 l – aktualna na dzień składania przez Zamawiającego zamówienia (hurtowa cena producenta paliwa, obniżona o stały upust).
• Zamawiający szacuje, iż ilość dostaw w trakcie realizacji umowy wyniesie średnio 2 razy w miesiącu.
• Wykonawca przed dokonaniem zrzutu paliwa u Zamawiającego zobowiązany jest do przedstawienia świadectwa jakości paliwa.
• Dostawa oleju napędowego nie może odbyć się później niż 48 godzin od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego .
• Odbiór dostarczonego przez Wykonawcę do zbiornika oleju napędowego zostanie każdorazowo potwierdzony dokumentem WZ podpisanym przez uprawnione osoby i potwierdzony wydrukiem z drukarki określającym ilość przekazanego paliwa.
• Cysterna w której będzie dostarczone paliwo ma być wyposażona w układ dystrybucyjny z pompą załadowczą oraz legalizowanym przepływomierzem.
• Wykonawca realizujący dostawy zobowiązany jest dostarczyć paliwo w ilości zgodnej z otrzymanym zamówieniem.
• Rozliczanie dostawy paliwa odbywać się będzie na podstawie faktury.
• Dostawca przedstawi dokument potwierdzający ilość paliwa w temperaturze referencyjnej 15°C zgodny z fakturą zawierający przeliczenie na ilość paliwa w temperaturze rzeczywistej.
• Kontrola ilości dostarczonego paliwa odbywać się będzie na podstawie zainstalowanego na cysternie Wykonawcy licznika wyposażonego w drukarkę drukującą dokument, który określi dostarczoną ilość paliwa w temperaturze rzeczywistej.
• Przyjmowanie i sprzedaż paliwa w temperaturze referencyjnej 15° C.
• Termin płatności : 21 dni.
• Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji w bazie SENT, każda dostawa paliwa odbywać się będzie w ramach obrotu objętego systemem.

Sposób realizacji dostawy:
• Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sukcesywnych dostaw oleju napędowego po każdorazowym złożeniu przez osobę uprawnioną po stronie Zamawiającego zamówienia
przesłanego na adres e-mail lub złożonego telefonicznie (adres e-mail i numer telefonu Wykonawca wskaże w ofercie) w terminie max. do 48 godzin od złożenia zamówienia.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający decyduje o ilości dostarczanego oleju napędowego do zbiornika przez okres obowiązywania zawartej umowy.
• Zamówienie złożone po godz. 15:00 traktuje się jako zamówienie złożone dnia następnego.
• Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:30-15:00, z wyłączeniem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
• Zamówienia złożone w czwartek realizowane będzie najpóźniej w najbliższy poniedziałek do godz. 12:00.
• Zamówienia złożone w piątek realizowane będzie najpóźniej w najbliższy poniedziałek do godz. 15:00.
• Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane: pojazdem specjalnym, przeznaczonym do przewozu paliw płynnych (oleju napędowego) posiadającym Świadectwo Dopuszczenia Pojazdów Do Przewozu Niektórych Towarów Niebezpiecznych.
Świadectwo ma stwierdzać, że pojazd odpowiada wymaganiom określonym w Umowie europejskiej dotyczącej międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR), przez kierowcę posiadającego prawo jazdy o kategorii odpowiedniej dla danego rodzaju pojazdu, Zaświadczenie o ukończeniu kursu z zakresu przewozu towarów niebezpiecznych tj. oleju napędowego oraz Zaświadczenie Kwalifikacyjne uprawniające do obsługi urządzeń do napełniania i opróżniania zbiorników transportowych (cystern drogowych) do towarów niebezpiecznych klas: 3 według ADR.
• Cysterna powinna być zaplombowana.
• Wykonawca dostarczy zamawiany ON własnym transportem wyposażonym w urządzenie legalizowane przez GUM, na swoje ryzyko i swój koszt.
• Zamawiający zastrzega obowiązek wykonania przez Wykonawcę prac dotyczących dostawy (zatankowanie zbiornika Zamawiającego przez pracownika Wykonawcy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 09.13.41.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 341050.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: REGESTA S.A,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowowiejska 52A
Kod pocztowy: 28-400
Miejscowość: Pińczów
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 392031.75

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 392031.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 396472.05
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.