eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoBudowa dróg w Mikorzynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-12

Ogłoszenie nr 510415384-N-2021 z dnia 2021-02-12 r.
Gmina Kępno:

Budowa dróg w Mikorzynie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 583415-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kępno, krajowy numer identyfikacyjny 250854731, Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 62 59 09 400
faks: 62 59 09 402
e-mail: iwona.hendrys@um.kepno.pl
www: www.kepno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa dróg w Mikorzynie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WR.271.18.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem
zadania jest realizacja zadania p.n. „Budowa dróg w Mikorzynie”, w zakresie określonym w
dokumentacji projektowej, w tym m.in.: 1) prace rozbiórkowe i wykonanie robót ziemnych, 2) regulacje
studni urządzeń podziemnych, 3) przebudowy i nawierzchnie w tym: 1. Podbudowa z kruszywa
stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa. Mieszanka z węzła betoniarskiego - grubość warstwy po
zagęszczeniu 15cm w ilości około 3257 m2, 2. Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego
granitowego lub bazaltowego frakcji 0/63 o grubości po zagęszczeniu 15 cm w ilości około 3012 m2, 3.
Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego bazaltowego lub granitowego frakcji 0/31,5 - warstwa
układana rozcieraczem o grubości po zagęszczeniu 8cm w ilości około 3012 m2, 4. Nawierzchnia z
betonu asfaltowego AC11S 50/70 - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5cm. W
pozycji ująć koszt zalania krawędzi i łączeń asfaltem na gorąco w ilości około 2793 m2, 5. Nawierzchnie
zjazdów i dojść do furtek z kruszywa łamanego granitowego frakcji 0/31,5 o gr. po uwałowaniu 15 cm w
ilości około 245 m2, 4) zabezpieczenie infrastruktury zlokalizowanej w pasie drogowym, 5) oznakowanie dróg oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres
zadania został określony w umowie, dokumentacji technicznej, przedmiarach robót a także specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do nin. SIWZ. Zamówieniem objęte są
również: - wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac oraz
jego realizacji, - wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia,
nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte przetargowym przedmiarze robót, - pełna obsługa
geodezyjna budowy: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic, - inwentaryzacja powykonawcza (1
egzemplarz), - wszelkie naprawy urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania
robót, - przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i
przekazaniem go do eksploatacji, itp. - zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego
oraz ubezpieczenie budowy, - inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki
zamówienia. Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć
na cenę zamówienia. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe
sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Zalecane jest wcześniejsze zapoznanie przez
Wykonawcę się z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego
zamówienia oraz elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie realizacji robót i jego
sąsiedztwie, obiektami funkcjonującymi na terenie prowadzanej inwestycji. Wykonawca nie będzie mógł
żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieuwzględnienia okoliczności w/w, a okoliczności te nie
będą mogły stanowić także wystarczającego powodu dla Wykonawcy, aby nie mógł rozpocząć robót w
wyznaczonym terminie. 1.2. Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót i realizacji zadania: 1)
Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność wykonania z
dokumentacją dostarczoną przez Zamawiającego. 2) Prace należy prowadzić zgodnie z wytycznymi
zawartymi w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi
przepisami i normami, zasadami sztuki budowlanej oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru
robót. 3) Wykonawca winien bezwzględnie zapoznać się ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i
Odbioru Robót, gdyż część czynności stanowiących przedmiot zamówienia została opisana jedynie w
tejże Specyfikacji. 4) Zamówieniem objęte są również wszelkie czynności związane z prawidłową
realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SIWZ, oraz inne czynności
wynikające ze specyfiki zamówienia. 5) Jeżeli w dokumentacji technicznej występują nazwy konkretnych
produktów, wyrobów, materiałów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca
winien uznać, iż podane produkty są przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania
produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie
gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. 6) Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań
równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane
roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych
norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane
normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również
stosowane inne „równoważne” odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania
niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez
Projektanta, Inspektora Nadzoru i Inwestora. Przedmiot zamówienia według kodu CPV: Roboty
budowlane 45000000-7 Roboty w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich
części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45200000-9 Roboty drogowe 45233140-2
Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych,
autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45230000-8 Roboty w zakresie przygotowania
terenu pod budowę i roboty ziemne 45111200-0 Roboty w zakresie budowy dróg 45233142-6
Wykonawca zobowiązany jest w czasie realizacji zamówienia wykonywać prace w sposób zapewniający
dojazd do posesji zlokalizowanych na terenie objętym inwestycją. 1.3 Szczegółowy zakres robót
budowlanych opisany jest w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym STWiOR oraz
przedmiarach robót. 1.4 Wymagane cechy materiału, produktu lub usługi zostały szczegółowo opisane w
dokumentacji projektowej. 1.5 Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień
publicznych. Na podstawie art. 29 ust. 3a. zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę,
podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie
czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują
czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg
nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną,
dostawców materiałów budowlanych. Dla udokumentowania tego faktu w terminie jednego tygodnia od
podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji
zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać.
Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić
wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W
związku z powyższym wykonawca musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby
przedstawić Zamawiającemu i inspektorowi nadzoru dokumenty potwierdzające zatrudnianie tych osób
na umowę o pracę, np. kopie umów o pracę lub wyciągi z tych umów zawierające co najmniej imię i
nazwisko danej osoby, okres zatrudnienia, nazwę pracodawcy lub kopie zgłoszenia tych osób do ZUS.
Pracodawcą tych osób musi być wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum, zgłoszonym zgodnie z
przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Bez
przedstawienia powyższego dokumentu osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę nie będą wpuszczane na plac budowy, a więc nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Jeżeli na
budowie będzie przebywać osoba nie zatrudniona na umowę o pracę co zostanie ustalone przez
inspektora nadzoru, zamawiającego lub jego przedstawicieli (personel) osoba taka będzie musiała opuścić
plac budowy a wykonawca zapłaci zamawiającemu tytułem kary umowne w wysokości iloczynu kwoty
połowy minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia
przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę
w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) i liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie
dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników
świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony
pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana
przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli. 1.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
wariantowych. 1.7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.8 Zamawiający nie
przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej 1.9 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów
udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne z zastrzeżeniem art. 93 ust.4 Pzp. 1.10
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 1.11 Zamawiający nie przewiduje udzielenia
zamówień podobnych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 454823.39 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Kępińskie Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe
Email wykonawcy: budowy@kpdm.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 8
Kod pocztowy: 63-600
Miejscowość: Kępno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 540053.76

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 540053.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 644480.74
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.