eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczRemont stacji uzdatniania wody

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-12

Ogłoszenie nr 510415380-N-2021 z dnia 2021-02-12 r.
Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu:

Remont stacji uzdatniania wody

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 605479-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540222673-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu, krajowy numer identyfikacyjny 14273335600000, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 99, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 67 258 44 61
faks: 67 258 44 61 wew. 448
e-mail: przetargi.walcz@cos.pl
www: www.walcz.cos.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - instytucja gospodarki budżetowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont stacji uzdatniania wody

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie stacji uzdatniania wody, obejmujące:
1) wyposażenie studni głębinowej nr 2 i nr 3;
2) montaż zbiornika retencyjnego wewnątrz budynku;
3) demontaż istniejących urządzeń oraz rurociągów i armatury;
4) montaż w budynku stacji urządzeń technologicznych:
a) filtrów odżelaziania oraz odmanganiania,
b) centralnego aeratora powietrza,
c) pompowni IIO,
d) przewodów technologicznych z rur ze stali kwasoodpornej wraz z armaturą,
e) sprężarek oraz dmuchawy powietrza,
f) instalacji elektrycznej oraz szafy sterowniczej,
5) rozbiórkę istniejących bram i stolarki okiennej;
6) rozbiórkę istniejącego sufitu podwieszanego z płyt OSB,
7) rozbiórkę istniejącego daszku na ścianie elewacyjnej zachodniej,
8) zamurowanie istniejących otworów okiennych i drzwiowych;
9) zamurowanie otworach wykonać tynki cem-wapienne kat. III;
10) wymianę bramy wejściowej do budynku od strony południowej otworu drzwiowego;
11) skucie posadzki betonowej celem wykonania nowej infrastruktury wod-kan wewnątrz budynku;
12) wykonanie nowego kanału technologicznego;
13) wykonanie posadzki przemysłowej;
14) wykonanie glazury do wysokości 2,0 m od poziomu posadzki hali;
15) malowanie ścian powyżej glazury w hali filtrów farbami emulsyjnymi odpornymi na zwiększoną ilość wilgoci;
16) wykonanie fundamentu pod zbiornik retencyjny;
17) wykonanie nowego orynnowania z rurami spustowymi z blachy powlekanej;
18) wyczyszczenie istniejącej elewacji oraz wykonaniu nowej struktury malarskiej z farb silikonowych.

2. W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia zamawiający zapewni wykonawcy dostęp do kanalizacji sanitarnej oraz wody i energii elektrycznej, z tym, że koszty zużycia tych mediów ponosi wykonawca, na podstawie wskazań podliczników zamontowanych przez zamawiającego. Wykonawca zapewni sobie odbiór odpadów.

3. Przedmiot zamówienia należy wykonywać w taki sposób aby umożliwić ciągłe zapewnienie dostawy wody uzdatnionej na potrzeby zamawiającego.

4. Przedmiot zamówienia objęty dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a w szczególności roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty brukarskie, roboty murarskie, roboty tynkarskie, montaż ślusarki wewnętrznej i zewnętrznej, roboty wykończeniowe, roboty elewacyjne, układanie kabli elektrycznych i teletechnicznych, montaż instalacji sanitarnych wraz z urządzeniami, montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z urządzeniami, z wyłączeniem czynności kierowania robotami budowlanymi oraz czynności geodezyjnych, będzie wykonywany wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w zdaniu pierwszym, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w zdaniu pierwszym oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zamawiający określił we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został określony za pomocą dokumentacji projektowej (przedmiot zamówienia wykonany ma być zarówno zgodnie z projektem budowlanym jak i projektem wykonawczym, który zawiera pełen zakres przedmiotu zamówienia i sposób jego wykonania), z wyłączeniem przedmiaru robót oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1127598.98 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Piotr Kąkol F.H.U. „SUW SERWIS” Piotr Kąkol
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Brudzewo 15
Kod pocztowy: 84-100
Miejscowość: Puck
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1078710.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1078710.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2000228.08
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.