eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wińsko"Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych powstałych na obiektach i przystankach autobusowych znajdujących się na terenie Gminy Wińsko"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-12

Ogłoszenie nr 510415296-N-2021 z dnia 2021-02-12 r.
Gmina Wińsko:

"Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych powstałych na obiektach i przystankach autobusowych znajdujących się na terenie Gminy Wińsko"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 550281816-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wińsko, krajowy numer identyfikacyjny 93193496300000, Plac Wolności 2, 56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 71 380 42 00
faks: 713 898 366
e-mail: sekretariat@winsko.pl
www: www.bip.winsko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych powstałych na obiektach i przystankach autobusowych znajdujących się na terenie Gminy Wińsko"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IZR.271.48.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ 2 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na
obiektach i przystankach autobusowych należących do Gminy Wińsko.
7
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, transportu
i zagospodarowania zmieszanych odpadów komunalnych gromadzonych:
w świetlicach wiejskich oraz jednostkach OSP na terenie gminy Wińsko (załącznik nr 15
do SIWZ), na przystankach autobusowych i w koszach ulicznych (załącznik nr 16 do
SIWZ), przy budynku Urzędu Gminy Wińsko (adres: Plac Wolności 2, Wińsko) oraz na
placu targowym (ul. Ciemna) w Wińsku. Wykonawca ponosi całkowite koszty związane z
transportem, odbiorem i zagospodarowaniem odpadów oraz wszelkie pozostałe koszty
związane z realizacją zamówienia. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia
wyposaży również świetlice w pojemniki na odpady wg. ilości i pojemności wskazanych w
załączniku nr 17 do SIWZ. Ponadto w kosztach należy również uwzględnić opłatę za
umieszczenie odpadów na składowisku, tzw. opłatę marszałkowską dla masy odpadów,
których unieszkodliwienie przez składowanie będzie konieczne podczas zagospodarowania
odpadów odebranych przez Wykonawcę;
2) Szacowana ilość w Mg odebranych odpadów komunalnych w okresie od 1.01.2020 do
31.12.2021 roku: 20,00 Mg.
3) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z
przystanków autobusowych i koszy ulicznych wskazanych w załączniku nr 16 do SIWZ
raz na dwa tygodnie;
4) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z miejsc
wskazanych w załączniku nr 15 do SIWZ dwa razy na miesiąc;
5) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z
budynku Urzędu Gminy Wińsko oraz z placu targowego raz na dwa tygodnie;
6) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów w okresie od 01.01.2020 r. do
31.12.2021 r. do wyczerpania kwoty limitu w wysokości wynikającej z oferty
wykonawcy,
b) wskazywania pisemnie na min. 10 dni przed każdym miesiącem kalendarzowym, w
którym wykonywana będzie usługa: marki i numeru rejestracyjnego pojazdu
wyznaczonego do odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy Wińsko. W
przypadku zmiany pojazdu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy jest on
zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego o takim fakcie przed rozpoczęciem
usługi (wyjazdem pojazdu z bazy Wykonawcy), wskazując pisemnie na adres
i.buczak@winsko.pl a następnie telefonicznie (na nr tel. 71 3804233 ) przyczynę
zmiany pojazdu wraz ze wskazaniem nowego,
c) umożliwienia Zamawiającemu dokonywania kontroli w zakresie realizacji przedmiotu
zamówienia na podstawie upoważnienia zgodnego ze wzorem przedłożonym przez
Zamawiającego,
d) przestrzegania zasady odbierania i przewożenia odpadów komunalnych pojazdem
wskazanym przez Wykonawcę zgodnie z lit. b wyłącznie z obiektów i miejsc
wskazanych w pkt 1 zlokalizowanych na terenie gminy Wińsko i jednocześnie
przestrzegania zakazu przewożenia tych odpadów tym samym pojazdem z odpadami
odbieranymi od innych podmiotów nie objętych niniejszym zamówieniem,
e) osiągnięcia wymaganych poziomów odzysku odpadów komunalnych zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa,
f) przestrzegania zasad wynikających z prawa ochrony środowiska, ustawy o odpadach,
ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz aktów wykonawczych do
tych ustaw;
g) prowadzenia usługi odbioru odpadów w taki sposób, by nie dochodziło do
wysypywania odpadów podczas przemieszczania pojemników do samochodu
i załadunku odpadów. Wykonawca uprzątnie odpady, które zostały wysypane.
8
Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej
należy traktować jako przykładowe, określające jedynie minimalne oczekiwane parametry
jakościowe oraz wymagany standard i rozwiązania techniczno – technologiczne mogą być
zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności,
zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy.
7) Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę wyłącznie pojazdami wyposażonymi w
elektroniczny system monitoringu bazujący na GPS, rejestrujący przebieg tras - punkty nie
rzadziej niż co 30 sekund. Wymóg ten dotyczy wszystkich pojazdów, którymi Wykonawca
będzie realizował umowę. Dodatkowo:
a) Wszystkie zarejestrowane zdarzenia (załadunek, wyładunek, punkty postoju i inne)
muszą być rozszerzone o dokładną datę i czas (zgodny z uniwersalnym czasem
koordynowanym UTC(PL)) oraz współrzędne geograficzne zdarzeń wyznaczone na
podstawie systemu GPS,
b) Zamawiający wymaga zastosowania jednorodnego systemu monitoringu w całej flocie
samochodowej obsługującej teren Gminy Wińsko,
c) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wszystkie pojazdy, którymi będzie świadczył
usługi odbioru zmieszanych odpadów komunalnych w czujniki załadunku i wyładunku
odpadów, a to:
- czujnik pozwalający określić lokalizację pojazdu podczas uruchamiania zasypu,
- czujnik pozwalający określić lokalizację pojazdu podczas otwierania odwłoka w
czasie opróżniania pojazdu z odpadów.
d) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu (w siedzibie
Zamawiającego) bezpłatny dostęp online do portalu internetowego umożliwiającego
ciągły monitoring pracy pojazdów Wykonawcy w danym sektorze, równocześnie na 1
(jednym) stanowisku komputerowym przez cały okres realizacji usługi,
e) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu program wizualizacyjny
zawierający cyfrową mapę Polski (w tym szczegółową, aktualną mapę Gminy Wińsko
wraz z numeracją budynków), aktualizowaną co najmniej 1 raz w roku;
f) W ramach dostępu do portalu internetowego Wykonawca zagwarantuje
Zamawiającemu dostęp do następujących funkcjonalności:
•jednoczesne identyfikowanie pojazdów Wykonawcy, którymi świadczy usługę (nr
rejestracyjny lub nr boczny lub inny);
•bieżąca lokalizacja pojazdu z wykorzystaniem technologii GPS wraz ze stanem
wszystkich czujników;
•wszystkie zarejestrowane zdarzenia (załadunek, wyładunek i inne) muszą być
rozszerzone o dokładną datę, czas oraz współrzędne geograficzne;
•kontrola wyjazdu i wjazdu pojazdu w zdefiniowany obszar (od bazy Wykonawcy,
przez obszar świadczenia usług, do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów
komunalnych);
•wizualizacja w formie tabelarycznej i graficznej na mapie wszystkich zdarzeń
zarejestrowanych przez czujniki m.in. otwarcia odwłoka, pracy urządzenia
wrzutowego, itp.;
•wizualizacja bieżąca i archiwalna wszystkich danych na mapie cyfrowej;
•możliwość tworzenia raportów, m.in. tras przejazdów, miejsca i czasu pracy
urządzeń, w tym szczegółowe zestawienie miejsc załadunku i wyładunku z
identyfikacją pojazdu, lokalizacją, datą i czasem;
•generowanie i drukowanie raportów obejmujących dane, o których mowa powyżej
za dowolny okres czasu;
•zapewnienie dostępu do danych archiwalnych z ostatnich 12 miesięcy przez
przeglądarkę.
g) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
•zapewnił ciągłość pracy systemu monitoringu;
9
•archiwizował na swoim serwerze wszystkie zarejestrowane przez urządzenie
pokładowe dane, przez okres nie krótszy niż 24 miesiące i udostępnił je
Zamawiającemu w formie elektronicznej na adres e-mail: i.buczak@winsko.pl, na
każde żądanie w ciągu 3 dni roboczych. Archiwalne dane muszą posiadać
możliwość odtworzenia (za pomocą aplikacji) map oraz analizę „historii”.
h)Wykonawca zapewni przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w
zakresie obsługi ww. portalu internetowego co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem
usługi;
i) Odpowiedzialność za wybór usługodawcy GPS oraz prawidłowe funkcjonowanie
systemu GPS ponosi Wykonawca.
8) Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni pojazdy, o standardzie nie gorszym niż
wskazanym w ofercie tj. pojazdy spełniające normę emisji spalin min. EURO 5 oraz
spełniające wymogi opisane szczegółowo w ust. 6.
9) W przypadku wskazania w ofercie pojazdów spełniających normę emisji spalin Euro 6
Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług przy ich pomocy. W przypadku
awarii przedmiotowych pojazdów oraz ewentualnych innych zdarzeń, których zaistnienie
może spowodować niezrealizowanie w części lub w całości odbiorów odpadów
wynikających z harmonogramu, Wykonawca zapewnia pojazdy zastępcze gwarantujące
realizację usługi zgodnie z harmonogramem.
10) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, w terminie do 14 dni
od daty podpisania umowy wykaz wszystkich pojazdów do odbioru i transportu odpadów
komunalnych, zawierający ich numery rejestracyjne oraz na bieżąco go aktualizować. Do
wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie
przez pojazdy normy emisji spalin Euro5 i/lub Euro 6.
11) Zamawiający dopuszcza świadczenia usług jedynie pojazdami, o których mowa powyżej.
12) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę obowiązku, o
którym mowa w niniejszym paragrafie.
13) Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiednią wiedzę oraz uprawnienia, potencjał
techniczny i osobowy oraz bazę magazynowo - transportową, niezbędne do należytego,
terminowego i zgodnego z przepisami prawa wykonania przedmiotu umowy, z
zachowaniem profesjonalnego charakteru świadczonych przez Wykonawcę usług.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 32780.49 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: chemeko system sp.z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. jerzmanowa 6a
Kod pocztowy: 54-519
Miejscowość: wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 45360.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 45360.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 45360.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamowienia z wolnej reki na podstawie 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie prawne
Zamówienie udzielone zostanie na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dn. 29.01.2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843 ze zm.)
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający, Gmina Wińsko, zamieścił ogłoszenie o zamówieniu nr Dz.U./S S2019 13/11/2019 537705-2019-PL wszczynając w ten sposób postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego polegającego na wykonaniu usługi mającej na celu „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz powstałych na obiektach i przystankach autobusowych znajdujących się na terenie Gminy Wińsko. Zamawiający wyznaczył dzień składania ofert na 16.12.2019 r. zachowując w ten sposób 35 dniowy minimalny termin przeznaczony na przygotowanie i złożenie oferty przez Wykonawców zainteresowanych realizacją zamówienia. Do wyznaczonego dnia składania ofert nie wpłynęła żadna oferta na część nr 2 postępowania. W związku z powyższym Zamawiający w dniu 20.12.2019 roku unieważnił postępowanie na podstawie art. 92 ust. 1 p. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 roku poz. 1843 ze zm.).
Wartość unieważnionej części zamówienia z powodu braku oferty na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego (powyżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 Pzp) - wyniosła 32.780,49 zł netto co stanowi równowartość 7 602,68 euro (kurs zgodny z rozp. Prezesa RM- 4.3117) (dla części nr 2 postępowania), a więc postępowanie zostanie przeprowadzone poniżej kwot, o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 pzp.
Z uwagi na brak ofert złożonych w postępowaniu nr IZR.271.40.2019 Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki na podst. art. 67 ust. 1 p. 4 ustawy z dn. 29.01.2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843 ze zm.)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.