eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji budynku biurowego i zaplecza KWP w Olsztynie przy ul. Partyzantów 6/8 (zaprojektuj i wybuduj)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-12

Ogłoszenie nr 510415285-N-2021 z dnia 2021-02-12 r.
Komenda Wojewódzka Policji:

Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji budynku biurowego i zaplecza KWP w Olsztynie przy ul. Partyzantów 6/8 (zaprojektuj i wybuduj)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 768903-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540395490-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny 51006478400000, ul. Partyzantów 42529, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 089 5225200, 5225760
faks: 895 225 205
e-mail: zamowienia@ol.policja.gov.pl
www: http://www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji budynku biurowego i zaplecza KWP w Olsztynie przy ul. Partyzantów 6/8 (zaprojektuj i wybuduj)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Z-t-P/43/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji budynku biurowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Partyzantów 6/8 wraz z zapleczem, a następnie wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych. 2. Teren przedmiotowej inwestycji został ujęty w gminnej ewidencji zabytków prowadzonej na podstawie art. 22 ust. 4 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 282 ze zm.) przez Prezydenta Miasta Olsztyna jako teren dawnego cmentarza ewangelickiego o pow. 0,65 ha. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) opracowanie dokumentacji projektowej dla modernizacji budynku biurowego polegającej na renowacji elewacji, wymianie parapetów zewnętrznych, remoncie pokrycia dachowego, wymianie obróbek blacharskich, izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych, izolacji przeciwwilgociowej posadzki w piwnicy w obrębie komunikacji ogólnej; 2) opracowanie dokumentacji projektowej dla modernizacji zaplecza budynku biurowego polegającej na utwardzeniu nawierzchni parkingu, ustawieniu systemu kontroli dostępu przy wjazdach na zaplecze, wymianie ogrodzenia wokół terenu wraz z murkami oporowymi; 3) wykonania wszelkich niezbędnych projektów, opracowań, analiz, raportów i dokumentacji jakie będą konieczne dla realizacji zamierzenia inwestycyjnego i uzyskania stosownych pozwoleń na wykonanie robót budowlanych; 4) w razie konieczności wykonanie badań geotechnicznych oraz przygotowanie opracowań geotechnicznych w niezbędnym zakresie umożliwiającym prawidłową realizację zamierzenia; 5) pozyskanie map do celów projektowych; 6) wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego mającego wpływ na zaprojektowanie i realizację robót budowlanych; 7) uzyskania wszelkich zezwoleń, uzgodnień i dopuszczeń niezbędnych dla realizacji Inwestycji, wszelkie opłaty z tym związane ponosi Wykonawca; 8) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej; 9) zapewnienie nadzoru autorskiego nad zaprojektowanym i realizowanym zadaniem zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; 10) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej i innych zagrożeń w przypadku, gdy opracowanie takie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 29 - 31 ustawy Pzp wskazano w Programie Funk-cjonalno – Użytkowym (PF-U) stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Zamawiającym w prowadzonym postępowaniu wybierze najkorzystniejszą ofertę przy wykorzystaniu „procedury odwróconej” (zgodnie z art. 24 aa ustawy). W pierwszej kolejności dokonana zostanie ocena ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 ustawy) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, po czym dopiero wyłącznie w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej) zbada, czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli środki, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane w niezbędnym terminie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2226039.98 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane WITKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kołobrzeska 50H
Kod pocztowy: 10-434
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2404650

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3486858
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2404650
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonanie dokumentacji projektowej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.