eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻarkiUsługi związane z pracami porządkowymi i transportem materiałów na terenie Gminy Żarki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-11

Ogłoszenie nr 510414861-N-2021 z dnia 2021-02-11 r.
Gmina Żarki:

Usługi związane z pracami porządkowymi i transportem materiałów na terenie Gminy Żarki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 770318-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Żarki, krajowy numer identyfikacyjny 15139853400000, ul. Kościuszki, 42-310 Żarki, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 343 148 036
faks: 343 148 036
e-mail: poczta@umigzarki.pl
www: www.umigzarki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi związane z pracami porządkowymi i transportem materiałów na terenie Gminy Żarki

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmował będzie: 1). Transport materiałów na terenie miasta i gminy- w odległości do 10 km od Żarek , o maksymalnym tonażu do 3 ton. Transport będzie obejmował materiały tj. budowlane, drogowe, sprzęt do obsługi imprez okolicznościowych i artystyczno-kulturalnych ( np. ławki, stoły), pozostałości po uprzątnięciu zieleni. (również w soboty, niedziele i święta, w czasie nie dłuższym niż 36 godzin od momentu przekazania zlecenia). Maksymalna ilość roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy- 660. 2). Opróżnianie koszy ulicznych oraz transport odpadów z prac porządkowych wykonywanych na terenie miasta i gminy oraz targowiska miejskiego. Kosze uliczne w ilości 110 szt. zlokalizowane na terenie miasta i gminy. Częstotliwość opróżniania: a. na terenie gminy:  w okresie od 1 maja 2021r. do 30 września 2021r. oraz od 1 maja 2022r. do 30 września 2022r. oraz od 1 maja 2023r. do 30 września 2023r. - 2 razy w tygodniu tj. łącznie 133 razy,  w okresie od 1 stycznia 2021r. do 30 kwietnia 2021r., od 1 października 2021r. do 30 kwietnia 2022r. oraz od 1 października 2022r. do 30 kwietnia 2023r. oraz od 1 października 2023r. do 31 grudnia 2023r. - 1 raz w tygodniu tj. łącznie 92 razy, b. centrum miasta:  w okresie od 1 maja 2021r. do 30 września 2021r. oraz od 1 maja 2022r. do 30 września 2022r. oraz od 1 maja 2023r. do 30 września 2023r. - 5 razy w tygodniu, w tym w sobotę i niedzielę tj. łącznie 328 razy,  w okresie od 1 stycznia 2021r. do 30 kwietnia 2021r., od 1 października 2021r. do 30 kwietnia 2022r. oraz od 1 października 2022r. do 30 kwietnia 2023r. oraz od 1 października 2023r. do 31 grudnia 2023r.- 3 razy w tygodniu tj. łącznie 275 razy. Po każdym opróżnieniu kosza należy zebrać odpady znajdujące się wokół niego w promieniu 1m. Transport odpadów z prac porządkowych w czasie nie dłuższym niż 36 godz. od momentu przekazania zlecenia. Maksymalna ilość roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy- 8275godzin 3). Dezynfekcja placu targowego – 306 razy w okresie zamówienia, po każdym targu w środę i sobotę. Powierzchnia dezynfekowana 2500m2. Bieżąca i gruntowa (raz na 5 dezynfekcji) - sodą kaustyczną. Materiał po stronie Wykonawcy. 4). Mechaniczne zamiatanie dróg i targowiska. Drogi (ulice na terenie Żarek oraz ścieżki rowerowe na terenie całej Gminy) – 2 razy w roku na maksymalnej długości 20 km. Targowisko- powierzchnia zamiatana mechanicznie - ok. 8 km maksymalnie 27 razy w ciągu trwania umowy. Maksymalna ilość km do zamiatania w okresie trwania umowy– 336 km. 2. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Zamawiający wymaga aby wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie (wynikające z przedmiarów robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy zatem osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracownicy fizyczni. 3. Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający nie jest zobowiązany do uwzględnienia w opisie przedmiotu zamówienia dodatkowych zapisów, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy w powiązaniu z art. 30 ust 8 ustawy (adekwatnie do przedmiotu zamówienia).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.51.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 598116 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe Wiesław Podlejski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Astrów 12
Kod pocztowy: 42-310
Miejscowość: Żarki
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 632287.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 632287.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 632287.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.