To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-10
: Remont pomieszczeń Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Sicienku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 776559-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 052 55 41 223, 0-52 58 70 755
faks: 525 870 407
e-mail: zamowienia.publiczne@sicienko.pl
www: www.bip.sicienko.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
: Remont pomieszczeń Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Sicienku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 271.151.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania remontowego pn. „Remont pomieszczeń Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Sicienku”. 2. Zadanie obejmuje : 1)Remont pomieszczenia sali gimnastycznej: a) powiększenie otworu światła scenicznego i wzmocnienie ściany konstrukcją żelbetową i stalową, b) gipsowanie, gruntowanie malowanie ścian, (należy przewidzieć lakierowanie ścian zwiększającą odporność farby do wysokości 2m), c) czyszczenie oraz malowanie sufitu metodą natryskową, d) wymiana drzwi wewnętrznych, e) modernizacja elementów instalacji centralnego ogrzewania (zabudowa pionów i poziomów instalacji C.O), f) usprawnienie wentylacji na sali gimnastycznej poprzez montaż wentylatorów dachowych i nawiewek ściennych, g) przebudowa instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem nowej rozdzielni na sali gimnastycznej oraz doprowadzeniem zasilania tej tablicy z rozdzielni głównej, h) budowa instalacji niskoprądowej zgodnie z wytycznymi w dokumentacji projektowej, i) wymiana wykończenia podłogi na estradzie – panele podłogowe, j) wykonanie konstrukcji wsporczej pod belkę trawersową, k) dostosowanie konstrukcji wsporczej pod kosz do koszykówki z uwagi na możliwą kolizję z konstrukcją belki trawersowej, 2)Remont sanitariatów i szatni: a) wymiana opraw oświetleniowych wraz z łącznikami, b) gipsowanie, gruntowanie, malowanie ścian i sufitu, (w pomieszczeniu szatni należy przewidzieć lakierowanie ścian zwiększającą odporność farby do wysokości 2m.) c) wykonanie wykończenia ścian płytkami do wysokości 2,0m w sanitariatach, d) ułożenie płytek podłogowych, e) modernizacja elementów instalacji centralnego ogrzewania (zabudowa pionów i poziomów instalacji C.O), wraz z montażem i podłączeniem grzejników do istniejącej instalacja C.O, f) wymiana urządzeń sanitarnych wraz z niezbędną przebudową podłączeń do istniejących instalacji wod -kan, g) wymiana drzwi wewnętrznych wraz z powiększeniem otworów do wymaganych przepisami prawa i warunków technicznych, 3)Remont wiatrołapu i komunikacji a) gipsowanie, gruntowanie malowanie ścian i sufitów, (należy przewidzieć lakierowanie ścian zwiększającą odporność farby do wysokości 2m.) b) wymiana drzwi wewnętrznych wraz z powiększeniem otworów do wymaganych przepisami prawa i warunków technicznych, c) ułożenie płytek podłogowych, d) montaż parapetu wewnętrznego w wiatrołapie, e) naprawa balustrady schodowej wraz z przemalowaniem prowadzącej do pomieszczenia estrady, f) wymiana opraw oświetleniowych wraz z łącznikami, 2. Wszystkie powyższe elementy należy wykonać w ilościach i technologii zgodnych z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w elementach programu funkcjonalno-użytkowego, który stanowi załącznik 14 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub odstąpienia od realizacji umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich prac zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu umowy Zamawiającemu w terminie określonym w § 4. 6. Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej Zamawiający (tylko pomocniczo) jako załącznik 13 do SIWZ załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Pragniemy zwrócić uwagę, że dokument ten ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności, związane z realizacją Zamówienia, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób związanych z wykonaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych, natomiast nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 8. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy, o których mowa w ust. 7 będą na czas wykonywania przez nich robót, zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). 9. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności przy realizacji. W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.45.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Powyższe jest zgodne z art. 93 § 1 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
W postępowaniu wpłynęły 3 oferty. Oferent, który złożył ofertę najwyżej ocenioną wycofał się z postępowania, a cena następnej najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
- Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów" (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- Izolacja fundamentów i wymiana opaski betonowej w Budynku Naukowym w Kłudzienku
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.