To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-09
"Stałe, bieżące utrzymanie czystości w obiektach Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 765248-N-2020
Numer ogłoszenia: 540546524-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 58 300 15 26
faks: 58 300 15 29
e-mail: zp@pord.pl
www: www.pord.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Stałe, bieżące utrzymanie czystości w obiektach Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-9/PN/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
: 1. Przedmiotem zamówienia jest stałe, bieżące utrzymanie (w godzinach pracy PORD) czystości w obiektach PORD w Gdańsku: 1) Jednostka Gdańsk, ul. Równa 19/21, 2) Oddział Gdynia, ul. Opata Hackiego 10A, 3) Ośrodek Doskonalenia Techniki Jazdy Autodrom Pomorze w Pszczółkach, ul. Żuławska 5, 4) Oddział Chojnice, ul. Gdańska 110e, w sposób sprawny, dokładny z dołożeniem należytej staranności i terminowy, z zastosowaniem najnowszej technologii, techniki, sprzętu, materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój, w godzinach otwarcia uzgodnionych z Zamawiającym. Zamówienie jest podzielone na cztery części. CZĘŚĆ I - stałe, bieżące utrzymanie (w godzinach pracy PORD) czystości w Jednostce Gdańsk, ul. Równa 19/21, CZĘŚĆ II - stałe, bieżące utrzymanie (w godzinach pracy PORD) czystości w Oddziale Gdynia, ul. Opata Hackiego 10A, CZĘŚĆ III - stałe, bieżące utrzymanie (w godzinach pracy PORD) czystości w Ośrodku Doskonalenia Techniki Jazdy Autodrom Pomorze w Pszczółkach, ul. Żuławska 5, CZĘŚĆ IV - stałe, bieżące utrzymanie (w godzinach pracy PORD) czystości w Oddziale Chojnice, ul. Gdańska 110e, 3. WYMAGANIA WYNIKAJĄCE Z OBOWIĄZKU, KTÓRY JEST OPISANY w art. 29 ust. 3a PZP 2. Na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp - Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem usługi, czyli osoby wykonujące następujące czynności: • odkurzanie wykładzin dywanowych, • mycie posadzek, • mycie listew przypodłogowych, • przecieranie na wilgotno mebli i parapetów, • przecieranie na sucho monitorów, klawiatur, drukarek, • przecieranie na wilgotno podstaw foteli obrotowych, • opróżnianie koszy na śmieci, wymiana worków, • odkurzanie mebli tapicerowanych, • mycie i dezynfekcja koszy na śmieci, • mycie drzwi w strefie dotykowej, • mycie drzwi i ościeżnic, • mycie przeszkleń, • przecieranie na wilgotno posadzek, • przecieranie na wilgotno schodów (nie dotyczy ODTJ, Oddział Chojnice), • mycie drzwi w strefie dotykowej, • mycie barierek, poręczy, • przecieranie windy (Gdańsk, budynek B), • przecieranie na wilgotno parapetów, • przecieranie blatu kuchennego, • przecieranie na wilgotno frontów szafek, • dezynfekcja armatury, zlewu kuchennego, • uzupełnienie ręczników papierowych jednorazowego użytku, • przecieranie luster, • mycie naczyń (sekretariat), • utrzymanie w czystości sprzętu gospodarstwa domowego typu; lodówki, kuchenki mikrofalowe, czajniki, itp., • schody wejściowe (nie dotyczy ODTJ, Oddział Chojnice) i podjazdy do budynków, • maszynowe czyszczenie posadzek (parter budynek A), • rozmrażanie lodówek, • przecieranie szyby kominka (dotyczy ODTJ). b) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 punkcie a) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: • żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, • żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, • przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. c) W związku z powyższym Wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Zamawiającemu jeden ze wskazanych poniżej dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 punkcie a) czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, w zakresie realizacji zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. d) Jeżeli przy wykonywaniu usługi będzie przebywać osoba nie zatrudniona na umowę o pracę, co zostanie ustalone przez Zamawiającego lub jego przedstawicieli (personel), osoba taka będzie musiała opuścić miejsce wykonania usługi, a Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych) za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli (personel) Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę i osobę nie zatrudnioną na podstawie umowy o pracę. e) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 90.91.92.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: CZĘŚĆ I - stałe, bieżące utrzymanie (w godzinach pracy PORD) czystości w Jednostce Gdańsk, ul. Równa 19/21,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 94476.10 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Hombre Service Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chmielewskiego5B
Kod pocztowy: 81-721
Miejscowość: Sopot
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 68036.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 172334.69
Waluta:
NAZWA: CZĘŚĆ II - stałe, bieżące utrzymanie (w godzinach pracy PORD) czystości w Oddziale Gdynia, ul. Opata Hackiego 10A,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 45697.80 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Hombre Service Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chmielewskiego 5B
Kod pocztowy: 81-721
Miejscowość: Sopot
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 45954.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 91700.53
Waluta: PLN
NAZWA: CZĘŚĆ III - stałe, bieżące utrzymanie (w godzinach pracy PORD) czystości w Ośrodku Doskonalenia Techniki Jazdy Autodrom Pomorze w Pszczółkach, ul. Żuławska 5,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 25638.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Hombre Service Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chmielewskiego 5B
Kod pocztowy: 81-721
Miejscowość: Sopot
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 23957.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 76462.40
Waluta: PLN
NAZWA: CZĘŚĆ IV - stałe, bieżące utrzymanie (w godzinach pracy PORD) czystości w Oddziale Chojnice, ul. Gdańska 110e,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18049.08 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Eko Komes Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tczewska 44
Kod pocztowy: 83-032
Miejscowość: Kolnik
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22200.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29254.47
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa aparatu do badań wideo LTM EEG, monitora do nieinwazyjnego pomiaru rzutu serca
- "Aktywnie Społecznie bezpiecznie" oraz "Wybieram Zielone" w ramach Budżetu Obywatelskiego 2025 - realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj.
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na zadania
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E (GZ-50) do punktów poboru pozostających w użytkowaniu Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku
- Dostawa mebli wraz z montażem do poszczególnych komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Stargardzie
- Usługi utrzymania czystości polegające na sprzątaniu obiektów i terenów administrowanych przez KOSiR.
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania obiektów Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA w Gdańsku wraz z terenem zewnętrznym
- Usługi kompleksowego sprzątania obiektów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w roku 2026
- Sprzątanie pomieszczeń i terenu zewnętrznego - świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynku i na posesji Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ełku oraz jego jednostkach.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych znajdujących się w części budynku zajmowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie przy ul. 1 Maja 4a w Tarnobrzegu
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





