To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-09
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla BPR SPZOZ w Sanoku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 773758-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 13 46 284 60
faks: + 481346244
e-mail: zam.pub@bieszczadzkiepogotowie.pl
www: www.bieszczadzkiepogotowie.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla BPR SPZOZ w Sanoku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BPR/PN/07/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych dla Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku - Zaoferowane produkty muszą być dopuszczone(aktualnie) do obrotu na terenie Polski. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 10 miesięcy od daty dostawy. 2. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wspólny słownik zamówień: CPV – 33.63.16.00-8 -środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Wykonawca musi zaoferować 60 dniowy termin płatności faktury VAT od daty prawidłowego jej wystawienia oraz okres niezmienności cen przez okres obowiązywania umowy. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 3 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. innych niż wskazane w siwz w załączniku nr 2 do siwz pod warunkiem, że zaproponowane zamienniki będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych określonych w załączniku nr 2 oraz 8 do siwz „ określenie produktów równoważnych”. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w szczególności wykazania przez Wykonawcę, iż wyrób przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganym przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.63.16.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: środki dezynfekcyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 108600 Pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Henry Kruse Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bielany Wrocławskie ul.Kolejowa 3
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 152889.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 156704.23
Waluta: Pln
NAZWA: granaty do dezynfekcji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 32000 Pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Medilab Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wysockiego 6c
Kod pocztowy: 03-371
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30888
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 30888
Waluta: Pln
NAZWA: płyny do urządzeń Sanivir
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający unieważnia w/w postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie pakietu nr 3 ,
Uzasadnienie Prawne- Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3
Uzasadnienie Faktyczne- w zakresie pakietu nr 3 w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: dozownik i ręczniki papierowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36810.58 Pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Biuro Plus Krosno Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pużaka 51
Kod pocztowy: 38-400
Miejscowość: Krosno
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 36810.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 36810.58
Waluta: Pln
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Dostawa warzyw i owoców dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku
- Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Dobra
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sanoku
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2025 i 2026/2027 (II postępowanie)
- Poprawa jakości kształcenia dzieci i młodzieży w Gminie Sanok poprzez zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Prusieku
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





