eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrchowoRozbudowa Budynku ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w S³owikowie

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2021-02-09

Og³oszenie nr 510413887-N-2021 z dnia 2021-02-09 r.
Gmina Orchowo:

Rozbudowa Budynku ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w S³owikowie

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: Tak
Numer og³oszenia: 775053-N-2020
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Orchowo, krajowy numer identyfikacyjny 31101937800000, ul. Ko¶ciuszki 6, 62-436 Orchowo, woj. wielkopolskie, pañstwo Polska

telefon: 632 684 090
faks: 632 684 090
e-mail: ug@orchowo.pl
www: www.orchowo.nowoczesnagmina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Rozbudowa Budynku ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w S³owikowie

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy): RF.DGZP.271.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.:„ROZBUDOWA BUDYNKU ¦RODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W S£OWIKOWIE” które zostanie wykonane z dofinansowanie pochodz±cego ze ¶rodków z Funduszu Przeciwdzia³ania COVID-19 dla Jednostek Samorz±du Terytorialnego. Ponadto przedmiotem zamówienia jest dostawa i monta¿ mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 9,86 kW do produkcji energii elektrycznej na potrzeby ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w S³owikowie. W ramach dostawy i monta¿u mikroinstalacji fotowoltaicznej przedmiot zamówienia obejmuje: 1) monta¿ licznika energii elektrycznej wytwarzanej z odnawialnych ¼róde³ energii w celu umo¿liwienia monitorowania energii powsta³ej z OZE; 2) wykonanie przez Wykonawcê wszelkich prób, sprawdzeñ, pomiarów, badañ, ekspertyz, regulacji i rozruchu, pozwalaj±cych na eksploatacjê instalacji; 3) po zainstalowaniu mikroinstalacji Wykonawca zobowi±zany jest w imieniu Zamawiaj±cego powiadomiæ o tym fakcie dystrybutora sieci energetycznej (ENERGA-OPERATOR S.A.) poprzez z³o¿enie zg³oszenia przy³±czenia mikroinstalacji, nie pó¼niej ni¿ w terminie 30 dni przed dniem planowanego przy³±czenia mikroinstalacji do sieci i uzyskania potwierdzenia przyjêcia zg³oszenia; 4) sporz±dzenie instrukcji obs³ugi i eksploatacji urz±dzeñ; 5) przeprowadzenia indywidualnych szkoleñ u¿ytkowników mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z przekazaniem instrukcji obs³ugi i eksploatacji wszystkim u¿ytkownikom. Roboty budowlane stanowi±ce przedmiot zamówienia powinny byæ wykonane zgodnie z: –projektem budowlanym, –STWiOR, - przedmiarem robót, - przedmiarem robót mikroinstalacji fotowoltaicznej. 1.Standardy jako¶ciowe. a)standardy jako¶ciowe zosta³y okre¶lone w tre¶ci STWiOR oraz w projekcie budowlanym, b)Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 7do SIWZ, c)przez ca³o¶æ przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy rozumie wszelkie wykonane roboty budowlane zwi±zane z wykonaniem zamówienia, d)gwarancja jako¶ci na materia³y i roboty budowlane, e)Wykonawca zobowi±zany jest udzieliæ na zastosowane materia³y i roboty budowlane min. 3-letniej gwarancji licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego bez uwag, f)zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca, g)ewentualne zastosowanie w dokumentacji i przedmiarach robót nazw w³asnych poszczególnych materia³ów nale¿y traktowaæ jako podanie przyk³adowych propozycji materia³owych, które ka¿dorazowo nale¿y czytaæ z dopiskiem „lub inne równowa¿ne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw materia³owych stanowi jedynie wyznacznik po¿±danego standardu i jako¶ci materia³ów, które zostan± zastosowane do realizacji zamówienia, h)je¿eli zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywane w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tê równowa¿no¶æ potwierdza³y, wykonawca obowi±zany jest zaoferowaæ produkt o w³a¶ciwo¶ciach zbli¿onych, nadaj±cych siê funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku KIO z 14.X.2013 r. sygn. KIO 2315/13),stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywane przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 2.Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zastosowania przez Wykonawcê rozwi±zañ okre¶lonych w art. 29 ust.4 ustawy PZP, zwi±zanych z realizacj± zamówienia. 3.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiaj±cy na okres realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê, podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê osób wykonuj±cych wszelkie czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie na podstawie umowy o pracê. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. W przypadku rozwi±zania stosunku pracy z osobami zatrudnionymi do wykonywania zamówienia przed zakoñczeniem okresu jego realizacji, Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca, zobowi±zany jest w ich miejsce zatrudniæ inne osoby. 4.Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy bêdzie zobowi±zany do przedstawienia Zamawiaj±cemu zanonimizowanych dokumentów potwierdzaj±cych sposób zatrudnienia w/w osób, b±d¼ o¶wiadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu w/w osób z wykazem wg stanowisk pracy, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia26 czerwca 1974r. –Kodeks pracy (Dz.U. 2019 poz. 1040) z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracê przez ca³y okres realizacji przedmiotu zamówienia. 5.W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców dokumenty, o których mowa w rozdziale III pkt 4 SIWZ, nale¿y przed³o¿yæ wraz kopi± umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo, jednak nie pó¼niej ni¿ przed rozpoczêciem wykonywania czynno¶ci przez te osoby. 6.Wykonawca przez okres realizacji zamówienia, na ka¿de pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w terminie 7 dni roboczych przedk³ada³ bêdzie Zamawiaj±cemu raport stanu i sposobu zatrudnienia osób wykonuj±cych zamówienie, o których mowa w pkt 3. 7.W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o których mowa w rozdziale III pkt 4 –6 niniejszej SIWZ, Wykonawca bêdzie zobowi±zany ka¿dorazowo zap³aciæ na rzecz Zamawiaj±cego karê umown± okre¶lon± § 20 ust. 2.1 pkt o wzoru umowy. 8.W przypadku zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie lub niewywi±zywania siê Wykonawcy z obowi±zku zatrudnienia osób wykonuj±cych zamówienie, o których mowa w pkt 3, Zamawiaj±cy ma prawo odst±piæ od umowy i/lub naliczyæ dodatkowo karê umown± okre¶lon± § 20 ust .2.1 pkt p- wzoru umowy.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci: Nie

II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (warto¶æ bez VAT): 763668.36 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zak³ad Us³ug Budowlano-Remontowych "REMBUD"
Email wykonawcy: rembud.tuliszkow@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Zadworna 116A
Kod pocztowy: 62-740
Miejscowo¶æ: Tuliszków
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: Tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy: 641550.80

Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem: 641550.80
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem: 895720.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.