eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodawa › Posadowienie infrastruktury turystycznej- zagospodarowanie miejsca edukacji w leśnictwie Nierzym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-09

Ogłoszenie nr 510413828-N-2021 z dnia 2021-02-09 r.
Nadleśnictwo Kłodawa:

Posadowienie infrastruktury turystycznej- zagospodarowanie miejsca edukacji w leśnictwie Nierzym

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie realizowane w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0042/16 Obszary Natura 2000 szansą wzbogacenia różnorodności biologicznej Puszczy Gorzowskiej.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 775701-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Kłodawa, krajowy numer identyfikacyjny 81053916600000, ul. Gorzowska 31, 66-415 Kłodawa, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 957 279 730
faks: 957 279 730
e-mail: klodawa@szczecin.lasy.gov.pl
www: www.klodawa.szczecin.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe- Nadleśnictwo Kłodawa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Posadowienie infrastruktury turystycznej- zagospodarowanie miejsca edukacji w leśnictwie Nierzym

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): S.270.1.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury turystyczno – edukacyjnej i kompleksowe zagospodarowanie miejsca edukacji w leśnictwie Nierzym. Zakres prac: a. Plac zabaw - 1kpl. b. Teren wytyczony na polanie jako miejsce zabaw i gier ruchowych dla dzieci - 1szt. c. Leśna skocznia - 1kpl. d. Paśnik dla zwierząt leśnych - 1kpl. e. Pionowe kostki edukacji leśnej – 6 szt. f. Huśtawka bocianie gniazdo - 1kpl. g. Tyrolka- zjazd linowy - 1kpl. h. Tablice informacji przyrodniczej (edukacji leśnej) - 4 szt. i. Fotościanka - Przestrzenna forma do wykonywania zdjęć z planszą o tematyceleśnej – 1 szt. j. Punkt obserwacji przyrodniczej – 1 szt.Roboty budowlane zamierzone to: osadzenie i montaż małej architekturydrewnianej, zagospodarowanie terenu.Wszystkie roboty i dostawy zostaną wykonane z materiałów i siłami Wykonawcy.Po stronie Wykonawcy Zamawiający pozostawia również obowiązki związane z: organizacją zaplecza budowy, oznakowaniem i zabezpieczeniem placu budowy, koszty utylizacji i wywozu odpadów związanych z realizacją przedmiotu budowy, czynności związane z BHP oraz wszystkie inne czynności związane z kosztami i realizacją i przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dalej „STWIOR”), która stanowi załącznik do SIWZ.Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową w związku z czym Zamawiający stosownie do postanowień uregulowanych w §4 ust 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) nie dołączył do dokumentacji projektowej przedmiaru robót. Wycena oferty powinna zostać wykonana na podstawie dołączonej do SIWZ dokumentacji projektowej oraz STWIOR. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestnictwa w wyborze wzornictwa w zakresie materiałów użytych do wykonania prac w zakresie realizacji Przedmiotu Zamówienia.Zaleca się przed złożeniem oferty zaznajomienie się z warunkami lokalnymi, w których będą realizowane roboty objęte niniejszym zamówieniem,Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45111000-8 Roboty ziemneWymagany okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia – 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi za wady na okres równy udzielonej gwarancji jakości. Okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert, które zostało opisane w rozdziale 18 SIWZ.We wszystkich miejscach SIWZ i załączonych do niej dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia (dokumentacji projektowej i STWIOR), w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP i art. 30 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, w stosunku do określonych w SIWZ, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne” (m.in. zastosowanie innych materiałów i urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, spełniających obowiązujące przepisy prawa oraz normy, a także atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania na obszarze Unii Europejskiej, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji projektowej. W przypadku zastosowania materiałów, rozwiązań lub urządzeń równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że proponowane przez niego materiały, rozwiązania lub urządzenia równoważne spełniają wskazane w załączonej dokumentacji rozwiązania.Wszystkie dostarczone urządzenia do aktywności ruchowej (np. huśtawki, „tyrolka”, plac zabaw) muszą posiadać niezbędne atesty dopuszczające do użytku publicznego, muszą być zgodne z normą PN-EN1176. Wykonawca na zakończenie prac będzie zobowiązany przedstawić w/w dokumenty na etapie odbioru prac. Ich niedostarczenie będzie skutkowało brakiem odbioru robót.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp, Zamawiający podczas realizacji zamówienia, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na wykonywaniu czynności związanych z prowadzeniem: - robót montażowych Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.10 ust.1 oraz art.39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), zwaną dalej ustawą pzp. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami przewidzianymi dla zamówień o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy pzp. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. "procedury odwróconej", o której mowa w art. 24aa ust. 1 i 2 ustawy pap. Stosownie do przywołanych przepisów Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 129900.00 PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Usługi Wielobranżowe Marek Mróz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Różanki, ul. Wiśniowa 11
Kod pocztowy: 66-415
Miejscowość: Kłodawa
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 140220.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 49815.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 151729.11
Waluta: PL
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Termin odbioru zamówienia może ulec zmianie pod warunkiem zaistnienia okoliczności uniemożliwiających odbiór robót pod względem zgodności z dokumentacją projektową (np. nieprzewidzianych warunków atmosferycznych jak powódź, nadmierne opady atmosferyczne, mróz od – 100 C i inne klęski naturalne i zdarzenia losowe), błędy w dokumentacji projektowej nie wynikłe ze strony Zamawiającego, nieprzewidziane zdarzenia powodujące konieczność uzyskania dodatkowych uzgodnień, pozwoleń i decyzji od organów administracji państwowej i samorządowej, zdarzenia wynikłe w trakcie prowadzenia robót nie opisane w dokumentacji projektowej, niemożliwe do stwierdzenia na etapie przygotowywania i opracowywania dok. technicznej (szczegółowy katalog zawarty w wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.