eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuchedniówPrzygotowanie i przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczestniczek i uczestników projektu pt.: "Kluby Seniora jako Ośrodki Wsparcia Dziennego w Mieście i Gminie Suchedniów" realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchedniowie".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-08

Ogłoszenie nr 510413635-N-2021 z dnia 2021-02-08 r.
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchedniowie:

Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczestniczek i uczestników projektu pt.: "Kluby Seniora jako Ośrodki Wsparcia Dziennego w Mieście i Gminie Suchedniów" realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchedniowie".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: RPO WŚ 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 763275-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchedniowie, krajowy numer identyfikacyjny 29042309800000, ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 41 254 30 92
e-mail: mgopssuchedniow@hot.pl
www: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczestniczek i uczestników projektu pt.: "Kluby Seniora jako Ośrodki Wsparcia Dziennego w Mieście i Gminie Suchedniów" realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchedniowie".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MGOPS.271.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczestniczek i uczestników projektu pt.: „Kluby Seniora jako Ośrodki Wsparcia Dziennego w Mieście i Gminie Suchedniów” realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchedniowie.' 2. Zadanie dofinansowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczestniczek i uczestników projektu pt. 'Kluby Seniora jako ośrodki Wsparcia Dziennego w Mieściei Gminie Suchedniów'. Zajęcia odbywać się będą w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. w Klubie Seniora zlokalizowanym przy ul. Sportowej 1 w Suchedniowie oraz w Klubie Seniora w sołectwie Michniów (budynek CKI, Michniów 20 B). Prowadzący zajęcia muszą zapewnić dojazd w miejsce szkolenia we własnym zakresie. 4. Zajęcia dobywać się będą przez okres 30 miesięcy tj. od stycznia 2021 r. do czerwca 2023 r. Zamawiający informuje, że termin zajęć może ulec przesunięciu ze względu na panującą sytuacje epidemiologiczną. Zamawiający nie ma wpływu na przepisy prawne regulujące możliwość funkcjonowania oraz prowadzenia klubów seniora na terytorium kraju. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00- 14:00 na podstawie uzgodnionych z kierownikiem OWD miesięcznych, szczegółowych harmonogramów. W związku z tym, iż Kluby seniora będą czynne także w jedną sobotę w miesiącu, istnieje możliwość przeprowadzenia zajęć również w wybraną, pracującą sobotę. Jako godzinę zajęciową należy rozumieć godzinę zegarową tj. 60 minut. 5. Przez cały okres realizacji zamówienia liczba uczestników będzie wynosiła maksymalnie 50 osób w tym 30 osób w Klubie Seniora w Suchedniowie oraz 20 osób w Klubie Seniora w Michniowie. Zajęcia odbywać się będą w 4 grupach tj. 2 grupy 10 osobowe w Michniowie oraz 2 grupy 15 osobowe w Suchedniowie. Projekt zakłada rotacyjność uczestników, zgodnie z indywidualną deklaracją uczestnika projektu w taki sposób, aby każdy z uczestników Klubu Seniora korzystał z zajęć według indywidualnych potrzeb. 6. Zamawiający w ramach zamówienia zapewnia całą infrastrukturę zajęć tj. lokal z pełnym węzłem sanitarnym oraz zapleczem, przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, pomieszczenie z dostępem do Internetu wyposażone w projektor multimedialny, sprzęt audiowizualny oraz komputery przenośne dla każdego z uczestników danej grupy (laptopy) z niezbędnym oprogramowaniem (15 laptopów w Klubie Seniora w Suchedniowie, 10 laptopów w Klubie Seniora w Michniowie) oraz 1 laptop dla prowadzącego, urządzenie wielofunkcyjne. 7. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:  zapewnienie prowadzących szkolenie, którzy będą posiadali odpowiednie kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie,  opracowanie programu zajęć po przeprowadzonej wcześniej analizie co do poziomu wiedzy uczestników danej grupy,  sporządzenie wraz z kierownikiem OWD wykazu niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń materiałów,  wypełniania dziennika zajęć oraz kontrolowania potwierdzania przez ich uczestników obecności. 8. W trakcie realizacji projektu zajęcia oceniane będą przez ich uczestników. Ocena odbywała się będzie za pomocą ankiety ewaluacyjnej. Wykonawca będzie zobowiązany do analizy wyników ankiety i w miarę potrzeb dostosowania do nich programu szkolenia. 9. Każdorazowo potwierdzeniem realizacji przedmiotu umowy będzie zatwierdzona przez Zamawiającego karta czasu pracy. Rozliczenie odbywać się będzie w cyklach miesięcznych. Karta czasu pracy będzie podstawą do wystawienia faktury VAT/rachunku przez Wykonawcę. Płatność wynagrodzenia nastąpi w terminie 14 dni na wskazany w fakturze VAT/rachunku numer rachunku bankowego Wykonawcy. 10. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia osobą do kontaktów pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będzie kierownik Ośrodka Wsparcia Dziennego. Po podpisaniu umowy, strony wyznaczą dogodną dla siebie formę komunikacji. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania przebiegu, sposobu prowadzenia oraz efektywności warsztatów i frekwencji uczestników oraz wglądu do prowadzonej dokumentacji. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczania aktualnie obowiązujących logotypów projektu na wszystkich dokumentach związanych z organizacją zajęć. 13. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 części, jak poniżej. Część 1 zamówienia - polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu cyklu zajęć komputerowych dla uczestniczek i uczestników Klubu Seniora. W ramach części zamówienia przewiduje się łącznie 516 godzin zajęć, około 16 godzin miesięcznie, odpowiednio po 8 godzin miesięcznie w każdym z dwóch Klubów Seniora. Przewiduje się wstępny harmonogram realizacji zajęć zakładający - 204 godziny w roku 2021, 206 godzin w roku 2022, 102 godziny w roku 2023. Celem szkolenia jest nauka uczestników korzystania z technologii informacyjno - komunikacyjnej, przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu, przełamywanie u osób starszych barier w zakresie korzystania z Internetu, aktywizacja uczestników projektu oraz umożliwienie im uczestniczenia w szeroko pojętym życiu społecznym. Zajęcia prowadzone będą w formie zajęć praktycznych z wykorzystaniem sprzętu zapewnionego przez Zamawiającego z uwzględnieniem elementów teorii np..w formie prezentacji. Program zajęć powinien obejmować:  podstawową wiedzę o budowie komputera w tym o urządzeniach zewnętrznych oraz najważniejszych elementach systemu komputerowego,  korzystanie z ekranu systemu Windows z wykorzystaniem 'myszy',  funkcjonowanie i budowa interfejsu, pulpitu, ikon, folderów Mój komputer, Kosz, Moje dokumenty,  usuwanie, kopiowanie, przenoszenie plików i folderów;  wykorzystanie edytora tekstu do tworzenia nowego dokumentu, otwieranie już istniejącego i zapisywanie nowych dokumentów, wybieranie rozmiaru i typu czcionki, korzystanie z pasków narzędzi oraz zmiany wyglądu tekstu;  wykonywanie operacji na blokach tekstu: kopiowanie, przenoszenie, usuwanie;  obsługę programu Internet Explorer, budowę przeglądarki, linków tekstowych i graficznych do poruszania się pomiędzy stronami;  obsługę poczty elektronicznej, budowę adresu e-mail, a także obsługę programu pocztowego, w tym wysyłanie wiadomości z załącznikami. Część 2 zamówienia - polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu zajęć z języka angielskiego na poziomie podstawowym dla uczestniczek i uczestników Klubu Seniora. W ramach części zamówienia przewiduje się łącznie 256 godzin zajęć, około 8 godzin miesięcznie. W ramach tej części zamówienia zajęcia będą odbywać się wyłącznie w Klubie Seniora w Suchedniowie. Przewiduje się wstępny harmonogram realizacji zajęć zakładający - 102 godziny w roku 2021, 103 godziny w roku 2022, 51 godzin w roku 2023. Celem szkolenia jest nabycie oraz powtórzenie i utrwalenie umiejętności językowych, przełamywanie barier językowych oraz doskonalenie kompetencji komunikacyjnych. Zajęcia prowadzone będą w formie ćwiczeń praktycznych obejmujących zarówno pracę indywidualną jak i w parach lub grupach, konwersacji z wykorzystaniem tekstu, materiałów dźwiękowych, filmowych, zabaw językowych itp. Program zajęć powinien obejmować następujące treści na poziomie podstawowym:  ćwiczenie umiejętności komunikacji w konkretnych sytuacjach, m.in.: przywitanie się i pożegnanie, przedstawienie siebie, znajomych, członków rodziny, podawanie danych osobowych, opisywanie wyglądu zewnętrznego osób, opisywanie relacji rodzinnych/ umiejętności i zdolności, wydawanie poleceń i reagowanie na nie, kupowanie i sprzedawanie, posługiwanie się zegarem, podawanie dni tygodnia, miesięcy, opisywanie czynności codziennych, opisywanie czynności trwających w chwili obecnej, podróże; itp.  zagadnienia gramatyczne m.in.: czasowniki be, havegot, can, konstrukcja thereis, thereare, czas Present Simple, PresentContinuous, Simple past, zaimki osobowe, zaimki wskazujące this/that, these/those, przedimki a, an, określniki some, any, liczba mnoga rzeczowników, rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, pytania howmany, how much, itp.  nauczanie sprawności językowych, zapoznanie się z poprawnymi wzorcami wymowy, odgrywanie ról, prowadzenie dialogu, prezentowanie, opowiadanie, udzielanie odpowiedzina pytania dotyczące tekstu, odtwarzanie/prowadzenie dialogów, rozmów itp. Część 3 zamówienia - polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu cyklu zajęć edukacyjnych oraz porad indywidualnych, których celem jest zwiększenie świadomości prawnej seniorów. W ramach części zamówienia przewiduje się łącznie 64 godziny zajęć, około 2 godziny miesięcznie. Przewiduje się wstępny harmonogram realizacji zajęć zakładający - 26 godzin w roku 2021, 26 godzin w roku 2022, 12 godzin w roku 2023. Celem zajęć jest podniesienie podstawowej wiedzy i świadomości prawnej uczestników, ułatwienie im funkcjonowania w życiu codziennym. W ramach części zamówienia przewiduje się również pomoc prawną w konkretnych sytuacjach w formie poradnictwa indywidualnego. Zajęcia prowadzone będą w formie wykładu lub prezentacji. Program zajęć powinien obejmować:  tematykę z zakresu spadków, darowizn, testamentów, ochrony danych osobowych, praw konsumenta oraz inne zagadnienia w zależności od zgłaszanych przez uczestników potrzeb. Uwaga: Zamawiający informuje, że zajęcia nie będą obejmowały swoim zakresem zagadnień z prawa celnego, dewizowego, podatkowego, handlowego i gospodarczego,  poradnictwo indywidualne prowadzone w zakresie informowania osoby korzystającej z porady o obowiązującym stanie prawnym, przysługujących uprawnieniach i ciążących obowiązkach, wskazanie możliwych rozwiązań zaistniałego problemu prawnego, sporządzanie pism koniecznych do rozwiązania sprawy, w tym również pisma procesowego o zwolnienie z kosztów sądowych lub o ustanowienie pełnomocnika z urzędu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 85.32.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie cyklu zajęć komputerowych dla uczestniczek i uczestników Klubu Seniora

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 29365.56 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: INNOVASPAL Przedsiębiorstwo Społeczne Ośrodek Profesjonalizacji Kadr Sp. z o. o.
Email wykonawcy: zamowienia.innovaspal@gmail.com
Adres pocztowy: Al. Krakowska 137
Kod pocztowy: 02-180
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 28380.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 28380.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 56244.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14568.96 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: INNOVASPAL Przedsiębiorstwo Społeczne Ośrodek Profesjonalizacji Kadr Sp. z o.o.
Email wykonawcy: zamowienia.innovaspal@gmail.com
Adres pocztowy: Al. Krakowska 137
Kod pocztowy: 02-180
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 14080.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14080.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 23168.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie cyklu zajęć edukacyjnych oraz porad indywidualnych, których celem jest zwiększenie świadomości prawnej seniorów

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.