To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-08
DOSTAWA SPRZĘTU DLA POTRZEB SOR, ZRM, OiT - POSTĘPOWANIE II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 610446-N-2020
Numer ogłoszenia: 540235810-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 54 412 94 13
faks: 54 412 94 13
e-mail: szpital_wloclawek@interia.pl
www: www.szpital.wloclawek.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.wloclawek
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
DOSTAWA SPRZĘTU DLA POTRZEB SOR, ZRM, OiT - POSTĘPOWANIE II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP/162/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu dla potrzeb SOR, ZRM, OiT dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku przez okres 24 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr od 2A do 2N niniejszej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Część nr 1A. Sprzęt do respiratora Supportair
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 39000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MEDTRONIC POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. POLNA NR 11
Kod pocztowy: 00-633
Miejscowość: WARSZAWA
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 42120.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 42120.00
Waluta: PLN
NAZWA: Sprzęt do respiratora Supportair
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 300.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MEDTRONIC POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna nr 11
Kod pocztowy: 00-633
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 324.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 324.00
Waluta: PLN
NAZWA: Sprzęt do aparatu do znieczuleń FABIUS TIRO, PRIMUS
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, że żaden z Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ww. postępowaniu, nie przystąpił do części nr 2. W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w w/w części ze względu na brak ofert. Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 2, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Sprzęt do defibrylatora Defi Max
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, że żaden z Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ww. postępowaniu, nie przystąpił do części nr 3. W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w w/w części ze względu na brak ofert. Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 3, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Butelki (płuczki tlenowe do reduktorów)
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, że żaden z Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ww. postępowaniu, nie przystąpił do części nr 4. W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w w/w części ze względu na brak ofert. Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 4, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Sprzęt do aparatu do znieczulenia VATO Mindray
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp, Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy, gdyż treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i nie można jej poprawić w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp.
Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 5, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Sprzęt do respiratora SV 300 Mindray
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2200.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BIAMEDITEK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Elewatorska nr 58
Kod pocztowy: 15-620
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2376.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2376.00
Waluta: PLN
NAZWA: Papier do defibrylatora DefiMax
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, że żaden z Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ww. postępowaniu, nie przystąpił do części nr 7. W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w w/w części ze względu na brak ofert. Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 7, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Układ oddechowy i filtr do respiratora Medumat Standard 2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, że żaden z Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ww. postępowaniu, nie przystąpił do części nr 8. W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w w/w części ze względu na brak ofert. Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 8, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Zestaw do upustu krwi na potrzeby SOR
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, że żaden z Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ww. postępowaniu, nie przystąpił do części nr 9. W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w w/w części ze względu na brak ofert. Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 9, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pułapka wodna do układu oddechowego do respiratora Monnal T75
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, że żaden z Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ww. postępowaniu, nie przystąpił do części nr 10. W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w w/w części ze względu na brak ofert. Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 10, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Prowadnice wielorazowe do trudnej intubacji
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, że żaden z Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ww. postępowaniu, nie przystąpił do części nr 11. W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w w/w części ze względu na brak ofert. Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 11, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Rury do aparatu do znieczuleń do Pracowni MRI DAMECA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PROMED Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Działkowa nr 56
Kod pocztowy: 02-234
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 32400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 32400.00
Waluta: PLN
NAZWA: Sprzęt do laryngoskopu do Pracowni MRI DAMECA
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, że żaden z Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ww. postępowaniu, nie przystąpił do części nr 13. W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w w/w części ze względu na brak ofert. Wobec powyższego Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie części nr 13, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Układ oddechowy do respiratora transportowego PARAPAC plus model 310
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 28750.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PARAMEDICA POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żołny nr 11
Kod pocztowy: 02-815
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 31050.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 51397.20
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Budowa stawów pełniących funkcję zbiorników retencyjnych w miejscowości Świętosław (w podziale na części w formule "zaprojektuj i wybuduj")
- Wykonanie systemu przyzywowo-alarmowego dla budynku Domu Pomocy Społecznej przy ulicy Nowomiejskiej 19 we Włocławku - IV etap (II piętro)
- REALIZACJA USŁUGI PROMOCYJNEJ POWIATU WŁOCŁAWSKIEGO POPRZEZ SPORT
- PROJEKTOWANIE STRON INTERNETOWYCH Z EGZAMINEM ECDL S6 + GRAFIKA KOMPUTEROWA
- Muzeum Zbiory Sztuki roboty dostosowawcze do zgodności z przepisami p.poż. (budowlane i instalacyjne)
- Budowa ogrodzenia zewnętrznego, bram i furtek przy budynku żłobka ul. Żytnia 80 we Włocławku.
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Izerskiego Centrum Pulmonologii i Chemioterapii "Izer-Med" Sp. z o.o.
- Zakup aparatu USG okulistycznego, tomografu okulistycznego oraz aparatu RTG ramię C
- Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
- Zakup ambulansu z wyposażeniem
- Zakup ambulansu dla potrzeb szpitalnego transportu sanitarnego
- DOSTAWĘ STRZYKAWKI AUTOMATYCZNEJ DO PODAWANIA KONTRASTU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.