eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerklany › Dostawa kruszyw drogowych i piasku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-05

Ogłoszenie nr 510412982-N-2021 z dnia 2021-02-05 r.
Gmina Świerklany:

Dostawa kruszyw drogowych i piasku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774268-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Świerklany, krajowy numer identyfikacyjny 27625900800000, Kościelna 85, 44-266 Świerklany, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 324 327 500
faks: 32 43 27 501
e-mail: przetargi@swierklany.pl
www: www.swierklany.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kruszyw drogowych i piasku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RIZ.271.8.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) dostawa (zakup): 􀀀 kruszywa dolomitowego drogowego o
ciągłym uziarnieniu frakcji 0-31,5 mm, o łącznej ilości 1.600 ton, 􀀀 kruszywa dolomitowego drogowego
frakcji 31,5 – 63 mm, o łącznej ilości 1.700 ton, 􀀀 kamień szary frakcji 6,3 – 20 mm, o łącznej ilości 500
ton, 􀀀 piasku frakcji 0-2 mm, o łącznej ilości 200 ton. 2) kruszywo, o którym mowa w pkt. 1, musi
spełniać normę PN-EN 13242+A1:2010 i powinno być uzyskane w wyniku pokruszenia surowca
skalnego (z wykluczeniem skał pochodzenia organicznego). Kruszywo powinno być jednorodne, bez
zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. 3) dostawa kruszywa i piasku obejmuje: sprzedaż,
załadunek, ważenie, transport oraz rozładunek kruszywa/piasku na wskazanym przez Zamawiającego
miejscu. 3.3. Wymagania wspólne dla powyższego materiałów: 􀀀 zamówienia będą się odbywać partiami
wg uzgodnień Zamawiającego z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji, 􀀀 wielkość
poszczególnych odbieranych partii podanego wyżej materiału uzależniona jest od wielkości potrzeb
Zamawiającego, i może odbywać się będzie kilka razy w skali tygodnia, 􀀀 szczegółową lokalizację
miejsca dostaw Zamawiający będzie określać każdorazowo w wezwaniu Wykonawcy do realizowania
poszczególnych dostaw. Zamówienie zostanie potwierdzone poprzez e-mail na adres skrzynki pocztowej
wskazanej w umowie, 􀀀 transport materiałów może odbywać się pojazdami samowyładowczymi
powyżej 20 ton w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 􀀀 dopuszcza się także odbiór niewielkiej ilości przez Zamawiającego we własnym zakresie, o czym uprzednio Wykonawca zostanie
poinformowany telefonicznie, 􀀀 dostawa kruszywa i piasku ma się odbywać w godzinach od 6.00 do
15.00 po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego potrzeby dostarczenia kruszywa w miejsce
wskazane przez Zamawiającego. Miejsca dostaw znajdować się będą wyłącznie na terenie Gminy
Świerklany, 􀀀 do każdej dostarczonej partii musi być dostarczony dokument potwierdzający rodzaj i ilość
dostarczonego kruszywa. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania weryfikacji tonażu
dostarczonego materiału poprzez wyrywkową kontrolę wagi transportu w miejscu wskazanym przez
Zamawiającego, wyposażonym w wagę samochodową, 􀀀 w przypadku dostarczenia materiałów w ilości
lub jakości nieodpowiadającej zamówieniu, Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy, a
Wykonawca zostanie zobowiązany do dostarczenia nowej partii w terminie do 48 godzin, 􀀀
potwierdzeniem realizacji każdej dostawy będą dowody wydania WZ, wystawione każdorazowo przez
Wykonawcę na dostawę każdej partii zamówienia, podpisane przez przedstawiciela Zamawiającego,
stwierdzające ilość odebranych kruszyw, 􀀀 w czasie wykonywania dostaw związanych z przedmiotem
zamówienia Wykonawca będzie przestrzegał przepisów BHP, 􀀀 ceny jednostkowe określone przez
Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom, 􀀀 płatność za
zrealizowanie dostawy odbywać się będzie zgodnie z treścią istotnych postanowień Umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 14.21.22.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 183644.10 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Winkler Sp.j.
Email wykonawcy: tismb.winkler@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Pszczyńska 175C
Kod pocztowy: 44-330
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 197667.15

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 197667.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 222912.90
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.