To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-05
"Wymiana stolarki drzwiowej w budynkach zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 771218-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 343 682 461
faks: 034 3682461, 3651290
e-mail: zamowienia@zgm-tbs.czest.pl
www: www.zgm-tbs.czest.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Wymiana stolarki drzwiowej w budynkach zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DTIZ.2611.30.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych w budynkach zarządzanych i
administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o w Częstochowie. Zakres robót obejmuje wymianę drzwi wejściowych do lokali na stalowe
okleinowane lub malowane proszkowo, pełne, jednoskrzydłowe drzwi o szerokości skrzydła 80 i 90 cm i wysokości 200 cm w świetle ościeżnicy. Prace dotyczące wykonania stolarki drzwiowej Wykonawca
będzie wykonywał na podstawie zawartej umowy z Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej „TBS” w Częstochowie Sp. z o.o., na podstawie zleceń wystawianych przez Oddziały Eksploatacji, zawierających
dokładny adres lokalu i budynku wraz z określeniem zakresu robót niezbędnych do wykonania. 2. Szczegółowy zakres robót zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w wykazie adresowym zawartym w załączniku nr 1 do STWiOR w okresie realizacji przedmiotu umowy, co
jednak nie będzie skutkować zmianą ilości robót w ramach poszczególnych wariantów, a także nie będzie skutkować zmianą wynagrodzenia. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo zaniechania wymiany
stolarki drzwiowej na konkretnym adresie w trakcie trwania umowy z przyczyn od niego niezależnych. 4. Działając zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający, wymaga
zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu
pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, w tym: 1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą
czynności faktyczne związane z wymianą stolarki drzwiowej zatrudnione był na podstawie umowy o pracę, 2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia.
W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Obowiązek, o którym nowa w zdaniu poprzednim nie
zaistnieje w sytuacji, rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, dotyczy osoby, której rola w wykonaniu zamówienia została zakończona, 3) we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do
SIWZ określone zostały: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt III.3.1) SIWZ, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o
których mowa w pkt III.3.1) SIWZ, c) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt III.3.1) oraz pkt III.3.3).a) i pkt III.3.3).b) SIWZ. 5. W przypadku jeżeli w Specyfikacji Technicznej Wykonania i
Odbioru Robót Budowlanych lub wykazie robót - obmiarze, wskazano nazwy wyrobów gotowych, z podaniem nazwy, symbolu i nazwy producenta, danych technicznych i opisów technologii, przeznaczone do
wbudowania w ramach prac wykonawczych, jeżeli zostały podane, stanowią przykłady elementów, urządzeń i materiałów, jakie mogą być użyte przez Wykonawców w ramach robót. Znaki firmowe producentów
oraz nazwy i symbole wyrobów, jeżeli zostały podane, stanowią jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych (zamienników).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, że oferowane przez niego elementy, urządzenia i materiały
spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Wskazanie równoważności oferowanych elementów, urządzeń i materiałów, spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania
przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy
Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu
zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W
przypadku złożenia oferty równoważnej, składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. 6.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.42.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 50497.58 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PHU FARGO Michał Gierczycki
Email wykonawcy: phufargo@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Miła 12
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 54537.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 54537.39
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Roboty budowlane II piętra w Starostwie Powiatowym w Pile
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO "POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 385 PRZY UL. KLIMATYCZNEJ 1" W DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Wykonanie termomodernizacji w budynku mieszkalnym przy ul. Malczewskiego 3 w Tarnowie w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





