To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-04
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i jednostek organizacyjnych na terenie miasta Olsztyna w 2021 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 775055-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 895 340 414
faks: 895 340 538
e-mail: biuro@mopsolsztyn.pl
www: mopsolsztyn.bip.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i jednostek organizacyjnych na terenie miasta Olsztyna w 2021 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MOPS.DZPiI.261.50.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej jednostek organizacyjnych na terenie miasta Olsztyna: - Dzienny Dom Pomocy Społecznej ul. Orłowicza 27 - Dzienny Dom Pomocy Społecznej dla Niepełnosprawnych ul. Emilii Plater 13 - Dzienny Dom Pomocy dla Osób Chorych na Cukrzycę ul. Piłsudskiego 61A - Dzienny Dom Pomocy Społecznej „Nasz Dom”, ul. Świtezianki 4A - Dzienny Dom Pomocy Społecznej „Nasza Chata” ul. Mickiewicza 17/1 - Ośrodek Wsparcia i Opieki nad Dzieckiem i Rodziną ul. Wańkowicza 3 - Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej ul. Świtezianki 4 - Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży ul. Wiecherta 23A - Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży ul. Rzepakowa 12 - Ośrodek Wsparci dla Matek z Małoletnimi Dziećmi i Kobiet w Ciąży ul. Jagiełły 5 - Romska Świetlica Rodzinna, ul. Warszawska 16/1 - Schronisko dla Bezdomnych ul. Towarowa 18B - Noclegownia w Olsztynie ul. Towarowa 18A - Miejski Ośrodek Wsparcia dla Osób Niesłyszących ul. Kętrzyńskiego 3/1 - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie ul. Piłsudskiego 61A (biuro) od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021r. wg indywidualnych zapotrzebowań zgłaszanych telefonicznie przez uprawnionych pracowników zamawiającego. Asortyment i ilości przedmiotu zamówienia szczegółowo wymieniono i opisano w formularzach cenowych dla każdej części zamówienia stanowiących załączniki nr 2 do SIWZ. 2.Zamawiający informuje, że w 2021 r. planowane jest przekształcenie Ośrodka Wsparcia i Opieki nad Dzieckiem i Rodziną na 2 odrębne placówki opiekuńczo wychowawcze. 3. Podana ilość artykułów biurowych na 2021 rok została określona szacunkowo a ilości poszczególnych artykułów zawarte w formularzu asortymentowo cenowym (załącznik nr 2). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania jedynie części zamówienia oraz zamówienia artykułów w ilościach innych (mniejszych) niż określone w formularzu asortymentowo cenowym. 4.Artykuły biurowe będą dostarczane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć artykuły w miejsca wskazane przez Zamawiającego, własnym transportem wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizowania dostaw za pośrednictwem firm kurierskich. 5.Dostawy winny być realizowane w terminie maksymalnie 3 dni roboczych licząc od daty otrzymania przez Wykonawcę zamówienia. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku; z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 7:15 do15:15 6.Sporządzając formularz cenowy Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy producenta, marki, nazwy oferowanego produktu - danych umożliwiających identyfikacje oferowanych artykułów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.19.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 60367.34 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe Paxer Sp.J.
Email wykonawcy: paxer11@paxer.pl
Adres pocztowy: ul.Towarowa 11
Kod pocztowy: 10-416
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 74251.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 99870.99
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie i dostawa akcesoriów oraz materiałów promujących na potrzeby jednostek UWM w Olsztynie
- Remont zabytkowego budynku po szkole podstawowej w miejscowości Faryny
- Budowa studni głębinowej
- Usługa wsparcia technicznego urządzeń i systemów serwerowych
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA W CENTRUM REKREACYJNO-SPORTOWYM UKIEL W OLSZTYNIE W ROKU 2024
- Dostawa testów do badań laboratoryjnych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w 2024 roku
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa materiałów biurowych i papieru do Urzędu Miejskiego w Koszalinie
- AD/ZP/39/24"Sukcesywna dostawa materiałów biurowych w okresie 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej."
- BZP.271.34.2024 Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.