eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa w ramach projektu "Atlas Zasobów Otwartej Nauki 2.0" z podziałem na części: 1. Dostawa zestawu mikroskopowego do digitalizacji wraz ze stanowiskiem do rejestracji i analizy obrazu, 2. Dostawa bezzałogowego systemu latającego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-03

Ogłoszenie nr 510411937-N-2021 z dnia 2021-02-03 r.
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu:

Dostawa w ramach projektu "Atlas Zasobów Otwartej Nauki 2.0" z podziałem na części: 1. Dostawa zestawu mikroskopowego do digitalizacji wraz ze stanowiskiem do rejestracji i analizy obrazu, 2. Dostawa bezzałogowego systemu latającego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: „Atlas Zasobów Otwartej Nauki”, umowa nr POPC.02.03.01-00-0075/19-00
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 604911-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 18670000000000, ul. C.K. Norwida 25, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 713 205 020
faks: 713 205 386
e-mail: biuro.zampub@upwr.edu.pl
www: www.upwr.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w ramach projektu "Atlas Zasobów Otwartej Nauki 2.0" z podziałem na części: 1. Dostawa zestawu mikroskopowego do digitalizacji wraz ze stanowiskiem do rejestracji i analizy obrazu, 2. Dostawa bezzałogowego systemu latającego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): R0AP0000.271.85.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach projektu "Atlas Zasobów Otwartej Nauki 2.0" z podziałem na części: 1. Dostawa zestawu mikroskopowego do digitalizacji wraz ze stanowiskiem do rejestracji i analizy obrazu, 2. Dostawa bezzałogowego systemu latającego zgodnie z założeniami i parametrami określonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1a i 1b Specyfikacji Istotnych Warunków Zamienienia. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, pl. Grunwaldzki 24, bud. C-2, 50-363 Wrocław, pok. 2. Warunki gwarancji: szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Gwarancja i rękojmia stanowi także jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ. Minimalny termin gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące, a maksymalny 36 miesięcy. Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Dot. części 2: Oferta powinna zawierać instruktaż stanowiskowy (szkolenie) dla 1 osoby w wymiarze minimum 24 godziny szkoleniowe dotyczące całego systemu obejmujący zagadnienia VLOS na płatowca do 5 kg umożliwiające przygotowanie do egzaminu państwowego oraz instruktaż przygotowania i wykonywania lotów wielowirnikowym statkiem powietrznym a także dot. prawidłowej eksploatacji i utrzymania całego systemu dla min. 3 osób.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 38.51.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa zestawu mikroskopowego do digitalizacji wraz ze stanowiskiem do rejestracji i analizy obrazu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 263796.30 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Precoptic Co.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. arkuszowa 60
Kod pocztowy: 01-934
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 274986.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 274986.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 274986.00
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa bezzałogowego systemu latającego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 124134.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SNH Michał Junik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 17
Kod pocztowy: 46-046
Miejscowość: Bierdzany
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 159900.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 159900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 159900.00
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.