To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-03
Dostawa w ramach projektu "Atlas Zasobów Otwartej Nauki 2.0" z podziałem na części: 1. Dostawa zestawu mikroskopowego do digitalizacji wraz ze stanowiskiem do rejestracji i analizy obrazu, 2. Dostawa bezzałogowego systemu latającego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: „Atlas Zasobów Otwartej Nauki”, umowa nr POPC.02.03.01-00-0075/19-00
Numer ogłoszenia: 604911-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 713 205 020
faks: 713 205 386
e-mail: biuro.zampub@upwr.edu.pl
www: www.upwr.edu.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa w ramach projektu "Atlas Zasobów Otwartej Nauki 2.0" z podziałem na części: 1. Dostawa zestawu mikroskopowego do digitalizacji wraz ze stanowiskiem do rejestracji i analizy obrazu, 2. Dostawa bezzałogowego systemu latającego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): R0AP0000.271.85.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach projektu "Atlas Zasobów Otwartej Nauki 2.0" z podziałem na części: 1. Dostawa zestawu mikroskopowego do digitalizacji wraz ze stanowiskiem do rejestracji i analizy obrazu, 2. Dostawa bezzałogowego systemu latającego zgodnie z założeniami i parametrami określonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1a i 1b Specyfikacji Istotnych Warunków Zamienienia. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, pl. Grunwaldzki 24, bud. C-2, 50-363 Wrocław, pok. 2. Warunki gwarancji: szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Gwarancja i rękojmia stanowi także jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ. Minimalny termin gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące, a maksymalny 36 miesięcy. Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Dot. części 2: Oferta powinna zawierać instruktaż stanowiskowy (szkolenie) dla 1 osoby w wymiarze minimum 24 godziny szkoleniowe dotyczące całego systemu obejmujący zagadnienia VLOS na płatowca do 5 kg umożliwiające przygotowanie do egzaminu państwowego oraz instruktaż przygotowania i wykonywania lotów wielowirnikowym statkiem powietrznym a także dot. prawidłowej eksploatacji i utrzymania całego systemu dla min. 3 osób.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 38.51.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa zestawu mikroskopowego do digitalizacji wraz ze stanowiskiem do rejestracji i analizy obrazu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 263796.30 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Precoptic Co.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. arkuszowa 60
Kod pocztowy: 01-934
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 274986.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 274986.00
Waluta:
NAZWA: Dostawa bezzałogowego systemu latającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 124134.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SNH Michał Junik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 17
Kod pocztowy: 46-046
Miejscowość: Bierdzany
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 159900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 159900.00
Waluta:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/243-283/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Zespołu Szkół nr 21 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla rozdziału kanalizacji ogólnospławnej z terenu Centrum Handlowego Magnolia we Wrocławiu - II postępowanie
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Doposażenie w dodatkowe pomoce dydaktyczne do prowadzonych zajęć w ramach projektu "Edukacja przyszłości w SP nr 7"
- Zamówienie na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. Św. Kingi w Łącku w ramach projektu pn.: "Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych Powiatu (...)"
- Dostawa sprzętu w ramach projektu
- Dostawa mikroskopu 3D i stolika grzewczo-mrożeniowego - 2 części
- Zakup wraz z dostawą mikroskopów
więcej: Mikroskopy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





