eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaWykonanie remontu kuchni akwarystycznej w budynku Akwarium Gdyńskiego przy al. Jana Pawła II 1 w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2021-02-03

Ogłoszenie nr 510411853-N-2021 z dnia 2021-02-03 r.
Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy:

Wykonanie remontu kuchni akwarystycznej w budynku Akwarium Gdyńskiego przy al. Jana Pawła II 1 w Gdyni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, krajowy numer identyfikacyjny 14473300000000, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 58 7356100, 7356105, 7356108
faks: 587 356 110
e-mail: zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Państwowy Instytut Badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu kuchni akwarystycznej w budynku Akwarium Gdyńskiego przy al. Jana Pawła II 1 w Gdyni

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WR/42/FZP/FGB/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie remontu kuchni akwarystycznej w budynku Akwarium Gdyńskiego przy al. Jana Pawła II 1 w Gdyni w ramach realizacji podobnych robót budowlanych do umowy nr 27/FZP/FGB/2018

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 28250 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo Handlowa Sanicom Marcin Olszewski 83-330 Lniska ul Słoneczna 5 Nip 584-149-43-68
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 28250

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 28250
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 28250
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
W SIWZ do przetargu PN/31/FZP/FGB/2018 przewidziano możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 79 006,88 zł netto. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień mogą być prace z zakresu:
a. Roboty murarskie
b. Instalacja centralnego ogrzewania
c. Instalacja wodno-kanalizacyjna
d. Instalacja wentylacji mechanicznej
e. Instalacja elektryczna
f. Roboty tynkarskie i gładzie
g. Zabudowy z płyt gipsowo-kartonowych i sufity podwieszane
h. Roboty malarskie
i. Stolarka drzwiowa
j. Roboty posadzkarskie
k. Instalacja teleinformatyczna
Zamawiający może udzielić jednego zamówienia lub kilku zamówień na te roboty. Wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona na identycznych zasadach jak w odniesieniu do wynagrodzenia dotyczącego zamówienia podstawowego. Ceny jednostkowe na podobne powtarzające się roboty budowlane nie będą mogły przekroczyć aktualnych średnich cen Sekocenbud dla województwa pomorskiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.