eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszKompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Sądzie Okręgowym w Kaliszu, Sądzie Rejonowym w Jarocinie, Sądzie Rejonowym w Krotoszynie, Sądzie Rejonowym w Pleszewie, Sądzie Rejonowym w Ostrzeszowie i Sądzie Rejonowym w Kępnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-02

Ogłoszenie nr 510411493-N-2021 z dnia 2021-02-02 r.
Sąd Okręgowy:

Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Sądzie Okręgowym w Kaliszu, Sądzie Rejonowym w Jarocinie, Sądzie Rejonowym w Krotoszynie, Sądzie Rejonowym w Pleszewie, Sądzie Rejonowym w Ostrzeszowie i Sądzie Rejonowym w Kępnie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 614177-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Okręgowy, krajowy numer identyfikacyjny 57062500000000, Al. Wolności 13, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 62 7657876, 62 7657993
faks: 627 657 714
e-mail: gospodarczy@kalisz.so.gov.pl
www: www.kalisz.so.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Sądzie Okręgowym w Kaliszu, Sądzie Rejonowym w Jarocinie, Sądzie Rejonowym w Krotoszynie, Sądzie Rejonowym w Pleszewie, Sądzie Rejonowym w Ostrzeszowie i Sądzie Rejonowym w Kępnie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 8/ZP/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Sądzie Okręgowym w Kaliszu, Sądzie Rejonowym w Jarocinie, Sądzie Rejonowym w Krotoszynie, Sądzie Rejonowym w Pleszewie, Sądzie Rejonowym w Ostrzeszowie i Sądzie Rejonowym w Kępnie. Przedmiot zamówienia dotyczy w szczególności:
a) dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących;
b) napraw/serwisu/przeglądów/konserwacji urządzeń drukujących użytkowanych przez Zamawiającego;
c) użyczenia zastępczych urządzeń drukujących – jeśli zaistnieje taka potrzeba;
d) utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych;
e) dostawy, wdrożenia, uruchomienia i obsługi systemu do zarządzania i monitorowania wydruków – zwanego dalej systemem.

2. Pod pojęciem „urządzenia drukujące” należy rozumieć drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjne i faksy. Przedmiotem zamówienia są zarówno urządzenia drukujące posiadane przez Zamawiającego, wskazane w załączniku nr 1 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, jak i nabywane przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość zamiany urządzeń drukujących posiadanych przez Zamawiającego na sprzęt należący do Wykonawcy na czas trwania umowy, ale tylko za zgodą Zamawiającego.
Jako materiały eksploatacyjne uważa się wszystkie materiały eksploatacyjne niezbędne do prawidłowej pracy urządzeń drukujących, ulegające zużyciu podczas normalnej pracy urządzenia, w szczególności: tonery, tusze, bębny, rolki pobierające, taśmy barwiące do drukarek kodów kreskowych itd. Do materiałów eksploatacyjnych nie zalicza się papier oraz inne nośniki druku.

3. Zamawiający szacuje, że liczba stron wydruków formatu A4 w czasie trwania umowy we wszystkich lokalizacjach Zamawiającego i na wszystkich urządzeniach łącznie wyniesie:
- dla wydruków kolorowych – ok. 110 000 stron (co stanowi ok. 3% wydruków),
- dla wydruków czarno-białych – ok. 3 750 000 stron (co stanowi ok. 97% wydruków).
Dane te to liczby szacunkowe niezbędne do obliczenia wartości zamówienia.

Dwustronny wydruk formatu A4 (duplex) liczony jest jako dwa wydruki formatu A4.
Jedna strona wydruku formatu A3 liczona jest jako dwa wydruki formatu A4.
Dwustronny wydruk formatu A3 (duplex) liczony jest jako cztery wydruki formatu A4.

Wynagrodzenie Wykonawcy wyliczane będzie w oparciu o faktyczną liczbę wykonanych wydruków (czarno-białych i kolorowych) oraz zaproponowaną w ofercie cenę jednostkową za wydruk jednej strony.

4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach:
a) etap I – pełne wdrożenie i uruchomienie systemu oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi systemu – w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych od podpisania umowy;
b) etap II – świadczenie pełnej obsługi urządzeń drukujących Zamawiającego (listę urządzeń z poszczególnych sądów stanowi załącznik nr 1 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 79.80.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 207300.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Print Flow Solutions Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy: hkuczborski@printflow.com.pl
Adres pocztowy: ul. Plac Konstytucji 5 lok. 19
Kod pocztowy: 00-657
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 181732.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 96309.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 200736.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.