To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-02
Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Sądzie Okręgowym w Kaliszu, Sądzie Rejonowym w Jarocinie, Sądzie Rejonowym w Krotoszynie, Sądzie Rejonowym w Pleszewie, Sądzie Rejonowym w Ostrzeszowie i Sądzie Rejonowym w Kępnie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 614177-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 62 7657876, 62 7657993
faks: 627 657 714
e-mail: gospodarczy@kalisz.so.gov.pl
www: www.kalisz.so.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Sądzie Okręgowym w Kaliszu, Sądzie Rejonowym w Jarocinie, Sądzie Rejonowym w Krotoszynie, Sądzie Rejonowym w Pleszewie, Sądzie Rejonowym w Ostrzeszowie i Sądzie Rejonowym w Kępnie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 8/ZP/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Sądzie Okręgowym w Kaliszu, Sądzie Rejonowym w Jarocinie, Sądzie Rejonowym w Krotoszynie, Sądzie Rejonowym w Pleszewie, Sądzie Rejonowym w Ostrzeszowie i Sądzie Rejonowym w Kępnie. Przedmiot zamówienia dotyczy w szczególności:
a) dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących;
b) napraw/serwisu/przeglądów/konserwacji urządzeń drukujących użytkowanych przez Zamawiającego;
c) użyczenia zastępczych urządzeń drukujących – jeśli zaistnieje taka potrzeba;
d) utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych;
e) dostawy, wdrożenia, uruchomienia i obsługi systemu do zarządzania i monitorowania wydruków – zwanego dalej systemem.
2. Pod pojęciem „urządzenia drukujące” należy rozumieć drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjne i faksy. Przedmiotem zamówienia są zarówno urządzenia drukujące posiadane przez Zamawiającego, wskazane w załączniku nr 1 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, jak i nabywane przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość zamiany urządzeń drukujących posiadanych przez Zamawiającego na sprzęt należący do Wykonawcy na czas trwania umowy, ale tylko za zgodą Zamawiającego.
Jako materiały eksploatacyjne uważa się wszystkie materiały eksploatacyjne niezbędne do prawidłowej pracy urządzeń drukujących, ulegające zużyciu podczas normalnej pracy urządzenia, w szczególności: tonery, tusze, bębny, rolki pobierające, taśmy barwiące do drukarek kodów kreskowych itd. Do materiałów eksploatacyjnych nie zalicza się papier oraz inne nośniki druku.
3. Zamawiający szacuje, że liczba stron wydruków formatu A4 w czasie trwania umowy we wszystkich lokalizacjach Zamawiającego i na wszystkich urządzeniach łącznie wyniesie:
- dla wydruków kolorowych – ok. 110 000 stron (co stanowi ok. 3% wydruków),
- dla wydruków czarno-białych – ok. 3 750 000 stron (co stanowi ok. 97% wydruków).
Dane te to liczby szacunkowe niezbędne do obliczenia wartości zamówienia.
Dwustronny wydruk formatu A4 (duplex) liczony jest jako dwa wydruki formatu A4.
Jedna strona wydruku formatu A3 liczona jest jako dwa wydruki formatu A4.
Dwustronny wydruk formatu A3 (duplex) liczony jest jako cztery wydruki formatu A4.
Wynagrodzenie Wykonawcy wyliczane będzie w oparciu o faktyczną liczbę wykonanych wydruków (czarno-białych i kolorowych) oraz zaproponowaną w ofercie cenę jednostkową za wydruk jednej strony.
4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach:
a) etap I – pełne wdrożenie i uruchomienie systemu oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi systemu – w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych od podpisania umowy;
b) etap II – świadczenie pełnej obsługi urządzeń drukujących Zamawiającego (listę urządzeń z poszczególnych sądów stanowi załącznik nr 1 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 79.80.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 207300.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Print Flow Solutions Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy: hkuczborski@printflow.com.pl
Adres pocztowy: ul. Plac Konstytucji 5 lok. 19
Kod pocztowy: 00-657
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 96309.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 200736.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- "Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego"
- Projekt budowlany wewnętrznej południowej obwodnicy miasta - Etap II - połączenie ul. Ks. Jolanty z ul. Metalowców w Kaliszu
- Kompleksowa organizacja wyjazdu dla studentów wraz z opiekunami na sympozjum, kongres i targi
- Dostosowanie pomieszczeń Oddziału Chirurgii Ogólnej, Onkologicznej i Małoinwazyjnej pod pracownię badań endoskopowych
- Zakup samochodu na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kaliszu
- Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarocinie przy al. Niepodległości 15
więcej: przetargi w Kaliszu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.